VinskiMo: Husaberg Violet/White, Näytillä nyt ACS!!

VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Kesävideo 2015 ulkona! Kannattaa katsoa :)!

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 12.1.2016 19:42

Töhö* kirjoitti:Varmaan mukava vehje jäälle tuommosilla renkailla ja tehoilla 8) Onko etunen nyt sitten Micheliini vaiko Trelleborggi? :lol:


Etunen on trelleborg ja takanen misukka. Tehosta ei ole tähän asti ollut pulaa, huolestun siinä vaiheessa ajotaidoistani jos alkaa kolmisatkusta vonku loppumaan.

Muikhu kirjoitti:Jos husa nyt lähtee niin onkos kotemille suunnitelmissa jonkin näköistä laittoa vai vaan kovaa ajoa? Ois kyllä unelmavehje jäälle toi kotari!


Jos husa lähtee niin pakkohan tota kotaria on sipistellä että sillä kehtaa mopomiittiin mennä pyöhätämään kesällä. Eihän mulla nyt tässä oo muuta ongelmaa kun 2xvakuutukset... Kotari on hempskatin mukava laitos kyllä päästellä, nyt vihdoin kun oon saanut alustankin säätöihin.

An77i kirjoitti:Teitkö mitään muita säätöjä jäärataa varten kuin noi kaasarin säädöt?


Kotariahan ei ole jäärata kuntoon laitettu, piikit jotka siinä on on täyspitkät enska piikit, ei tosiaan vastaa jääpiikkejä mutta pakkohan noilla on kokeilemassa käydä :) Kaasarissa on talvisäädöt, 42 tk, ja pääsuutin kans vähän isompi mitä ohjekirja sanoo, kesällä röpötteli hitaan metsä ajon jälkeen mutta nyt kyllä toimii erittäin hyvin ja laakista käymään, niinkuin kuuluukin.

Kuva

Eli kotari toimii kivasti, noi lämpötupsukat stongassa on muuten erittäin hyvät, suosittelen kaikille! Maksaa 13e, joka on pieni hinta siitä ettei ole näpit aivan jäässä.

Kuumaksihan toi ei lämpeä, molemmat syylarit on kyllä lämpimät mutta ei todellakaan kuumat. En tiedä pitäiskö toinen peittää esim paffilla vauhdikkaammassa ajossa mutta ei noinkaan perus mantsapätkällä oo ollut mitää ongelmia.

-VinskiMo
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Kesävideo 2015 ulkona! Kannattaa katsoa :)!

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 16.1.2016 18:22

Jees, sit lähti kotari uuteen kotiin. Nyt se varmaankin tarkoittaa että pitää hommata husaan jostain etupiikki jotta pääsee taas mopoilemaan...

Mieleeni juolahti myös idea jotta ostais uuden kolmisatkun enskan (valkokilpisen) ja laittais sitä ja möis husankin pois... Husa nyt on edelleen liian siisti metässä rämpimiseen :(

Noh, ehkä tässä jotain kehitellään pikkuhiljaa ;)
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
Abelzini
Pyörä:
on
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
5.5.2009 16:43
Re: VinskiMo: Kesävideo 2015 ulkona! Kannattaa katsoa :)!

ViestiKirjoittanut Abelzini » 16.1.2016 23:29

Näppärä pärrä oli!
Mistä noi "lämpötupsukat" oot hommannu?
An77i
Pyörä:
Tm Enduro 125 -01, Kawasaki kx 250 -91
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
30.5.2014 12:19
Re: VinskiMo: Kesävideo 2015 ulkona! Kannattaa katsoa :)!

ViestiKirjoittanut An77i » 17.1.2016 12:25

Niitä saa esim. motonet, biltema, 24mx.. :)
EX: Yamaha dt 50 -05
http://www.nettivaraosa.com/moottoripyoran-varaosat-ja-tarvikkeet/2213171 http://www.nettivaraosa.com/moottoripyoran-varaosat-ja-tarvikkeet/2234348
Muikhu
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
4.11.2014 9:33
Re: VinskiMo: Kesävideo 2015 ulkona! Kannattaa katsoa :)!

ViestiKirjoittanut Muikhu » 19.1.2016 19:04

Kyllähän toi husa ehottomasti on liian pramee enskapätkille [SEE-NO-EVIL MONKEY] Jäällä menevä mutta metsään se uusi enskaprokkis kuulostaisi paremmalta.
~Ei sillä väliä millä vaan miten~
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Kesävideo 2015 ulkona! Kannattaa katsoa :)!

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 29.1.2016 10:03

Heippa taas!

Elämän tilanteet muuttuu ja nyt sen muuttumisen aika on osunut mun kohdalle. Meillä tulee semmonen hassu tilanne että talli lähtee pois ja minä olen muuttamassa. Uudesta tallista ei ole havaintoja eikä mulla opiskelijana (joka kohta maksaa itse kaikki kulut) ole varaa edes vuokrata mitään tallia.

