Sivu 10, 12:sta

ViestiLähetetty: 9.6.2010 1:36
Kirjoittanut öräwä
Mjoro

Millasilla tunneilla tommoseen 450smr kotariin pitäs laakerointia alkaa vääntämään ?
Entäs muuta remonttia ? Samaa tahtia kuin vastaavaan sx-f rossiin ?

ViestiLähetetty: 15.6.2010 23:05
Kirjoittanut Kiiiski
soita vaikka racingbikee siellä osaa kertoo aika hyvin..

ViestiLähetetty: 23.6.2010 11:54
Kirjoittanut Tixksi
Mites onko Husqvarna SM 450 ja 510 ollu mitään tyyppivikoja?
Onkos männän vaihtoväli katuajossa sen 10 vai 15 tkm?

ViestiLähetetty: 23.6.2010 12:10
Kirjoittanut norjanmies
Tixksi kirjoitti:Mites onko Husqvarna SM 450 ja 510 ollu mitään tyyppivikoja?
Onkos männän vaihtoväli katuajossa sen 10 vai 15 tkm?


no itse vaihtaisin viimeistään 10tkm paikkeilla mut jokainen tyylillään ja tietysti ajosta riippuen

ViestiLähetetty: 4.8.2010 19:36
Kirjoittanut jussi666
Millä tunneilla KTM SMR 450 2008 pitää alkaa remppaamaan? Aattelin ostaa, mut emt pitäskö sellasta ostaa minkä saa suunnilleen heti purkaa :D

ViestiLähetetty: 4.8.2010 20:55
Kirjoittanut Maskotti^
Tinkaa vähän rempparahoja pois ja pistä samantien osiksi niin tiedät ainakin varmasti millä ajat ;)

ViestiLähetetty: 5.8.2010 10:17
Kirjoittanut jussi666
Maskotti^ kirjoitti:Tinkaa vähän rempparahoja pois ja pistä samantien osiksi niin tiedät ainakin varmasti millä ajat ;)

OK. Enää tarvitsee tietää millä tunneilla pitää rempata

ViestiLähetetty: 9.8.2010 3:56
Kirjoittanut Messico
Kuten yllämainittiin, puhelin käteen ja soita racingbikelle. Ne tietää aika hyvin siellä jos sattuu puhelimen äärelle henkilö joka tietää. Tai mene paikanpäälle niin osaa opastaa hyvin (ainakin itselleni).

ViestiLähetetty: 20.9.2010 19:16
Kirjoittanut Hakala-
Terve. Onkohan tämä oikea paikka kysyä seuraavaa: Minkälaisia teidän supermoto pyörät on ajaa? Kyselisin lähinnä "isoista" eli +400cc pyöristä. Itseäni hämää kun oma pyörä, vor 503 alkaa täristämään käsille asti kun vauhtia on päälle 130km/h kierroksista välittämättä. Renkaat on tasapainotettu ja kaikki moottorin kiinnityksen, akselit yms on oikein kiinni ja kireällä niin onkohan se normaalia?

Samanlaista käsille tärinää en ainakaan huomannut piikillä ajaessa kun vauhtia oli tuon verran. Eihän supermotolla olekkaan tarkoitus vinguttaa motarilla meneen mutta pisti vain miettimään..

ViestiLähetetty: 23.9.2010 18:53
Kirjoittanut EiNiinNopea
Ei ainakaan kumpikaan omista entisistä Husseista tuollaista koskaan tehnyt, oikeastaan ajotuntuma pysyi ihan hyvänä ihan huippunopeuteen asti. Tärinän syytä on aika vaikea arvella, liittyy varmaan keulakulmaan tai johonkin muuhun.. Niinkin yksinkertainen asia kuin rengaspaineet kannattaa tarkistaa, vaikka niin varmaan jo oletkin tehnyt. :)

ViestiLähetetty: 28.9.2010 16:47
Kirjoittanut Hakala-
jeps, renkaan paineet on oikeat ja tasapainotukset juuri tehty liikkeessä. ihme homma. no täytyy tutkia asiaa.

ViestiLähetetty: 28.9.2010 18:04
Kirjoittanut Husky510
Hakala- kirjoitti:Terve. Onkohan tämä oikea paikka kysyä seuraavaa: Minkälaisia teidän supermoto pyörät on ajaa? Kyselisin lähinnä "isoista" eli +400cc pyöristä. Itseäni hämää kun oma pyörä, vor 503 alkaa täristämään käsille asti kun vauhtia on päälle 130km/h kierroksista välittämättä. Renkaat on tasapainotettu ja kaikki moottorin kiinnityksen, akselit yms on oikein kiinni ja kireällä niin onkohan se normaalia?

Samanlaista käsille tärinää en ainakaan huomannut piikillä ajaessa kun vauhtia oli tuon verran. Eihän supermotolla olekkaan tarkoitus vinguttaa motarilla meneen mutta pisti vain miettimään..



Kerrohan mitä teit että sait loppumaan vian

ViestiLähetetty: 5.10.2010 18:19
Kirjoittanut Kassude
Rikon nyt omia periaatteitani ja tulen mainostamaan, täytyis talvea ennen päästä eroon:

http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/kt ... g/id10559/

Siittä jollekki vähän ajettu supermotokotari.

ViestiLähetetty: 7.10.2010 0:07
Kirjoittanut 00sci
En varmaan sais mutta teen kuitenkin,

http://www.nettimoto.com/husqvarna/te/1025404

Tossa olis supermoto husqvarna

ViestiLähetetty: 18.2.2011 13:43
Kirjoittanut Messico
Kellään tietoa / kokemuksia tuosta 570cc big bore kittiin, joka passais tuohon 530 exc:hen ? Pitäs mäntä ja kiertari kummiskin vaihtaa kohtapuoliin niin eikö se ole sama ostaa ~200-250€ kalliimpi big bore kitti jossa olis mukana pytty, mäntä, kiertarisarja ym. ?

Kaasaria joutuu varmaan johonkin suuntaan säätämään, mutta mitenkäs putkiston laita ? Vissiin vakio-alkukäyrä + suora pönttö tarpeeks virtaava ?