Moi.
Viimeisen kuvan jälkeen hommat edenneet vähän hitaasti. Seuraavaksi pitäisi kehitellä viritys jotta saa rungon roikkumaan sen verran että saa runkopukin pois ja motin laskettua alustalle.
RS:n pleksi tuli ja meni, ei ollut tuota korkeampaa mallia vaikka niin oletin. Oli muodoltaan vastaava kuin nykyinen joten kauppasin eteenpäin (Etelä-Afrikkaan
). Yhden LeoVincen kokoröörin ostin eteenpäin myytäväksi ja sen pitäisi mennä tänään kaupaksi hyvällä profitilla. Vanha Termignoni menikin jo aiemmin kaupaksi. Kaverikuva:
Öljynhuohottimen tankin kiinnitys lohkon läppäventtiiliin ei vielä mennyt kuin elokuvissa, kun 90 asteen mutka ei ollut riittävän tiukka vaan letku menee läjään taittuessaan. 135 asteen mutka tulossa tilalle. On vähän ahdasta kun runkoputket ja hihnakotelo tulee tielle...
Liitos pitää tehdä kahdella letkunpätkällä (25->19mm supiste ja 19mm kulma) ja väliholkilla, kun ei riittävän pitkää yksittäistä letkua kulman kera tullut vastaan. Saa nähdä vieläkö tuohon saa klemmarit mahtumaan
Tuollainen Pierobonin kateständi tuli ostettua, saa katteet ja tankin näppärästi säilöttyä pois hyllyiltä tilaa viemästä:
Akraa piti toki vähän kokeilla paikalleen katteen kera, laitoin samalla katteen etukiinnikkeeseen uudet Dzus-klipsit ja muokkasin takakiinnikkeen sopimaan paikalleen. Vanha RS:n satula on myyty ja uusi pitäisi jostain löytää kohtuuhintaan.
Jätän lopuksi vain tämän tähän: