VinskiMo: Husaberg Violet/White, Näytillä nyt ACS!!

VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White (Maybe ACS?)

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 22.2.2017 12:02

Noniin, Jotain hassunhauskaa taas tapahtuu, ei tosin mitään huikeita edistyksiä...

Alkuunsa, rahaa on taas mennyt, marmoritiskillä on rampattu ja vielä pitäis käydä uudestaankin.

Nyt toivottavasti ei mene enään paljoa rahaa, mitä nyt muutama satku.

Kuva

Jarrupolkimen pääty tuli, mallasin vaan että sopii polkimen runkoon, seuraavaksi piikit irti ja odottelemaan anodisointia :lol: Tilasin muuten vahingossa 990 kotariin, mutta hyvin se passas näköjään tuohonkin.

Kuva

No nyt on sitten aito kotarin maskikin, alkokin jo tympimään se kinkkikopio.

Kuva

Penkin päällisen vaihto. EI OLE KIINNI VIELÄ TOSSA KUVASSA KUN PARILLA NIITILLÄ. Eli otan sen vielä irti ja mietin miten tuo pitäis saada tohon kivasti :D

Mutta joo, kait tämä tästä joskus vielä kun osasia tulis..

Saa kommentoida, erityisesti tarrasarjaa.

-VinskiMo
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
juhm97
Pyörä:
Husaberg FE450 '09
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
13.9.2012 20:35
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White (Maybe ACS?)

ViestiKirjoittanut juhm97 » 22.2.2017 12:36

Hyvännäköistä laittelua taas, mutta pakko sanoa, että tarrasarja ei kyllä näytä kovin hyvältä... Lopputuloksesta tulisi imo paljon parempi jonkun ammattilaisen esim. Tapesnaken suunnittelemalla setillä. Itsellehän näitä tietysti tehdään joten jos itse tykkäät niin mikäs siinä.
Sebastiaani
Pyörä:
Husqvarna TE 510, Skyteam Monkey 70cc, Husqvarna SM 125 (ex), KTM Duke 125 (ex)
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
23.1.2017 21:47
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White (Maybe ACS?)

ViestiKirjoittanut Sebastiaani » 22.2.2017 14:40

Samaa mieltä juhmin kanssa tosta tarrasarjasta. Jotenkin näyttäis että noilla violeteilla länteillä ei oo sellasta selkeetä yhtenäistä tyyliä vaan kaikki vähän erilaisia. Vois myös olla parempi jos siellä olisi seassa jotain muutakin väriä kuin vaan tuota violettia. Muuten näyttää todella hyvältä!
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White (Maybe ACS?)

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 25.2.2017 13:40

juhm97 kirjoitti:Hyvännäköistä laittelua taas, mutta pakko sanoa, että tarrasarja ei kyllä näytä kovin hyvältä... Lopputuloksesta tulisi imo paljon parempi jonkun ammattilaisen esim. Tapesnaken suunnittelemalla setillä. Itsellehän näitä tietysti tehdään joten jos itse tykkäät niin mikäs siinä.


Kiitos kommentistasi. Useampi taho on sanonut tarrasarjasta ja mä kyllä myös itse olen kriittinen sen suhteen. Tapesnaken setit vaan maksaa miljoonia :nolo:

Sebastiaani kirjoitti:Samaa mieltä juhmin kanssa tosta tarrasarjasta. Jotenkin näyttäis että noilla violeteilla länteillä ei oo sellasta selkeetä yhtenäistä tyyliä vaan kaikki vähän erilaisia. Vois myös olla parempi jos siellä olisi seassa jotain muutakin väriä kuin vaan tuota violettia. Muuten näyttää todella hyvältä!


Kiitos sinullekkin ja katsotaan nyt sitä tarrasarjaa vielä...

Yleisesti se on totta että itsellehän näitä tehdään, mutta minun mielestä ei ole väärin kuunnella myös muiden mielipidettä ja vinkkejä, ei kukaan saa sanella suoraan mitä tehdä, mutta pienillä vinkeillä saa vähän toisenlaista näkökulmaa asioihin.

Ja sitten kiitokset husan väli-omistajalle, kun vinkkasi että konalan motonetistä löyty se mun kaipaama eturengas... Tälläistä vinkkailua vähän kaipailin kun laitan aina että saa tarjota jos löytyy juttuja.

Asiaan ->

Kuva

Penkin päällisen kanssa tappelin, kunnes niitit loppu. No ihan kiva siitä tuli, eise ainakaan oo rypyllä enää, kyllä on perse homma toi päällisen vaihto.

