Sivu 4, 6:sta

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 5.3.2016 22:35
Kirjoittanut Abelzini
Näkyy olevan tuossa vanteen pinnaus kuvassa aika paljon varavanteita taustalla? :D
Hyvän näköset vanteet kyllä!

Millä tavalla meinaat tehdä vanteesta tubeless? Yks hyvä tapa olisi etsiä vanteen halkasijaa pikkasen pienempi leveä sisuskumi ja venyttää se siihen nippojen päälle.
Näin ikkää:
Kuva

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 5.3.2016 23:44
Kirjoittanut Töhö*
Steppipenkki koska smotolook 8)

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 6.3.2016 9:22
Kirjoittanut ma$$i
Täältäkin ääni steppipenkille :)

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 11.3.2016 21:24
Kirjoittanut KUISKUIS
Itse tiivistin tubelleseja varten vanteen jollain perus silikonilla, jokaisen nipan päälle klöntti ja vahvaa teippiä päälle muutama kierros. On sielä nyt ilmat pysynyt muutaman kuukauden ainakin ongelmitta. Ja tubeless venttiilille tarvit todennäkösesti hieman isomman reiän. :)
Kuva

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 11.3.2016 22:25
Kirjoittanut Lazziz
Pitää vielä katella tuota tubeless vaihtoehtoa miten sen toteuttaisi.

Osia on taas kertynyt jonkun verran, myös vilkku katkasijan hommasin mutta pitää vielä katsoa tuleeko järkevän näköinen.

Kuva
Kuva

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 12.3.2016 17:07
Kirjoittanut Lazziz
Tänään kävin ekaa kertaa kunnolla ajamassa. Hieman oli alussa ongelmia lähtee käyntiin kun melkein kuukauden seisonut paikoillaa ja hieman vahvat seokset tankissa, mutta kyllä kun pyörän sai lämpimäks oli mukava ajaa. 8) Kohta pitäisi ruveta laittaa pyörä katsastus kuntoon kun lumet alkaa sulamaan.

Kuva

Sellasta kyselisin onko tuo vilkkupainikke osa erikseen ostettavissa kun tästä se puuttuu kokonaan?
Kuva

Pakoputken suoristus paineilmalla ei ole vielä onnistunut en saa nestekaasulla putkee tarpeeksi lämpimäksi että onnistuisi. Saatan saada lainaan vehkeen millä saa vesipaineella putken suoristettua.

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 12.3.2016 19:13
Kirjoittanut ma$$i
Komia kampe 8)
Vilkupainikkeesta kannattaa soitella Orimattilan motopalveluun tai Motokeitaalle. Varmasti tulee oikeaa tietoa eikä mutuilua

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 12.3.2016 19:36
Kirjoittanut juhm97
Vilkkukatkaisimen voi ostaa erikseen, löytyy tästä varaosakirjasta kohdasta Handlebar, Controls:
http://www.motokeidas.fi/varaosakirjat/2009/250excr.pdf

Varaosanumero 50311029000

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 12.3.2016 20:13
Kirjoittanut Lazziz
Kiitoksia pitänee laittaa tuo tilaukseen.

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 19.3.2016 0:50
Kirjoittanut Lazziz
Vanteet saatu kasaan ja step up satulaan kiinnikkeet saatu kohta tehtyä.
Seuraavaks olis suunnittelussa kaatumatappien tekoa ja mahdollisesta käppärin teko.
Ainuu mikä enään puuttuu on ehjä takahäkki eli jos tiedät jonkun jolla olis tarjolla niin olisin kiinnostunut. Myös rungon maalauttaminen on mahdollisesti tulossa.

Kuva
Kuva

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 19.3.2016 13:54
Kirjoittanut Lazziz
Tuossa vielä muutama kuva vanteista. 8)

Kuva
Kuva

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 20.3.2016 13:55
Kirjoittanut An77i
On kyllä kermaset vanteet! 8)

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 20.3.2016 18:48
Kirjoittanut arsori
Mihinkähän hintaan tuo oranssi, sulle ilmeisesti ylimääräinen 320mm levy vaihtais omistajaa?
Vanteet on aivan perkeleen hyvän näköset! Tätä tulee varmaan näkemään kesällä jkl miiteissä?

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 27.3.2016 20:18
Kirjoittanut Lazziz
Pyörän purin taas osiksi ja swingi kävi lasikuulapuhalluksessa ja meni maalattavaksi, kun ei tuo kiiltävä oikein miellyttäny. T-Palat kiillotin ja aloin tekemään uutta takahäkkiä kun ei käytettynä löydy mistään. Tiistaina pitää käydä hakemassa lisää rautatarvikkeita häkkiä varten.
Kuva
Kuva
Kuva

Re: LAZZIZ | SM EXC 250 2T

ViestiLähetetty: 2.4.2016 22:21
Kirjoittanut Lazziz
Swingin sain maalauksesta ja lätkäsin swingin tarrat kun oli jääny edellisestä tarrasarjasta. Takahäkki on hitsattu valmiiks vielä pitää muutamat reiät porata ja maalauttaa. Samalla tein keulimis raudan jonka saa kätevästi irroitettua tarvittaessa.
Ens viikolla olisi tarkoitus käydä katsastamassa pyörä, joten pitää ruveta laittelee katsastus kuntoon.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva