Sivu 4, 12:sta

ViestiLähetetty: 5.8.2006 19:15
Kirjoittanut Entropia
leppape1 kirjoitti:kaksi kertaa on pyörä pöllitty(molemmat pyörät löytyi) ja muutama kerta yritetty!hälyttävä jarrulevylukko on hyvä ja paksuinta ketjua mitä rautakaupasta löytyy ja siihen abloyn isoin lukko(PL350)ja varkaus vakuutus,näillä eväillä pärjää kohtuullisesti,tankin korkille ei voi oikein mitään tehdä,mutta yleensä varkaat haluaa vaan ajella pyörällä..
Eikö löydy muka lukollisia korkkeja erikseen?

ViestiLähetetty: 5.8.2006 19:39
Kirjoittanut weyh
Korkit on yleensä näissä peleissä muovia.. joten sen saa ruuvarilla vääntämällä hajalle jos bensat halutaan nussia.. tosin se viedään jos viedään.. vakutukset kuntoon

ViestiLähetetty: 5.8.2006 19:50
Kirjoittanut isoEGO
Saimon kirjoitti:Topicin tekijä puhui 450 supermotoista. Kaikki tuon kokoiset ovat kisakoneella, joita täytyy huoltaa tiheään. Sehän on vaan niin, ettei käytännöllisyys ja hauskuus kulje käsikädessä. Jommasta kummasta pitää luistaa.



no joo niinhän tuo puhui, mutta johan tähän oli aiemmin sotkettu nuos lc4:t sun muut mukaan. siksi otin puheeksi tuon käytännöllisyyden.

käytännöllisyydestä ja hauskuudesta: ktm:ltä löytyy vaikka noita 2000-luvun alusta olevia supercomp-malleja. painoa suunnilleen saman verran ja tehoa enemmän kuin jossain hussen 450-510 motoissa taikka 450/525 kotareissa ja huoltovälit rutkasti harvemmat. vanhemmat(<-02) LC4:t ja 660smc eivät myöskään oo mitään järin painavia, tehoa on mukavasti ja lisääkin sitä saa helposti.

ViestiLähetetty: 5.8.2006 21:33
Kirjoittanut isoEGO
weyh kirjoitti:Korkit on yleensä näissä peleissä muovia.. joten sen saa ruuvarilla vääntämällä hajalle jos bensat halutaan nussia..


no saahan ne bensat vaikka bensaletkun katkomalla ja liruttelee siitä kannuun, mutta lähinnä oli mielessä, että jos joku valopää tunkee jotain mukavaa roinaa sinne tankkiin tai ihan vaan huvin vuoksi ottaa mukaansa kaiken mikä pyörästä kätevästi irti lähtee. se lukittava tankinkorkki voi pikkasen hillitä hetkenmielijohteesta tehtäviä tyhmyyksiä...

ViestiLähetetty: 6.8.2006 8:50
Kirjoittanut TMer
Tai sitten jos ei oo mahdollisuutta säilyttää kyseistä peliä (kisa 450) tallissa piilossa voroilta ja muilta spousseilta niin ei yksinkertaisesti osta sellaista.
Ottaa vaa päähän sitt kun pyörä on tuhottu ja menee puol ajokautta hukkaan kun pitää odottaa vakuutusyhtiön byrokraattisia toimia.

ViestiLähetetty: 7.8.2006 23:36
Kirjoittanut Issor
Kertokaa mielipiteenne kumpi olisi parempi näistä normaaliin katukäyttöön(kestävyys, huolto ym. miinukset ja plussat): Husaberg FS450e vai Gas Gas SM450 4t :O

Omia ehdotuksia saa myös laittaa.

ViestiLähetetty: 8.8.2006 6:47
Kirjoittanut isoEGO
kurvailija kirjoitti:Kertokaa mielipiteenne kumpi olisi parempi näistä normaaliin katukäyttöön(kestävyys, huolto ym. miinukset ja plussat): Husaberg FS450e vai Gas Gas SM450 4t :O

Omia ehdotuksia saa myös laittaa.


Husaberg ehdottomasti noista. GG:sta lukenu niin paljon synkkää tekstiä ruiskusta ja sähköistä, että en kyllä itelle ihan äkkiä ostas. Kumpaakin noista saat huoltaa ihan riittämiin, jos enemminkin ajelet, kuin kerran viikossa snagarille ja takas himaan...

ViestiLähetetty: 9.8.2006 19:09
Kirjoittanut Saimon
Mitä tää isoEGO nyt valittaa nuista huoltoväleistä? Mulle ei ainakaan huollot ole mikään ongelma. Suurimmaksi osaksi ajelen kadulla ja ajan muutakin kuin nakkarille ja takasin. Ja onpa iso homma huoltaa. Vaihtaa öljyt ja joskus venttiilejä kurkata, ja nekään eivät välttämättä tarvi säätämistä muutamaan tuhanteen kilometriin jos hyvin sattuu. Jos herra haluaa ostaa ns. kisavehkeen kadulle niin antaa ostaa. Tämä koko topic koskee näitä kisapyöriä ja se on selvää, että niitä täytyy huoltaa.

ViestiLähetetty: 9.8.2006 19:21
Kirjoittanut isoEGO
Saimon kirjoitti:Mitä tää isoEGO nyt valittaa nuista huoltoväleistä? Mulle ei ainakaan huollot ole mikään ongelma. Suurimmaksi osaksi ajelen kadulla ja ajan muutakin kuin nakkarille ja takasin. Ja onpa iso homma huoltaa. Vaihtaa öljyt ja joskus venttiilejä kurkata, ja nekään eivät välttämättä tarvi säätämistä muutamaan tuhanteen kilometriin jos hyvin sattuu. Jos herra haluaa ostaa ns. kisavehkeen kadulle niin antaa ostaa. Tämä koko topic koskee näitä kisapyöriä ja se on selvää, että niitä täytyy huoltaa.


en oo valittanu yhtään mitään. opettele lukemaan jos et vielä osaa ja tuu sitten mussuttamaan jos on vielä asiaa... en oo sanonu et on mikään iso homma, mutta vittumaista jossain kerrostalon pihalla.
ostakoon minkä huvittaa. kunhan vaan kerroin, että on sitten tietoinen, kun ei selkeesti ite noista hittojakaan tiedä. sinähän se oot paras noista huolloistakin sanomaan, kun et edes itse tiedä mitä pyörälles teet vaan kyselet bomber-foorumilta neuvoja...

päivän naurut, sponsored by saimon... :D

ps. jos viittit vähän lukea noita juttuja, niin huomaat että sanoin jo tossa aiemmin, että harvoin tarvii venttiilejä säätää ja nopee homma on...

ViestiLähetetty: 9.8.2006 20:00
Kirjoittanut TMer
Jos kerran haluu sellasen pelin niin sillon on varmaa innostusta / kiinnostusta ja varaa huoltaa se myös jos ei niin se on moottoripyörän väärinkäyttöä ja heitteellejättö :(

ViestiLähetetty: 9.8.2006 20:21
Kirjoittanut isoEGO
W1nters kirjoitti:Jos kerran haluu sellasen pelin niin sillon on varmaa innostusta / kiinnostusta ja varaa huoltaa se myös jos ei niin se on moottoripyörän väärinkäyttöä ja heitteellejättö :(


näinhän se menee. monet ei vaan valitettavasti sitä tajua. vaikutti just siltä tässäkin tapauksessa, että kaverilla ei varmaan oo oikeen hajua noista vehkeistä, kun jotain tehoja ja vääntöjäkin täällä kyselee...

ViestiLähetetty: 9.8.2006 20:31
Kirjoittanut TMer
Sen minkä tehoissa voittaa hävii huolloissa. Noilla faktoille ei tee mitään muuta kuin lesoo huoltoaseman baarissa custompapoille :P

Saanko ehdottaa herralle joka alottanu tän topicin että Honda FMX650 ois sopiva pyörä katu supermotoilun "aloittelijoille". Huoltoystävällinen se ainakin on koneen suorituskyky se mukaan kans.
Ainoa miinus siinä on ilmajäähdytteisyys.

ViestiLähetetty: 9.8.2006 21:55
Kirjoittanut Kotard
W1nters kirjoitti:Sen minkä tehoissa voittaa hävii huolloissa. Noilla faktoille ei tee mitään muuta kuin lesoo huoltoaseman baarissa custompapoille :P

Saanko ehdottaa herralle joka alottanu tän topicin että Honda FMX650 ois sopiva pyörä katu supermotoilun "aloittelijoille". Huoltoystävällinen se ainakin on koneen suorituskyky se mukaan kans.
Ainoa miinus siinä on ilmajäähdytteisyys.


ja tehonpuute...

ViestiLähetetty: 9.8.2006 22:50
Kirjoittanut motoriikka651
burner kirjoitti:
W1nters kirjoitti:Sen minkä tehoissa voittaa hävii huolloissa. Noilla faktoille ei tee mitään muuta kuin lesoo huoltoaseman baarissa custompapoille :P

Saanko ehdottaa herralle joka alottanu tän topicin että Honda FMX650 ois sopiva pyörä katu supermotoilun "aloittelijoille". Huoltoystävällinen se ainakin on koneen suorituskyky se mukaan kans.
Ainoa miinus siinä on ilmajäähdytteisyys.


ja tehonpuute...


ja saatanan ruma...

ViestiLähetetty: 9.8.2006 23:32
Kirjoittanut ralliraita
MiikkaeS kirjoitti:
burner kirjoitti:
W1nters kirjoitti:Sen minkä tehoissa voittaa hävii huolloissa. Noilla faktoille ei tee mitään muuta kuin lesoo huoltoaseman baarissa custompapoille :P

Saanko ehdottaa herralle joka alottanu tän topicin että Honda FMX650 ois sopiva pyörä katu supermotoilun "aloittelijoille". Huoltoystävällinen se ainakin on koneen suorituskyky se mukaan kans.
Ainoa miinus siinä on ilmajäähdytteisyys.


ja tehonpuute...


ja saatanan ruma...


Ja kuivapaino 160kg :D