Joku kokeneempi varmaan ohjeistaa paremmin. No ketjut/rataat ei paljoa maksa, netin mukaan ketjut on 520-sarja ja lenkkejä olisi SM mallissa 112 lenkkiä ja TE mallissa 114, mutta hommaa 120 lenkkisen jos on, itse tein aikoinaan, niin että kun ketjua sääti oikeaan kireyteen ja kun se säätö alkoi loppumaan niin ketju/rattaat vaihtoon, google tässäkin hyvä apu, löytyy varmaan paljon kuvia esim rattaista että missä kohtaa hyvä vaihtaa.
Jos sitä öljyä on paljonkin yli, niin huono minusta, kuinka paljon sitä pitää kallistaa että se näkyy, kun kylmänä pitäisi olla sen yläviivan kohdalla. Itse suosisin 98-bensaa ja talveksi laittaisin säilöntäainetta, niin että viimeisellä tankausella tankkiin, että myös pääsee kaasuttimeen/ruiskuun,
Ne nokka ketju osat, esim mp-racing tai sitten kyselet näistä, sen vapaan löytäminen indikoi, että vaihda öljyt. Myös suosittelen vaihta ne tennarit vähän parempiin kenkiin, mutta muistelisin että vapaa on ehkä "hankala" löytää.
http://www.husqyparts.com/?fbclid=IwAR3Z5ZrfJeWdniZQOgMaF-QITz8ZPzkXKjl56oU2_tj7j27kLqjyFtgc1B8http://www.smxracing.nl/?fbclid=IwAR3juyZrX4VjuotoykHurPoy2xlsRuN1p7rQrO6PGlUoSrBCBrjxny-UE4chttps://italhusky.comhttps://www.facebook.com/RicambiHusqvarna/?hc_location=ufihttps://www.htmracing.it/?fbclid=IwAR0CGrd1ZfvAvJ-JiQxMrcUq4so49774Jxv7Q2_TwZZBBmggix5RwcnfIRIhttp://www.motosupplies.com/?fbclid=IwAR39UAVHi-qrP-UF9HpCDPJv_Gj5PXwIM8_cnxHffBAv4Uii01V1vI1VoHQhttp://www.husky-parts.uk/?fbclid=IwAR0ADf2VccwOjJvwla6TgFEdVwd2kZrgJbnCttIxeYQ2EQqDvhnVuVvhC6g