Sivu 5, 12:sta

ViestiLähetetty: 11.8.2006 2:30
Kirjoittanut Issor
Joo voin lopettaaki kyselemisen jos haluatte mut noita tehojakaan en löytäny esim. husabergin sivuilta... Kukaan ei ole seppä syntyessään vai?

ViestiLähetetty: 11.8.2006 11:27
Kirjoittanut KaljaKeisari
kurvailija kirjoitti:Joo voin lopettaaki kyselemisen jos haluatte mut noita tehojakaan en löytäny esim. husabergin sivuilta... Kukaan ei ole seppä syntyessään vai?

Ei oikeen mikään kura- ja supermopojen valmistaja ilmoita pyöriensä tehoja.
Kaiva jostain esiin Biken MasterEnduro numero niin siel on noitten kaikkien kisaenskojen tehot. Jos siis oon käsittäny oikeen että oot tekemässä jostain kisaenskasta supermotoo?

ViestiLähetetty: 11.8.2006 13:59
Kirjoittanut aleksi!
kurvailija kirjoitti:Joo voin lopettaaki kyselemisen jos haluatte mut noita tehojakaan en löytäny esim. husabergin sivuilta... Kukaan ei ole seppä syntyessään vai?

Mihin sä niitä tehoja tarvit ? Kyllä ne ihan tarpeeksi potkii piikin jälkeen, ettei tarvi tehonpuutetta pelätä.

ViestiLähetetty: 11.8.2006 14:41
Kirjoittanut Lauri-
aleksi! kirjoitti:
kurvailija kirjoitti:Joo voin lopettaaki kyselemisen jos haluatte mut noita tehojakaan en löytäny esim. husabergin sivuilta... Kukaan ei ole seppä syntyessään vai?

Mihin sä niitä tehoja tarvit ? Kyllä ne ihan tarpeeksi potkii piikin jälkeen, ettei tarvi tehonpuutetta pelätä.


Jos vaihtoehtona olis 450cc nelari vs. 650cc nelari niin ottaisin ehdottomasti sen 650, just niiden tehojen takia. Ne potkii totta kai hyvin piikin jälkeen mutta kokeileppa sitten kun oot ajanu kuukauden sillä.

ViestiLähetetty: 11.8.2006 15:44
Kirjoittanut Issor
Niin sen takia koitin kysyy noita tehoja ku halusin tietää että paljoko niitä pitää rajottaa että saa ajaa pikku a:lla... Ja ostan suoraa supermoto mallisen pyörän enkä enduro mallisesta tee sm :)

Lauri- ylittyykö tossa sun TM SMR 250'04 tehot paljonki yli pikku a:n eli 25kw? :O

ViestiLähetetty: 11.8.2006 16:10
Kirjoittanut Lauri-
Kai ne jonkun verran ylittyy mutta toi on papereissa 12kw joidenkin päästöpaskojen takia tms. Niin ja siis eihän tää mikään SMR versio oo, ihan normi puolikas 2t enska mihin vaan ostin noi motovanteet kun on tullu kadulla räppäiltyä enemmän viime aikoina.

250 2t ja 450 4t tehoeroja ei hirveemmin taida olla mutta 4t on kadulla käyttöön huomattavasti mukavampi. Moottorijarrutus yms. Mutta mettään tommonen nelari on sitten taas aikalailla makuasia.

Eli jos moton meinaat ostaa osta suoraan se 650 husa tai kotkan smc 660 tai muu vastaava. Alle 500cc kadulle, huolimatta siitä oliko 2t vai 4t on mun mielestä aika turhia.

ViestiLähetetty: 11.8.2006 16:39
Kirjoittanut aleksi!
Lauri- kirjoitti:
aleksi! kirjoitti:
kurvailija kirjoitti:Joo voin lopettaaki kyselemisen jos haluatte mut noita tehojakaan en löytäny esim. husabergin sivuilta... Kukaan ei ole seppä syntyessään vai?

Mihin sä niitä tehoja tarvit ? Kyllä ne ihan tarpeeksi potkii piikin jälkeen, ettei tarvi tehonpuutetta pelätä.


