Joten olen ratsastanut gsxr 600: lla muutaman vuoden ajan ja olen alkanut haluta jotain hieman erilaista. Nopea kulkeminen on hauskaa ja kaikki, mutta se ei todellakaan muutu, vaikka se vetovoima, kun nouset kaasuun, on päihdyttävä. Joka tapauksessa olen etsinyt vaihtoehtoja haaraketille, joista voisin nauttia, ja mielestäni supermotot haluaisin. Jos myyn 600: n, odotan saavan siitä noin 7500. Haluaisin laittaa 1k siitä säästöihin ja käyttää loput toiseen pyörään.

Kysymykseni on, mistä hienoista polkupyöristä ostaa / rakentaa supermoto? Minulla on joitain mekaniikkataitoja ja minulla on ystäviä, jotka ovat valmiita auttamaan hieman, mutta en useimmiten aio viettää paljon aikaa sen rakentamiseen. Olen tarkastellut drz400s- ja wr450s-laitteita. Jos jollakin on ollut kokemusta näistä tai jos sinulla on kokemusta muista supermoto-lajikkeen polkupyöristä, olen erittäin kiinnostunut kuulemaan sinusta.

Kaikki ajatukset, ehdotukset, kommentit tai suositukset ovat tervetulleita. Olen hyvin uusi tässä tyylissä, enkä ole varma mistä aloittaa.

Asun myös Koillis-Yhdysvalloissa, jos se auttaa sinua saamaan käsityksen vaihtoehdoistani.

Kippis!