Sivu 6, 8:sta

ViestiLähetetty: 5.3.2010 15:03
Kirjoittanut bjrk
No mistä löytyy sitten suomen PARAS SM-rata? :D

ViestiLähetetty: 5.3.2010 22:02
Kirjoittanut tms178
Paras rata on mun mielestä Iisalmessa.

ViestiLähetetty: 30.5.2010 18:02
Kirjoittanut Maskotti^
Vantaan rata on uusittu. Sinne kaikki ihmettelemään ja kokeilemaan uutta vähän teknisempää rataa!

ViestiLähetetty: 18.6.2010 15:06
Kirjoittanut Jepuz
Maskotti^ kirjoitti:Vantaan rata on uusittu. Sinne kaikki ihmettelemään ja kokeilemaan uutta vähän teknisempää rataa!


videokuvaa vantaan radalta..

ViestiLähetetty: 20.6.2010 17:16
Kirjoittanut willik
tms1 kirjoitti:Paras rata on mun mielestä Iisalmessa.

Omasta mielestä kemora. Jo ihan pelkästään turvallisuuden takia jo.

Iisalmella ihan mukava se hyppyriä edeltävä ja jälkeiset jarrupatit. On ihan vähän teknisiä ajettavia niin tuntu open luokan häntäpäässä missä ite ajoin niin porukka ajavan kohtuu hiljaa, ja sehän sopii crossarille. Helpot ohituspaikat siinä tarjolla, ei tarvii paluusuoran piki/öljy/ihme muussissa tehä jarrutus hullutteluja.

ViestiLähetetty: 21.6.2010 0:40
Kirjoittanut Messico
En oo käyny sitten huhtikuun tuolla lavangon sm radalla, mutta videon perusteella tuohan näyttää jo aika mehevältä ! Kuhan loukkaantumisesta selvitään niin pakko päästä testaamaan !

ViestiLähetetty: 2.8.2010 8:38
Kirjoittanut jussi666
Asun Tuusulassa eli Uusimaan alueella. Onko tässä 200 km säteellä muita mestoja motoiluun kuin tuo Lavanko (ja ei kysellä ajokortin perään)?
En tiiä tarviiko niitä ees olla muita kun tuo Lavanko nykyään sen verran pareman näköinen..

ViestiLähetetty: 15.8.2010 17:47
Kirjoittanut Kiiiski
ahvenisto :roll: ?

ViestiLähetetty: 3.4.2011 22:09
Kirjoittanut Jepuz
Lavangon supermoto-rata on taas kokenut muutoksia.
Uusi kiertosuunta ja uudet hiekkaosuudet.
Kuvia muutostöistä "ensimmäisella hiekkaosuudella":
http://epho.pic.fi/kuvat/Supermoto/Lava ... 1.jpg/full
http://epho.pic.fi/kuvat/Supermoto/Lava ... 2.jpg/full
http://epho.pic.fi/kuvat/Supermoto/Lava ... 2.jpg/full

teaser http://www.youtube.com/watch?v=s10KUcGC ... r_embedded

ViestiLähetetty: 7.4.2011 21:36
Kirjoittanut Husky510
Onko mitään hajua millaisista muutoksista siellä lavangoon on tulossa, muita...jne

ViestiLähetetty: 8.4.2011 0:21
Kirjoittanut Jepuz
Eli startti lähtee asfaltilta "varikon" suuntaan.. siitä vasen 180, sit tiukka shikaani, sit siitä S-kurvi oikeelta vasemmalle ja alamäkeen assua pitkin, kunnes tulee 180-kurvi oikeelle ja sit hetki assua ja tulee toi eka hiekkaosuus. Ensimmäinen hiekkaosuus sisältää ton jyrkän vallin + 2 isoa hyppyriä ja toiselle hiekkaosuudelle mennään assua pitkin ja siellä tulee "täyspitkä" pattisuora ja vallikurvi, josta takas assulle. Ton paremmin en osaa selittää.. :seko:

ViestiLähetetty: 8.4.2011 8:43
Kirjoittanut Husky510
Jepuz kirjoitti:Eli startti lähtee asfaltilta "varikon" suuntaan.. siitä vasen 180, sit tiukka shikaani, sit siitä S-kurvi oikeelta vasemmalle ja alamäkeen assua pitkin, kunnes tulee 180-kurvi oikeelle ja sit hetki assua ja tulee toi eka hiekkaosuus. Ensimmäinen hiekkaosuus sisältää ton jyrkän vallin + 2 isoa hyppyriä ja toiselle hiekkaosuudelle mennään assua pitkin ja siellä tulee "täyspitkä" pattisuora ja vallikurvi, josta takas assulle. Ton paremmin en osaa selittää.. :seko:



Kiitos. nyt vähän on hahmottamassa sitä...

ViestiLähetetty: 8.4.2011 15:57
Kirjoittanut leppape1
ajetaankos sitä vähän kuin ennen vanhaan,mutta toiseen suuntaan?

ViestiLähetetty: 8.4.2011 16:37
Kirjoittanut Jepuz
leppape1, juurikin noin. Hiekat kokee taas radikaaleja muutoksia ja näin pitäis ohituspaikkojakin muodostua "leveisiin" assujarruihin ja teknisiin hiekkaosuuksiin.. :)

ViestiLähetetty: 8.4.2011 19:58
Kirjoittanut leppape1
Ok,olenkin ajellut välillä vanhaa rataa toisinpäin kun ei ollut muita kuskeja radalla..radan luonne muuttuu aika paljon,keskiosan ässä on huomattavasti huimempi alamäkeen ja varikon mutkan jarruun saa hyvän vauhdin ja pääsee reenaamaan jarrusladia.