VinskiMo: Husaberg Violet/White, Näytillä nyt ACS!!

HusQmies
Pyörä:
Yamaha tt 600,Yamaha DT 50R,EX Derbi senda 125 ,EX Husqvarna WRE 125,
Liittynyt:
21.9.2012 7:34
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut HusQmies » 11.11.2013 16:39

Siksi koska ne on hienot :D ei aina tarvii välittää niistä osien merkeistä jos haluaa tehdä kauniin pyörän. Kultanen keula kuulostaa hyvältä!
torstaattori
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Paikkakunta:
pyhäjärvi
Liittynyt:
20.7.2012 0:02
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut torstaattori » 11.11.2013 18:23

jotenkin ainakin itseäni häiritsee jos ns. tunnettuja merkkejä sekoitellaan, tuo tarrajuttu nyt ei niinkään mutta esim. jos husseissa kotarin numerokilpi tai toisin päin.
Husky510
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 11:29
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut Husky510 » 11.11.2013 20:24

Olisi erittäin hieno ja mahtava saada tuollaiset+tuossa missä on tuo Ö-tarra, niin siihen sellainen hiilikuitu suojat ja tarrat niihin......
Kuva
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään
Kassude
Pyörä:
990 Super Herttua
Paikkakunta:
Helsinki rock city.
Liittynyt:
17.4.2005 17:45
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut Kassude » 11.11.2013 22:45

Touko kirjoitti:Miks tarvii liimailla aina niitä öhlins tarroja vaikkei oo sen merkkistä keulaakaan?

Tota itsekin mietin. Ei ne WP:t pahemmin Öhläreille häpeä...
Kotarin vasen etupumppu myynnissä; http://www.motot.net/talli/kayttaja/23988
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 13.11.2013 22:07

Nojuu, ehkä pysytään vaan niisä mustissa pumpuissa niin ei aiheuteta mielipahaa eikä turhaan mainosteta öhlinssiä xD Joo tosiaan en edes tiedä mikä niissä öhläreissä on muka niin hyvää, tyydyn wp:isiin ;)

Mutta joo ihme tapahtui!

Kuva

Tosiaan hyväkuntonen musta tankki ja kohtuu hinnalla vielä...

Kuva

Myös toinen uuden mallin maski tuli ostettua varalle...

Mistähän noita wp:n tarroja sit sais uudelleen anodisoituihin pumppuihin kun saan aikaseks eka nyt purkaa ne? Niin joo ja jollain on edullisesti niitä uuden mallisia umpunaisia mustia pumpun suojia ja haluaa luopua niistä projektin tukemis hintaan ni viestiä mulle, se mun kuidutettu versio ei oo oikein hyvä

Niin hei semmonen juttu vielä että mikä helvetin putki siit öljytilasta lähtee joka on tarkotus liittää johonkin kohti kaasaria?? Joku öljy höyry poltin? Mulla se letku oli vaa irtonaisen ja kaasarin päästä tukittuna tulpalla :O
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
Pögötti69
Liittynyt:
7.7.2012 14:39
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut Pögötti69 » 13.11.2013 23:09

Eikös se muka ole niin että ennen 2013 vuoden tammikuuta (jolloin uusi ajokorttilaki tuli voimaan) A1-kortin suorittaneet saa vielä vanhalla tyylillä kortin elikkä ajokorttilupahakemus vaan ja suoraan A-kortti taskuun. Mutta on muute nätti kotari tulossa. Laita nuihi takakatteisiinki iha tarrasarjaan kuuluvat tarrat. (vai onko jo?)
Pandemic
Pyörä:
on pyöree
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.11.2013 17:20
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut Pandemic » 13.11.2013 23:19

se taitaa olla imusiivilä sielä konee pohjassa
PÄRPÄR
kurapäristelijä
Liittynyt:
31.3.2011 16:52
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut kurapäristelijä » 14.11.2013 0:11

VinskiMo kirjoitti:Niin hei semmonen juttu vielä että mikä helvetin putki siit öljytilasta lähtee joka on tarkotus liittää johonkin kohti kaasaria?? Joku öljy höyry poltin? Mulla se letku oli vaa irtonaisen ja kaasarin päästä tukittuna tulpalla :O
Olisko se vaikka huohotin ja olisiko sen kenties parempi kanssa mennä sinne kaasariin puhtaaseen ilmaan ettei ime kaikkia paskoja suoraan koneeseen :roll:

Toki siihen voi laittaa yksisuuntaventtiilin ja/tai suodattimen, mutta kaasarissa sille kaikkein paras paikka on jos vaan on sellainen kaasari. Kaikissa ei ole paikkaa ja crossimalleissa se menee ulkoilmaan huhun mukaan siksi ettei tule noloja tilanteita radalla kuin mopo lentää helvettiin ja vaikka katollaan ollessaan imee öljyt kaasariin ja savuttaa kuin p******e :lol:
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut Stål » 14.11.2013 0:41

VinskiMo kirjoitti:Mistähän noita wp:n tarroja sit sais uudelleen anodisoituihin pumppuihin kun saan aikaseks eka nyt purkaa ne?

Etit vaa ebaysta "wp fork stickers" tai jotain sellaista.
Pögötti69 kirjoitti:Eikös se muka ole niin että ennen 2013 vuoden tammikuuta (jolloin uusi ajokorttilaki tuli voimaan) A1-kortin suorittaneet saa vielä vanhalla tyylillä kortin elikkä ajokorttilupahakemus vaan ja suoraan A-kortti taskuun.

Ei.
Husaberg FS 570
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 14.11.2013 8:33

kurapäristelijä kirjoitti:
VinskiMo kirjoitti:Niin hei semmonen juttu vielä että mikä helvetin putki siit öljytilasta lähtee joka on tarkotus liittää johonkin kohti kaasaria?? Joku öljy höyry poltin? Mulla se letku oli vaa irtonaisen ja kaasarin päästä tukittuna tulpalla :O
Olisko se vaikka huohotin ja olisiko sen kenties parempi kanssa mennä sinne kaasariin puhtaaseen ilmaan ettei ime kaikkia paskoja suoraan koneeseen :roll:

Toki siihen voi laittaa yksisuuntaventtiilin ja/tai suodattimen, mutta kaasarissa sille kaikkein paras paikka on jos vaan on sellainen kaasari. Kaikissa ei ole paikkaa ja crossimalleissa se menee ulkoilmaan huhun mukaan siksi ettei tule noloja tilanteita radalla kuin mopo lentää helvettiin ja vaikka katollaan ollessaan imee öljyt kaasariin ja savuttaa kuin p******e :lol:


Jaajaa, semmosta mä epäilinkin sen olevan mutta se kaasarin tulppa näyttäs ihan tehdas tekoselta eikä itse tehdyltä mutta anyway kasatessa sitten kytken sen siihen kaasariin mihin se kuuluukin.

Muuten jos joku ktm smotoilija tätä lukee niin voisi suositella jotain välityksiä? Kattelin noita power parts rattaita (alumiininen keskeltä ja terästä ulkokehältä) että niitä sais "käytettynä" mutta kuitenkin melkein uusia noin 30e... Niin sitä mä vaan että minkälaiset välit tohon olis hyvät, tarkotus ei ole mennä yli 150km/h mutta olis tietysti kiva että menis pienellä bensalla kruisailut :roll:

Mitenkäs kun katselin tommosta kelluvaa power parts 310mm etujarrulevyä, löytyykö 310mm adapteria (itse löysin vaan 310mm satulan joka maksaa 470e...)?

Ja vielä yks juttu, kuristaako/ahdistaako 250/350cc ktm:män nelkkuun tarkotettu vaimeinnin? Jotenkin käytettynä on myynnissä vaikka mitä putkistoja/vaimentimia noihi pikku kotareihin mutta ei juuri 450 :O Tosiaan joko pitäis hommata uus änkkä tai tohon akraan edes se hieno tarra :3

Mutjoo eipä mutta tälläkertaa
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut Stål » 14.11.2013 16:15

Ittellä ei oo kauheesti tietoa että minkälaiset välitykset on hyvät. Taitaa olla 14-48 nytten. Satasen pintaan kehtaa ajaa matkaa (niin että kone ei huuda hoosiannaa) ja 150km/h:n jälkeen alkaa vähän hyytymään. Mielestäni aika sopivat, vois olla ehkä lyhyemmätkin kaupunkiin. Bensaa on mulla mennyt joku 6l/100km, eli kohtuu halpaa :)

En oo missään nähny 310mm adaptereita ja imo ei ole järkeä maksaa 300€ powerparts levystä, kun vastaavia 320mm (ei mitään merkkilevyjä kuitenkaan) saa ebaystä about satasella. Ja sullahan on jo adapteri 320mm levylle? Niin ja jos saan omat motot myytyä ilman että ostaja halua mun jarrusatulaa niin multa löytyis Beringer nelimäntäinen satula 310mm levylle, vaikka puolet halvemmalla kun tuo uusi.
Husaberg FS 570
kurapäristelijä
Liittynyt:
31.3.2011 16:52
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut kurapäristelijä » 14.11.2013 16:58

VinskiMo kirjoitti:Jaajaa, semmosta mä epäilinkin sen olevan mutta se kaasarin tulppa näyttäs ihan tehdas tekoselta eikä itse tehdyltä mutta anyway kasatessa sitten kytken sen siihen kaasariin mihin se kuuluukin.

Crossimallissa taitaa olla just noin joten poraa sen reiän auki ja iskee kiinni.

310mm levy on hyvä jos haluaa vaihdella rengasta irroittamatta satulaa. Kadulla sillä nyt ole mitään väliä varsinkin kun pyörä on muutenkin täynnä kaikkia virityksiä(???).
Juussoo
Pyörä:
636B
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
23.1.2010 23:34
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut Juussoo » 15.11.2013 16:59

Todennäköisesti se irrallaan oleva letku on just huohotusletku. Se saa kyllä olla irrallaankin, ei suurempaa vaikutusta. K5 gixerissä se menee ilmanputsarin koteloon (voi olla kyllä erilainen huohotus kun enduroissa), mutta itse otin sen pois kun ainakin noi sporttipyörät tykkää räkiä öljyt sinne koppaan jos käy kyljellään tai pidemmän aikaa keula pystyssä, isoilla kierroksilla vielä helpommin. Myös käynnin pitäisi muuttua hiukan tasaisemmaksi kun käy puhtaalla ilmalla eikä öljyhöyryillä, ja pienen eron käynnissä kyllä huomasikin alakierroksilla. Ja huohotusletku harvemmin imee mitään paskaa koneeseen kun ainoa virtaussuunta on ulospäin koneen käydessä mutta voi sen tietysti laittaa jotenkin niin ettei koneeseen pääse vahingossakaan mitään ylimääräistä ;)
SickBastardsStuntCrew! http://www.facebook.com/SickBastardsStuntCrew
comanche888
Pyörä:
KTM 450 EXC
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
19.5.2009 1:02
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut comanche888 » 16.11.2013 22:40

Itse laitoin nämä tarrat anodisoinnin jälkeen, asennetaan lämmön kanssa, sen verran paksua tavaraa. Liima myös todella vahva eli parasta olis saada kerralla kohalleen:

http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... t-5200009x
kurapäristelijä
Liittynyt:
31.3.2011 16:52
Re: Ktm Exc 450 Supermoto projekti.

ViestiKirjoittanut kurapäristelijä » 17.11.2013 1:03

Juussoo kirjoitti:Todennäköisesti se irrallaan oleva letku on just huohotusletku. Se saa kyllä olla irrallaankin, ei suurempaa vaikutusta. K5 gixerissä se menee ilmanputsarin koteloon (voi olla kyllä erilainen huohotus kun enduroissa), mutta itse otin sen pois kun ainakin noi sporttipyörät tykkää räkiä öljyt sinne koppaan jos käy kyljellään tai pidemmän aikaa keula pystyssä, isoilla kierroksilla vielä helpommin.
Kotarissa tuo menee aika ovelasti tasapainoakselin päästä sisään ja huohottaa pyörivän akselin sisältä niin ettei sinne voi mitenkään mennä öljyä. Periaatteessa tuollainen puoli litraa huohottava imee noin ohuen letkun kautta joka tahdilla ulkoilmaa ja vaikkei oikeasti koneeseen asti pääsisikään, kerää se kosteutta letkuun ja ruostuttaa laakerit.