450cc~ supermotot?

Issor
Pyörä:
R6R
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
4.3.2005 17:34

ViestiKirjoittanut Issor » 14.8.2006 11:54

Niin totta puhut :O
Entropia
Pyörä:
Toivottavasti '10 kesäks...
Paikkakunta:
Theft City
Liittynyt:
11.9.2004 11:55

ViestiKirjoittanut Entropia » 14.8.2006 12:08

Saimon kirjoitti:Tuo 250 4t ei ole paljoa piikkiä äkäsempi. Jos ostat niin osta vähintään se 450, eipä tarvi alkaa ihan heti isompaan vaihtamaan.

Eikös 250 4-T sisällä piikin tehot, mutta enemmän vääntöä. Luotettavampikaan ei paljoa taida olla, vaikka nelari onkin.
I Don't Play Icehockey. I Ride Motorcycles, You Pussies!
www.haje.fi - Valokuvia
KaljaKeisari
Liittynyt:
16.12.2004 18:06

ViestiKirjoittanut KaljaKeisari » 14.8.2006 14:50

jezze17 kirjoitti:
Saimon kirjoitti:Tuo 250 4t ei ole paljoa piikkiä äkäsempi. Jos ostat niin osta vähintään se 450, eipä tarvi alkaa ihan heti isompaan vaihtamaan.

Eikös 250 4-T sisällä piikin tehot, mutta enemmän vääntöä. Luotettavampikaan ei paljoa taida olla, vaikka nelari onkin.

Juuri näin. Tehot lähes samat kuin piikissä, mutta vääntöä löytyy varmasti enemmän kuin piikistä.
Ceriffi
Pyörä:
10 R
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
21.3.2005 16:19

ViestiKirjoittanut Ceriffi » 14.8.2006 16:23

Huippuvääntö tosin taitaa olla aika sama.
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 12.9.2006 17:13

Jos smotoa ajelee niin aina saa valita isoimman suosiolla. Ihan turhaa pelleilyä ajaa pieni kuutioisilla. Tietysti tiellä saa sääli rispektejä keräillä mopopojilta ja muilta tietämättömiltä. Radalla ite ainakin vituttaa ajella, kun puolikkaassa 2t:ssä riitä suoralla kulut mitenkään isojen nelareitten rinnalla. Omaksi iloksi voi ajaa ihan hyvin, mutta kilpailuun tai nopeaan ajoon on omat pyörät. Ja ite suosittelen että ennemmin ostaa enskan ja siihen motovanteet, kuin valmis moto. Koska ne iskarit ja jarrut on erillaiset ja siihen on kypsä alkaa asentaan isoja vanteita taas sitten.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
faabio_
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
9.5.2004 22:25

ViestiKirjoittanut faabio_ » 25.9.2006 13:13

luin koko topicin. ei se oo niin justiinsa niitten tehojen kanssa kunhan papereissa ei oo yli 25kw. eikä sinivuokot hirveen useesti puutu isompiin pyöriin ellei aja liian lujaa ;D

Ootko miettinyt jotain 250 2-T? kaveri osti juuri sellaisen temmin smotona ja hätänen on :D venoja ei tarvii hirveen usein säätää kunhan pitää silmällä vaihteistoöljyjä ja näitä perusseikkoja. Sama pätee siinä kuin kisaenska piikissä. rossiväleillä ei hirveesti motarii ajais enkän nyt pidemmilläkään niin paljon :D mutta se temmi keuli kunnolla crossiväleillä vielä vitosella jos takapyörä ajo kiinnostaa. jos tarkotuksena on ajaa paljon ja huollot ei ehkä kiinnosta niin osta semmone 600 tt vähä uudempi ja tilaat siihen vanteet :) kestää ja tehookin piisaa ihan hyvin ;)

Onko kokemuksia tästä sukisukismotosta? tehoo kait ei hirveesti mutta millaisia huoltovälejä? siis tää dr Z tjsp. vois olla ihan hyvä ja hieno peli kuvaajalle ;)
Motorbouttia+brunetti=NAM
mork
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
21.6.2004 2:36

ViestiKirjoittanut mork » 25.9.2006 15:02

faabio_ kirjoitti:Ootko miettinyt jotain 250 2-T? kaveri osti juuri sellaisen temmin smotona ja hätänen on :D venoja ei tarvii hirveen usein säätää kunhan pitää silmällä vaihteistoöljyjä ja näitä perusseikkoja.
Kuva mistä lähtien 2t:ssä on ollu venat? Kuva
Saimon
Pyörä:
CRF 250R -06
Paikkakunta:
Oulu/Sodankylä
Liittynyt:
11.3.2002 22:07

