Ihan kohtalaisesti on kotari toiminut. Ketjulaahaimesta karkasi yksi pultti ja jalan pultti katkesi taas... Muuten on pelittänyt niin kuin on pitänyt, tosin koneesta kuuluu pieni sivuääni ja googletuksien mukaan olettaisin sen johtuvan joko kytkimestä tai kampiakselin päätypultista. Tulihan tuolla yksi aamu kaaduttuakin ihan hitaasta vauhdista vaikka varovasti ajoinkin. Ainoa paikka joka otti osumaa, oli luonnollisesti jalkatapin alareuna. Tuppikin säilyi vielä niin ehjänä, etten raaski vaihtaa. Voisin kyllä parit kuvat ottaa jäljistä ens kerralla kun muistan ottaa kameran talliin.

Talvella meinasin korjailla tuon jalkatapin ja varmaan täytyy koneenposkea käyttää taas auki. Meinasin myös parit ajot taas ajaa talvella tällä, mutta silloin tietysti metsäkatteet kiinni ja välikelinpiikit alle 8)