Jos vaihtoehtona olis 450cc nelari vs. 650cc nelari niin ottaisin ehdottomasti sen 650, just niiden tehojen takia. Ne potkii totta kai hyvin piikin jälkeen mutta kokeileppa sitten kun oot ajanu kuukauden sillä.

No tietenki sitte jos lähtään noin vertailemaan niin tuleeki jo eroja, mutta ajattelin lähinnä noita ~450cceitten teho eroja eri merkkien välillä.

ViestiLähetetty: 11.8.2006 17:13
Kirjoittanut Lauri-
aleksi! kirjoitti:
Lauri- kirjoitti:
aleksi! kirjoitti:
kurvailija kirjoitti:Joo voin lopettaaki kyselemisen jos haluatte mut noita tehojakaan en löytäny esim. husabergin sivuilta... Kukaan ei ole seppä syntyessään vai?

Mihin sä niitä tehoja tarvit ? Kyllä ne ihan tarpeeksi potkii piikin jälkeen, ettei tarvi tehonpuutetta pelätä.


Jos vaihtoehtona olis 450cc nelari vs. 650cc nelari niin ottaisin ehdottomasti sen 650, just niiden tehojen takia. Ne potkii totta kai hyvin piikin jälkeen mutta kokeileppa sitten kun oot ajanu kuukauden sillä.

No tietenki sitte jos lähtään noin vertailemaan niin tuleeki jo eroja, mutta ajattelin lähinnä noita ~450cceitten teho eroja eri merkkien välillä.


Taitaa toi husaberg olla noista se tehokkain ja kevyin, nelipuolikkaista nelareista.

ViestiLähetetty: 11.8.2006 17:17
Kirjoittanut Entropia
Jos pitäis valkata 450vv nelari tai 600-->nelari, ehdottomasti isompi, ei tehojen, vaan luotettavuuden takia. Rohkenen väittää, että on paljon luotettavampi kuin 450. Mutta ei kuitenkaan täysin huoltovapaa, mutta eipähän tarttee pelätä joka ajoreissulla.

ViestiLähetetty: 13.8.2006 2:29
Kirjoittanut Issor
No käyhän sekin, mutta pitää vaan kuristaa 25kw =/, että saa ajaa pikku a:lla :S Myydäänkö 250cc 4-tahti sm? :D

ViestiLähetetty: 13.8.2006 10:25
Kirjoittanut TMer
kurvailija kirjoitti:No käyhän sekin, mutta pitää vaan kuristaa 25kw =/, että saa ajaa pikku a:lla :S Myydäänkö 250cc 4-tahti sm? :D


Soittappa puromotorille ja kysy mitä ne haluu TM SMR 250 4t. Se on valmis supermoto.

http://www.tmracing.it/eng/modello.php?id_moto=34&anno=2006
Se on ihan samannäköinen kuin tuo 450 kuutioinen linkissä paitsi 250 kuutioinen.

ViestiLähetetty: 13.8.2006 13:13
Kirjoittanut Lauri-
kurvailija kirjoitti:No käyhän sekin, mutta pitää vaan kuristaa 25kw =/, että saa ajaa pikku a:lla :S Myydäänkö 250cc 4-tahti sm? :D


Onko se tosiaan niin paha ettet vois vaan suoraan ostaa mieleistä ja kuristaa sitä vain ns. papereihin? Eli pitää se kuitenkin täysitehoisena.

ViestiLähetetty: 13.8.2006 15:23
Kirjoittanut aleksi!
kurvailija kirjoitti:No käyhän sekin, mutta pitää vaan kuristaa 25kw =/, että saa ajaa pikku a:lla :S Myydäänkö 250cc 4-tahti sm? :D

Jos meinaat kuristettuna ajaa niin kannattaa varmaan ihan suosiolla unohtaa ainakin noi vähänkin kisasemmat vehkeet.

ViestiLähetetty: 13.8.2006 15:54
Kirjoittanut Issor
Kyllä varmaan ajanki tt :O

ViestiLähetetty: 13.8.2006 22:28
Kirjoittanut Saimon
Tuo 250 4t ei ole paljoa piikkiä äkäsempi. Jos ostat niin osta vähintään se 450, eipä tarvi alkaa ihan heti isompaan vaihtamaan.