Homman nimi on se että kesään mennessä pitäis kaikki lelut myydä pois. Husaberg, 4 volvoa, mönkijä ja kasoittain tavaraa. Yhden käyttöauton pystyn ainoastaan pitämään ja sitäkään en voi korjailla oikein missään.

Todellakaan en haluaisi lopettaa harrastusta mutta tällähetkellä ainakin näyttää ettei ole vaihtoehtoja.

Eli nyt myös Husaberg on myytänävänä ja nyt mukaan saa toiset muovit ja enskatkin!!!

Yksityis viestiä kehiin jos kiinnostaa, minut löytää myös facebookista omalla nimellä jos haluaa tulla kyselemään.

Varmasti en lopeta näiden harrastamista kokonaan mutta ainakin nyt kaikki pitää saada pois + minun hommattua omat tilat ja työkaluja hirveä nippu (tähän asti suurin osa on faijan vehkeitä.)

Myös tosiaan Volvoja löytyy jos joku niitä rakentelee, mm. +300hv ahdettua 16 tappista 740 jenkkikeulaa jne.

Näihin tunnelmiin marssin koulun penkille.

-VinskiMo
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
Muikhu
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
4.11.2014 9:33
Re: VinskiMo: Kesävideo 2015 ulkona! Kannattaa katsoa :)!

ViestiKirjoittanut Muikhu » 29.1.2016 11:20

Toivotaan että saat pikaseen homman rullaa sillai että pääset harrastusta jatkamaan! Erittäin hyvän näkösiä ja mielenkiintosii nää sun jutut on ollu seurailla!
~Ei sillä väliä millä vaan miten~
Töhö*
Pyörä:
Monkey -93, Derbi DRD Pro sm -09
Paikkakunta:
Vaala
Liittynyt:
11.7.2013 22:07
Re: VinskiMo: Kesävideo 2015 ulkona! Kannattaa katsoa :)!

ViestiKirjoittanut Töhö* » 30.1.2016 12:13

Ikävä homma! :s Toivottavasti asiat järjestys mahdollisimman nopeasti niin, että pääset taas harrastuksen pariin. On nimittäin ollut ilo seurata projektejas sekä täällä että vrcf:n puolella!
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Kesävideo 2015 ulkona! Kannattaa katsoa :)!

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 26.4.2016 11:30

Heips tänne!

Päivitellääs pitkästä aikaa.

Eli homman nimihän on nyt se että olen muuttanut omaan kämppään ja minkäänlaisia rakentelu ja säilytystiloja ei oikein ole...

Jouduin myymään Husankin pois äkkiä, meni todella halvalla, harmittaa ihan älyttömästi että jouduin luopumaan.

Husa lähtökunnossa ->

Kuva

Kuva

Kuva

Toivottavasti uusi omistaja pitää hyvää huolta ja näen vielä joskus tuon :|

Mutta nyt on hitonmoinen polte perseessä että uus mopo pitää saada.

Nyt olen tehnyt sinistä, oranssia, keltaista, punaista, vihreää, mustaa jne. Mietin mitä en ole vielä tehnyt? Liila/Pinkki on vielä kokeilematta.

Vaimokin sanoi miitissä (autolla) ollessa että mopo ois kiva. No asiasta kukkaruukkuun ja aivot raksuttaa -> Pärrä pitää saada.

Hakusessa taas tottakai kolmisatku ja merkkinä tälläkertaa ihan vain KTM. Vuosimalli sais olla 13-14 ja äkkiseltään sellasta en löytänyt. No tein pienen luonnostelman.

PAHOITTELEN huonoja kuvanmuokkaustaitoja ja vanteet ei todellakaan jäisi kultaisiksi, jos joku keksii miten kultasen värin saa pois otan vinkkejä vastaan.

Kuva

Eli vanteet tulis todennäkösesti mustalla, ehkäpä pinkki/liila navoilla, menee siis itse-kasaus töiksi... Muutenkin pitäisi käydä kysymässä hra. Anodisointi mestarilta että onnistuuko pinkin/liilan teko. Luulis onnistuvan. Sama kaveri joka husan osat anodisoi sinisiksi. Runkoa mietin että jos sen vetäisi pinkki/liila niin jalkatapit ym. voisi olla vastaväreinä eli mustina. Toisaalta sitten t-palat pitäis olla värjätyt. Tiedä sitä.

Ehkä tästä kaamoksesta kohta herätään laittelemaan mopoa taas!

Nyt aika on mennyt koulun ja autojen parissa(LUE: Juttu on turboahdetut Volvot), parin viikon päästä alkaa työt joten taas aikaa ei jää hirveesti laitella.

No miitissä oltiin, ei nyt tietysti mopolla mutta osuin näköjään savukoneen kanssa johonkin kuvaan :lol:

Kuva

Palaillaan asiaan josko jostain löytyis hyvä aihio rakenteluun!
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: VinskiMo: Uusi projektiko? Pinkki/Liila exc300?

ViestiKirjoittanut ma$$i » 26.4.2016 13:29

Ui juma 8)
Nyt odotellaan silmä kovana!
Mites ois VMX vanteet? Paljon hyvää niistä vaan kuullut ja voivat koota sellaisella kombolla kuin itse haluaa ;)
jori124
Pyörä:
ktm exc 525 -05 ,ex ktm exc 450 -03 ,ex ktm exc-f 350 -05 ,ex Husaberg fe 400/E -00 ,ex ktm exc 125 -05
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
30.9.2011 11:02
Re: VinskiMo: Uusi projektiko? Pinkki/Liila exc300?

ViestiKirjoittanut jori124 » 26.4.2016 16:56

https://www.facebook.com/Vmxwheel-Finla ... 152034169/ tuolta kannattaa kysyä noita vanteita.
Samupoika
Pyörä:
KTM exc 125 2010
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
24.5.2015 14:31
Re: VinskiMo: Uusi projektiko? Pinkki/Liila exc300?

ViestiKirjoittanut Samupoika » 27.4.2016 16:59

Itellä on piikkisesssä kotarissa VMX vanteet ja voin suositella.
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Uusi projektiko? Pinkki/Liila exc300?

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 3.5.2016 12:55

Moro taas!

Minä oon vähän suorittanu erilaisia laskelmia ja pläänejä millasta räpätintä sitä ois tekemässä.

Vielä en oo löytänyt aihiota, yks hyvä oli halvalla ja meni ennenkun kerkesin kissaa sanomaan (09 valkokilpi smoto exc300 .-3750e) Toista aihioo on kans tarjottu -12 vuoden punakilpinen sixdayssi, vähän turhan kallis vielä.

Kuva

Tuon hiton tarrasarjan hinta 130e tipahti tosta jostain syystä pois, eli yhteensä 1780e luokassa ollaan tuunausten osalta. Kallein nakkihan tossa on ylivoimaisesti smotot.

Nuo osat mitä oon tohon maininnu, jalkatapit jne. jne. on kaikki CNC-koneistettuja ja väriltään oranssia, mustaa, sinistä, mutta kaikki alumiinihan tietysti menis anodisoitavaks pink/liila. Tai sitten vaan ihan musta (esim tapit)

Runkoon mietin väriksi jotain pinkkiä/liilaa metalliväriä, sitten vastaväirisinä vois laittaa esim mustana jalkatapit ja t-palat jne. Toisaalta jos runko ois musta niin siihen liittyvät alumiinit voisivat olla anodisoituja. Asiaa pitää pähkäilä. Maalina luotan tuttuun turvalliseen raskaskone maaliin, mikäili siitä saadaan leivottua sopivan näköistä ja tarpeeksi blingiä. Jos ei niin automaali linjalla.

Nyt tarvis se aihio löytää, hinnalta sais olla luokkaa 4-4.5k max. Arvatkaas vain paljonko harmittaa kun möin sen kolmisatkun kotarin pois :seko:

Ehkä tämä vielä tästä...

-VinskiMo
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: VinskiMo: Uusi projektiko? Pinkki/Liila exc300?

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 28.7.2016 13:58

Moikka!

Ei ole tänne tullut päivitettyä mutta nyt on siis aihio hommattu...

Aihiona toimii minun vanha husaberg te300 jonka myin maaliskuussa, ehtihän se 3kk olla minulta poissa kun ostin sen nyt takas. Nyt suunnitelma helpottuu siis siinä määrin että alumiinihilpettä ei tarvitse ostaa niin paljoa koska melkein kaikki on jo valmiina husassa.

Käytännössä alumiini hilut menevät uudelleen anodisointiin mutta muuten pysytään suunnitelmassa. Talven aikana tiedossa pikku bonarina on myös männän vaihto.

Nyt kun pääsen tekemään pienen säästön osin hankinnassa voisin hommaa esimerkiksi boyesenin kytkinposken tai vastaavaa, mikä on kulunutta osaa.

Ei mulla tähän väliin muuta, mopo kun on ajossa en viitsi vielä alkaa purkamaan, odotellaan että syksy tulee kunnolla ja lyödään mopo seisokkiin ja atomeiksi

-Vincent
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
ma$$i
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 18:38
Re: VinskiMo: Uusi projektiko? Aihio hommattu :)

ViestiKirjoittanut ma$$i » 28.7.2016 18:06

Oikea merkki ja valinta ;) ottaa husa takaisin!
Unelmapyörästä vielä komiampaa :), varmasti seurataan!