Sivu 21, 21:sta

Re: HUSQVARNA SM610/630

ViestiLähetetty: 13.5.2018 0:06
Kirjoittanut Mankimies113
Ruiskukoneella, ilmanputsari pesty. Mitä ilmeisemmin seos laihalla, kun katsoi tulpasta ja oli valkoinen? Vainennin myös vaihdettu. Täytyypi viedä säädettäväksi ruisku. Kytkinpommia jonkun verran kakkosvaihteella mun aikana, en tiedä muista omistajista

Re: HUSQVARNA SM610/630

ViestiLähetetty: 13.5.2018 7:05
Kirjoittanut Husky510
Ok, jos sitten on ruiskulla, niin säädettäväksi vaan...Ainakin itsellä loppu kaikki ongelmat kun esim tuo powercommander säädettiin

Re: HUSQVARNA SM610/630

ViestiLähetetty: 23.4.2019 16:49
Kirjoittanut konepelti
Muutama kyssäri Husqvarna SM 610 vm 2009

- Minkä kokonen ketju tässä on vakiona? Ei tuosta vanhasta ketjusta oikee viisaammaks tuu eikä viittis irti ottaa ennenku uus tilalla.

- Ja mistä tietää että ketju vaihtokunnossa? Mitkään linkit ei jumita, mutta kun vetää takarattaan kohalta taakkepäin, niin pikkasen se irtoo siitä rattaasta.

- Onko haittaa jos öljyä pikkasen liikaa koneessa? Se kurkistusaukko on kokonaan musta, pitää jonkun verran kallistaa että pinta laskee.

- Ja kulkeeko tää -95 bensalla vai suosiolla 98?

- Mistä sais tilattua osat nokkaketjun vaihtoo?

- Vapaan löytäminen on kyllä työn ja tuskan takana. Paikoillaa löytää vaan kun laittaa vähän kierroksia. Mutta ilmeisesti ominaisuus tän tyylisissä pyörissä? Muutenki vaihteet tuntuu vähän jäykiltä verrattuna edelliseen kyykkypyörään. Ainaki ukkovarpaan kohalta kipeyty mukavasti jalka ekan ajolenkin jälkeen. Tosin jalassa ihan tennarit vaan.

Re: HUSQVARNA SM610/630

ViestiLähetetty: 23.4.2019 19:01
Kirjoittanut Husky510
Joku kokeneempi varmaan ohjeistaa paremmin. No ketjut/rataat ei paljoa maksa, netin mukaan ketjut on 520-sarja ja lenkkejä olisi SM mallissa 112 lenkkiä ja TE mallissa 114, mutta hommaa 120 lenkkisen jos on, itse tein aikoinaan, niin että kun ketjua sääti oikeaan kireyteen ja kun se säätö alkoi loppumaan niin ketju/rattaat vaihtoon, google tässäkin hyvä apu, löytyy varmaan paljon kuvia esim rattaista että missä kohtaa hyvä vaihtaa.
Jos sitä öljyä on paljonkin yli, niin huono minusta, kuinka paljon sitä pitää kallistaa että se näkyy, kun kylmänä pitäisi olla sen yläviivan kohdalla. Itse suosisin 98-bensaa ja talveksi laittaisin säilöntäainetta, niin että viimeisellä tankausella tankkiin, että myös pääsee kaasuttimeen/ruiskuun,
Ne nokka ketju osat, esim mp-racing tai sitten kyselet näistä, sen vapaan löytäminen indikoi, että vaihda öljyt. Myös suosittelen vaihta ne tennarit vähän parempiin kenkiin, mutta muistelisin että vapaa on ehkä "hankala" löytää.
http://www.husqyparts.com/?fbclid=IwAR3Z5ZrfJeWdniZQOgMaF-QITz8ZPzkXKjl56oU2_tj7j27kLqjyFtgc1B8
http://www.smxracing.nl/?fbclid=IwAR3juyZrX4VjuotoykHurPoy2xlsRuN1p7rQrO6PGlUoSrBCBrjxny-UE4c
https://italhusky.com
https://www.facebook.com/RicambiHusqvarna/?hc_location=ufi
https://www.htmracing.it/?fbclid=IwAR0CGrd1ZfvAvJ-JiQxMrcUq4so49774Jxv7Q2_TwZZBBmggix5RwcnfIRI
http://www.motosupplies.com/?fbclid=IwAR39UAVHi-qrP-UF9HpCDPJv_Gj5PXwIM8_cnxHffBAv4Uii01V1vI1VoHQ
http://www.husky-parts.uk/?fbclid=IwAR0ADf2VccwOjJvwla6TgFEdVwd2kZrgJbnCttIxeYQ2EQqDvhnVuVvhC6g

Re: HUSQVARNA SM610/630

ViestiLähetetty: 24.4.2019 20:23
Kirjoittanut konepelti
Kiitoksia Husky510

Mites toi ketjun kireys? Miten sitä kannattaa mitata? Tällä hetkellä jos ketjuja nostaa alapuolelta ylöspäin, niin osuu reilusti siihen haarukkaan ( eli siis lähimpänä maata olevasta osasta nostaa)

Re: HUSQVARNA SM610/630

ViestiLähetetty: 25.4.2019 18:55
Kirjoittanut Husky510
tossa vaikka ihan ok video, Sit siitä joko kiristää vähän tai löystää

Re: HUSQVARNA SM610/630

ViestiLähetetty: 16.5.2019 17:11
Kirjoittanut wabls
Mietin tollasen sm 610 hussen ostamista jossa ketju rallattaa ja kysynkin mielipiteitä että uskaltaako semmosella ajaa 250km kotio vai kannattaako ottaa kärry matkaan

Re: HUSQVARNA SM610/630

ViestiLähetetty: 16.5.2019 20:45
Kirjoittanut Husky510
Kärry vaan mukaan...Varsikin kun olisi noin pitkä matka edessä