Kuva

Tästä kuvasta ei varmaan tarvitse erikseen kertoa ehkä kaikki tajuaa...

Kuva

Tosiaan nyt on tullut osasia paljon, on tullu jarrupalat, spoke coatit, teippiä, kalvoa ym.

Etu valo (34w ledi) oli tosiaan aika kiukkunen, vielä seuraavana päivänä siitä kun katoin vahingossa suoraan valoon näkyy valkonen piste silmässä. On millistä kiinne että mahtuu olemaan maskin takana toi led-driveri.

Nyt puuttuu enään;

-Liilat silikooni letkut
-Liila "erkka"
-jarru ja kytkinneste säiliöiden kannet
-Kytkinkoppa (joo en vieläkää tiedä mitä teen)
-Tarrasarja

No totanoin, mun pitäs oikeesti päättää nyt aika pian mitä teen ton kytkin kopan kanssa, koska se pitäs nyt tilaa jos jenkeistä meinaa ehtiä ennen pääsiäistä. No aina on vaihtoehto tietysti ottaa se irti ja hioa ja kitata ja maalata polyuretaanilla mustaksi, sit ei tarttee enää miettiä.

Tarrasarjaki pitäs nyt miettiä loppuun.

Ei muuta tähän väliin

-VinskiMo
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
Happeeprkl
Pyörä:
KTM EXC 125 2016
Liittynyt:
8.5.2016 21:51
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White (Maybe ACS?)

ViestiKirjoittanut Happeeprkl » 25.2.2017 20:46

Mielenkiintoinen proju!
Itsekkin olen samaa mieltä tarrasarjan suhteen. Löytyyhän nuita muitakin paikkoja, jossa suunnittelevat tarroja, kuin tapesnake ja halvemmalla. Tapesnakelta ei myöskään saa erikoisvärejä, kuten kromia ja fluo värejä ainakaan tietääkseni? Siksi oma tarrasarja onkin tulossa eri paikasta.
Omasta mielestä boyesen koppa tai vastaava voisi sopia aika hyvin! 8)
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White (Maybe ACS?)

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 3.3.2017 11:41

Happeeprkl kirjoitti:Mielenkiintoinen proju!
Itsekkin olen samaa mieltä tarrasarjan suhteen. Löytyyhän nuita muitakin paikkoja, jossa suunnittelevat tarroja, kuin tapesnake ja halvemmalla. Tapesnakelta ei myöskään saa erikoisvärejä, kuten kromia ja fluo värejä ainakaan tietääkseni? Siksi oma tarrasarja onkin tulossa eri paikasta.
Omasta mielestä boyesen koppa tai vastaava voisi sopia aika hyvin! 8)



Joo, no tarrasarja on ollu mulla tähän asti jokaisessa projektissa suuri ongelma. Valko pohjainen missä olis liila teema olisi kyllä tosi hieno, mutta mun mielestä ne tapesnaken sarjat ei näytä vaan yksinkertasesti hyviltä, niissä on grafiikka hieno, mutta niitä sponsoritarroja on lätkitty sinne tänne.

Boyesenin koppa ei kerkeä enään, mulla menee moti ja palaa hermo tohon kytkinkoppaan, otan sen varmaan kohta irti ja vedän poly uretaani mustalla sen ja olkoon niin... Eli kiiltävä mustalla. Onhan se sähköstartin deaktivointi koppakin hopea, en tiedä miksi oletin että se olisi ollut musta.

No kuitenkin jotain konkreettistakin tapahtui ->

Kaikki alumiini tuning osat on _vihdoin_ ja viimein tullut ja vielä hienompaa olisi mikä? No mä sain ne anodisointiin pienen puljauksen jälkeen. Katsomme minkälaiset niistä nyt sitten lopulta mahtaa tulla :lol: Ens viikolla pitäs saada alumiinit ja sitämyöten sais etupään ja takapään _lopullisesti_ kasaan, mitään estettä ei oikein pitäis enää ollakkan.

Kuva

No sitten tuli vihdoin sitä letkua lisää, no perus ebay taas, tuli tollasta paskan näköstä melkein läpinäkyvää liilaa letkua. No olkoon siinä, eipä kerkee enää ootella uusiakaan jos tilais. Saipa sentään kaasarin paikalleen.