ViestiKirjoittanut Saimon » 25.9.2006 17:51

Ku kerran pääsee 2-tahista irti niin siihen ei oo palaamista. Nelari on paljon parempi jos kadulla ajaa. Moottorijarrua osaa arvostaa vasta sitte ku semmonen on ja 2-tahti vehkeet haisee pahalle. Kadulle ilman muuta nelari.
z@m1
Pyörä:
exc 525
Paikkakunta:
Piikkiö
Liittynyt:
18.9.2004 22:45

ViestiKirjoittanut z@m1 » 25.9.2006 22:08

mikä on suositeltava männän vaihtoväli näissä 450cc 4-tahdeis ja kuinka usein venttiilit pitäisi säätää?
faabio_
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
9.5.2004 22:25

ViestiKirjoittanut faabio_ » 26.9.2006 13:42

mork kirjoitti:
faabio_ kirjoitti:Ootko miettinyt jotain 250 2-T? kaveri osti juuri sellaisen temmin smotona ja hätänen on :D venoja ei tarvii hirveen usein säätää kunhan pitää silmällä vaihteistoöljyjä ja näitä perusseikkoja.
Kuva mistä lähtien 2t:ssä on ollu venat? Kuva


ei vissiin ollut läppä :D itelle kyl tulee nelari spiikin jälkeen :) ei vain hirveen monta sellasta suomesta löydy :)
Motorbouttia+brunetti=NAM
Saimon
Pyörä:
CRF 250R -06
Paikkakunta:
Oulu/Sodankylä
Liittynyt:
11.3.2002 22:07

ViestiKirjoittanut Saimon » 26.9.2006 23:16

z@m1 kirjoitti:mikä on suositeltava männän vaihtoväli näissä 450cc 4-tahdeis ja kuinka usein venttiilit pitäisi säätää?


Mäntää ei tarvi vaihdella. Oisko jotain 15 000km? männän vaihtoväli katuajossa. Venttiilejä kannattaa tarkistaa 20-40 tunnin välein. Niitä ei välttämättä tarvi joka kerta säätää.
mork
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
21.6.2004 2:36

ViestiKirjoittanut mork » 26.9.2006 23:32

faabio_ kirjoitti:
mork kirjoitti:
faabio_ kirjoitti:Ootko miettinyt jotain 250 2-T? kaveri osti juuri sellaisen temmin smotona ja hätänen on :D venoja ei tarvii hirveen usein säätää kunhan pitää silmällä vaihteistoöljyjä ja näitä perusseikkoja.
Kuva mistä lähtien 2t:ssä on ollu venat? Kuva


ei vissiin ollut läppä :D itelle kyl tulee nelari spiikin jälkeen :) ei vain hirveen monta sellasta suomesta löydy :)

mitä sä nyt oikee selität :roll: siis ei löydy nelari supermotoa vai?
1080
Liittynyt:
1.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut 1080 » 27.9.2006 11:15

mork kirjoitti:
faabio_ kirjoitti:
mork kirjoitti:
faabio_ kirjoitti:Ootko miettinyt jotain 250 2-T? kaveri osti juuri sellaisen temmin smotona ja hätänen on :D venoja ei tarvii hirveen usein säätää kunhan pitää silmällä vaihteistoöljyjä ja näitä perusseikkoja.
Kuva mistä lähtien 2t:ssä on ollu venat? Kuva


ei vissiin ollut läppä :D itelle kyl tulee nelari spiikin jälkeen :) ei vain hirveen monta sellasta suomesta löydy :)

mitä sä nyt oikee selität :roll: siis ei löydy nelari supermotoa vai?

Varmaan tarkotti että ei hirveen montaa semmosta mitä sille on tulossa, nii löydy.
VoiD
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
11.1.2006 17:55

ViestiKirjoittanut VoiD » 27.9.2006 13:25

tommonen ee-speedin nelipuokki rm-z ois kyllä aika namu :P
Mua vituttaa muutamat tyypit täällä foorumilla iha vitusti...
Todennäkösesti oot sillä listalla.
Itseasiassa mua vituttaa lähes kaikki tyypit täällä foorumilla...
Todennäkösesti oot silläki listalla
ETERNAL HATE VITUN HOMOT TUUTTE JONOSSA LÄHETTE PINOSSA!
CaSMo
Liittynyt:
7.9.2006 18:53

ViestiKirjoittanut CaSMo » 27.9.2006 19:20

Tänään käytiin tilaamassa racing bikeltä 450ecx 06 vanha piikki vaihossa sinne 6000¤ ens keskiviikkoa odottaa :P