Kuva

Mikäs nyt on mielipide näistä spoke coateista :lol: Mun mielestä ne on tavallaan ihan siistit, varsinki kun niitä ei oo kaikissa pinnoissa. Voi olla että oon kunnon pervo ja tungen jokatoiseen pinnaan vaa coatit ja katson sitten kokonaisuutta miten hirvittävältä näyttää :s

Mäntää ei oo näkyny eikä kuulunu, oon ollut yhteydessä neljään viralliseen KTM varaosamyyjään enkä oo 1,5kk aikana saanu sitä ***** mäntää. Mä taidan kohta hakee moposportista suzuki pv ylikoko männän ja laitan sen sinne, thank you bye bye. No en oikeesti, mutta voisin soitella niemitalolle missä olla mun mäntä.

Ei muuta tähän väliin, toivotaan että mun liila glitteri teippi ois tänään postissa, se onkin vika juttu mitä puuttuu postista tällähetkellä.

-VinskiMo
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White (Maybe ACS?)

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 6.3.2017 9:38

HEI KAIKKI!

Mulla on ollut jo siitä asti kun oon pyörä rakennellut ns. huolellisemmin haaveena viedä mopo näytille johonkin missä ihmiset pääsis ihmettelemään mitä sitä on tullut tehtyä ja mototin väki ym. pääsis näkemää lopputuloksen sit livenä kans.

No nyt tänään tuli sellanen erittäin iloinen viesti tuolta yhdeltä taholta, että mun pyörä, eli just tää husaberg on valittu ACS 2017 näyttelyyn. Ja tämähän on 40. ACS mikä järkätään, joten mun mielestä aika hieno juttu.

No nyt kun tämä varmistui, laitoin samantien Örttenille viestiä että mä ostan sen mustan boyesenin kytkin kopan ja nyt otan oikeesti työn alle sen tarrasarjan metsästyksen.

Nyt loppu tehdään oikeesti vielä enemmän panostaen kun tähän asti. Mä oon haaveillu sen verta kauan tästä ja aina on ollu joku este tai muuta.

Nyt viimeistään niitä hyviä tuunaus ideoita, jookos??

:lol:

Iloisin terveisin

-VinskiMo
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White #ACS2k17!!!

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 7.3.2017 12:37

Moikka taas,

En tiedä onko ainoa joka on innoissaan ACS pääsystä, mutta eipä se ole pointti että muut on, itse ainakin olen.

Kuva

No nyt on spoke coattia, en nyt tiedä onko tuo hieno, mutta onneksi noi saa nopeasti pois jos lopputulos ei ole kiva.

Kuva

Pieni fiilistely kuva rakentelu kopista :D

Mäntä asia on nyt ratkastu, tungen sinne sen sen männän mikä mulla on. Me selviteltiin asiaa erään hyvän mekaanikon kanssa ja se mäntä on 5/100 milliä pienempi kun se mikä sielä oli. Sellasta 71.94mm mäntää nyt ei ainakaan kuukauteen saa, kun ne on loppu tehtaaltakin. Mulla on nyt 71.935mm mäntä, joten se saa kelvata piste.

Mä koitan tänään ehtiä hakea osat anodisoinnista ja tottakai sitten laitan fotoa, millasta tuli. Jos ja kun tänään saan anodisoidut hilppeet, pääsee tekemään jotain eteenpäin taas :eek:

No nyt sitten kun mäntä asia on ratkastu ni se kytkin koppa on seuraava ongelma. En ole saanut yhteyttä Örttenille, joten en ole päässyt tinkimään sitä koppaa hyvään hintaan.

No mä veikkaan että se kytkin koppa saadaan kyllä, ehkä se tarrasarja on nyt asia mihin pitäis keskittyä seuravaaksi.

Yksityiskohtien hipitely ideoita??

Muoks. Dropboxi poistuu sit käytöstä 15.3, joten kaikki kuvat katoaa sitä myöten. Mikä olisi hyvä kuvien julkaisu palvelu?? Onko one drivellä tälläistä ominaisuutta?

-VinskiMo
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
Eeli
Pyörä:
Husqvarna WR 2007
Liittynyt:
27.11.2014 17:38
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White #ACS2k17!!!

ViestiKirjoittanut Eeli » 7.3.2017 17:25

Minkäköhän takia en ole ennen tänne mitään kirjoitellut :lol: Todella hyvän näköistä rakentelua, värit ovat mukavan erilaiset!

Tarrasarjaan annan oman ääneni tapesnakelle, vaikka tuntuu kalliilta nii todellakin osaavat siellä hommansa ja varsin nopeaa toimintaa. Ja saat täysin itse päättää kaiken, eli jos et halua logoja, vaan kliinin satsin niin onnistuu. Ja onhan se aina mukava tukea kotimaista yritystä ;)
Twiksor
Pyörä:
Husqvarna TE 125 //// (EX) Ktm Exc 125 / Husqvarna Sm / Beta RR 50 / Baotian
Liittynyt:
3.8.2013 21:44
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White #ACS2k17!!!

ViestiKirjoittanut Twiksor » 7.3.2017 19:59

https://scrubdesignz.com saa ainaki customi setin vissii 180€? Ja ihan siistejä tekevät ja hommat sujuu :roll:
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White #ACS2k17!!!

ViestiKirjoittanut ma$$i » 7.3.2017 23:39

Paljonko jää välykseks pyttyyn nähdeni? Eikös näissä välys kuulu olla tasoa 0.06-0.08(?) karkeasti?

Boysenin kopasta pojot!
Ja onnittelut pääsystä ACS!
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White #ACS2k17!!!

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 8.3.2017 11:19

Eeli kirjoitti:Minkäköhän takia en ole ennen tänne mitään kirjoitellut :lol: Todella hyvän näköistä rakentelua, värit ovat mukavan erilaiset!

Tarrasarjaan annan oman ääneni tapesnakelle, vaikka tuntuu kalliilta nii todellakin osaavat siellä hommansa ja varsin nopeaa toimintaa. Ja saat täysin itse päättää kaiken, eli jos et halua logoja, vaan kliinin satsin niin onnistuu. Ja onhan se aina mukava tukea kotimaista yritystä ;)


Täytyy kysyä tarjous, kyllä 200e on ihan viimenen hinta mihin taivun tarrasatsin kanssa :)

Twiksor kirjoitti:https://scrubdesignz.com saa ainaki customi setin vissii 180€? Ja ihan siistejä tekevät ja hommat sujuu :roll:


Kysyn tarjouksen täältäkin!

ma$$i kirjoitti:Paljonko jää välykseks pyttyyn nähdeni? Eikös näissä välys kuulu olla tasoa 0.06-0.08(?) karkeasti?

Boysenin kopasta pojot!
Ja onnittelut pääsystä ACS!


Jotain tällaista se välis kuuluu olla, ihan ensinnähän homma on mennyt jo pieleen viime männän vaihdossa, ihme ettei tuo ole kilkannut kiinni, Ensimmäinen mäntä minkä otin ulos koneesta oli 71.925mm ja lykkäsin sinne sitten örttenin ohjeistuksesta ton 71.94mm männän... Nyt sinne menee 71.935.

Sitten asiaan.

Elämä potkii, vituttaa, itkettää, epäonnistuu...

Pohjustan tarinaa; Kävin sielä anodisointi mestassa, käytiin läpi väri sen äijän kanssa ja se näytti mulle näytekappaletta "sinililasta" joka oli sellanen hieman pinkkiin jopa taittava mutta aivan selvästi lila alumiinilevyn palanen. Sanoin että tuo on se väri antaa mennä. Hän sanoi että se saattaa _vähän_ poiketa tuosta mallista, koska seokset vaihtelee, sanoin että ei haittaa, kunhan tulee lilat/violetit

Lopputulos;

Kuva


Kuva

Siis, mulla rasahti rusinat oikeesti. Sanoin hänelle noutaessa että ei nuo ole mitenkään päin liilat vaan siniset/tumman siniset. Minua kehoitettiin silmälääkäriin jos nään ne sinisinä. Ne on kuulemma sinililat. En ihan oikeesti jaksanut alkaa vääntämään siinä kun oli jo kiire.

Menin tallille ja laitoin jo etujarruadapteria, ratasta ym. kiinni. Ei nuo sovi tohon värimaailmaan, ei mitenkään päin. Olen erittäin pettynyt ja kyllästynyt. Soitan tänään että saa tehdä uudestaan nuo tai antaa mulle rahat takaisin ja etsin jonkun paikan joka osaa tehdä lilaa.

Maksoin ihan reilusti mitä pyydettiin (70e) ja odotin kunnollista jälkeä kuten viimeksi. En voi oikeesti käsittää miten noi pysty kusemaan noin pahasti. Ihan oikeesti, noi ei heitä "vähän" lilasta vaan noi on siniset. Ei ammattilainen voi ottaa työtä vastaan jos ei osaa tehdä, minäkin teen asiakastöitä työkseni, joka on käsityötä (sekä ammatillisesti että harrastustoiminnassa), enkä todellakaan ota työtä vastaan jos en osaa tehdä.

Tässä on oikeesti jo kiire saada kasaan tuo ja tälläinen takaisku tuli sitten. Ei helvata mä sanon. :nolo:

No luojan onneksi saan edes sen pytyn kasattua ja tankin yms. Kyllä mä noi alumiinit kerkeen vielä laittaa, vaikka tarvittaessa päivässä, mutta en yhtään tykkää tehdä kiireessä.

No näihin tunnelmiin, jatketaan kun saan kiinni sen ukkelin ja katotaan ottaako se uuden yrityksen vai rahat takaisin.

-VinskiMo
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White #ACS2k17!!!

ViestiKirjoittanut ma$$i » 8.3.2017 11:58

Männästä: eiköhän tuo nyt kiinni tuleva ole siis aivan passeli!

Ja sitten osat:
Helvetin hienon näköset on kyllä omaan silmään :eek: , mutta harmi jos eivät kokonaisuuten sovi tuollaisina ja tuli väärä sävy mitä sovittu. Ymmärrän kyllä ketutuksen :x , vaikka hyviltä näyttävätkin
Happeeprkl
Pyörä:
KTM EXC 125 2016
Liittynyt:
8.5.2016 21:51
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White #ACS2k17!!!

ViestiKirjoittanut Happeeprkl » 8.3.2017 17:13

On kyllä omastakin mielestä hienon näköiset vaikka eivät kyllä violetille näytä.
Onnee myös minultakin pääsystä ACS! :D
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Husaberg TE300 goes Violet/White #ACS2k17!!!

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 9.3.2017 9:28

ma$$i kirjoitti:Männästä: eiköhän tuo nyt kiinni tuleva ole siis aivan passeli!

Ja sitten osat:
Helvetin hienon näköset on kyllä omaan silmään :eek: , mutta harmi jos eivät kokonaisuuten sovi tuollaisina ja tuli väärä sävy mitä sovittu. Ymmärrän kyllä ketutuksen :x , vaikka hyviltä näyttävätkin


Juu, onhan nuo siis ihan hienot ja on toi anodisointi ainakin laadukas, sen voin kokemuksella kertoa. Ei ne nyt ihan ole sitä mitä sovitiin, mun mielestä toi ei nyt oo sävyvirhe enään mutta ne tulee sittenkin sellaisenaan, kirjoitan siitä edempänä.

Happeeprkl kirjoitti:On kyllä omastakin mielestä hienon näköiset vaikka eivät kyllä violetille näytä.
Onnee myös minultakin pääsystä ACS! :D


Kiitos kiitos! Ei ne violetit kyllä joo ole.

Noniin taasen.

Eli nuo alumiinit jää nyt tuollaisenaan, Anodisointi ukko on kuulemma keittänyt ne sellaisissa myrkyissä että ei mielellään ala poistelemaan niitä anodisointeja. No just nii, no antaa nyt olla, koska loppupeleissä noi ei edes näytä niin pahoilta.

Kiinasta tuli viimonenkin paketti ja niputtelin vähän mopoa. Laitoin tarjous pyynnön sinne Scrubdezingiin... Boyeseni pitäis löytää suomesta pikkuhiljaa.

Kuva

No nyt on piikkiä ja ei varaan jalat lipsu :lol:

Kuva

Tuunailin vähän stongaa ja letkuja. Ihan kivat niistä IMO tuli.

Kuva

Pari surkeeta kuvaa... No ehkä niistä jotain näkee :s

Kuva

Muutama otos lisää.

Kuva

Ja tähän se jäi sitten :roll: Ehkä tänään on tarkoitus kasaa mäntä ja niputtaa kone loppuun ja iskeä syylarit ja tankit ym. kiinni. Nyt kun alkaa kelaamaan ni männän laitoin jälkeen ei oo enään älyttömästi hommaa, no okei on hifistelyä ym. pientä hieromista.

mun mielestä noi karjaraudat ei jotenkin sovi yhtään kokonaan mustana? Pitäis keventää niitä hieman jollain teipillä, no toi liila teippi sitten loppukin kesken, muutenkin sitä on jo mun mielestä tarpeeks tossa. Pitäsköhän mun käydä etsimässä jostain valkosta teippiä ja vetää osittain valkoseks noi? Ainahan on edelleen olemassa vaihtoehto leikellä noi muovit huitsin pois ja kiillottaa pelkät raudat :lol:

Pääpiirteittäin puuttuis vielä;

-Koneen niputus
-Tankin ja etumuovejen laitto
-Penkinpäällisen asennus loppuun
-Ketjujen mittaus ja lyhennys
-Tarrasarja edelleen (oikeasti yritän, jos jostain vastattaisi...)
-Boyesenin koppaa lähden metsästämään huomenna (koska pääsen koululta muuten viikolla niin myöhään etten ehdi.)
-Jalkatapit kiinne

Eipä mulla tähän väliin muuta ollutkaan 8)

-VinskiMo
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram