Re: OziBo_:n katiskat | WR 250

OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: OziBo_:n katiskat | WR 250

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 21.9.2012 19:26

Noniin, eli tos viikko takaperin tuli vaihdettua tuo 125 husse vuoden 2000 Husqvarna TE 610. Ja on ensimmäinen oikea moottoripyörä itselläni.

TE 610 s. 1-6

WR 250 s. 7 ->

TE 610 kuva ostokunnossa:
Kuva

Valmis:
Kuva
Kuva
Kuva

WR 250 ostokunto:
Kuva



Kysymyksiä, kommentteja ja kokemuksia saa ja pitää laittaa vapaasti!!
Viimeksi muokannut OziBo_ päivämäärä 26.5.2013 12:34, muokattu yhteensä 15 kertaa
AKWM
Pyörä:
Yamaha Xt 125 -06, RD 125 -85(proju), HVA WRE -09(ex), Generic Trigger(ex)
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
21.2.2011 15:15
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut AKWM » 21.9.2012 21:33

Tästä saa kyllä todella maukkaan pyörän kun vähän laittaa. Itellä jotain samansuuntaista varmaan tulossa vuoden päästä kun ikä riittää. Saako kysyä, että mitä tälle jäi hintaa?
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 22.9.2012 9:58

Jeps maukasta haetaan :D No sen verran jäi hintaa et vähän kilpiinlaittorahaa sain ittelle ja annoin tosiaan ton 125 pois :)
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 22.9.2012 13:17

Tosiaan pahoittelen kuvanlaatua, koitan saada paremman käyttöön!

Tehtyä:
Sivujalka
Kuva

Putkisto kiillotetaan ->
Kuva

"motojen" mallailua
Kuva

Ja päätin tässä että tästä tehdään sitten sveduväreissä oleva husse, noi mustat motopallot sopii niin hyvin siihen! Myöskin enskaloksu jätetään vaikka sm-vanteet tuleekin! 8)
Mökääpeli
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
1.7.2012 22:10
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut Mökääpeli » 23.9.2012 15:03

On ne vanhat huskut vaan komeita!
Vääntöä ja värinää näissä riittää, mutta pitäähän sitä tuntea ajavansa jollaki :lol:
Muista vaihella öljyjä ja putsailla sihdit usiasti ni pysyy kondiksessa, meinaavat vähä oleen tarkkoja!

Onko mitään käryä konerempoista ja tunneista mitä rullattu?
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 23.9.2012 16:43

Tunneista ei mitään käryä.. 150km sitten vaihdettu mäntä, nokkaketju ja venttiilit ;) Ja joo, tätä tullaan kyllä huoltamaan niin että ei siitä pitäs olla ainakaan kiinni :) Ja toi tärinä on kyl näin 5km ajaneena aika kovaa joo, ei tahdo nähdä mitää ku ajaa :lol: Mutta eiköhän siihen totu ;)
Haatsi
Pyörä:
Oliskin.
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.4.2005 22:21
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut Haatsi » 23.9.2012 19:26

Sitten vaan isompaa jarrua eteen niin saa pysähtyynkin. Toi 2 mäntänen on ihan hävyttömän tehoton..
suurpasko
Liittynyt:
22.7.2011 12:22
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut suurpasko » 24.9.2012 20:37

Seurantaan meni! Piikkisen perusteella tästä tulee jotai hienoo 8)
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 27.9.2012 12:17

Kiitos kiitos, toivotaan näin! :) motovanteet haen perjantaina postista ja alan sovittelemaan! Hiomapaperia myös haettu jotenka sormet rakoille ja putket kiiltämään :D
Jonttu_96
Pyörä:
125 rieju marathon ex Rieju Smx Pro -08, yamaha pw 80 ja kawasaki kx 65
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
21.2.2011 15:54
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut Jonttu_96 » 28.9.2012 8:56

Juu seurantaan menee :) . Meinnatko muutes käppäriä tähän laittaa?
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 28.9.2012 14:25

Enpä tiedä, tuolla tallissa ois toi kässäri mikä oli piikissä pari viikkoa kiinni ja menis vissiin suoraan tähän mutta emmä taida sitä laittaa.. :roll:

Motovanteet on nyt kotona ja iloinen yllätys oli että takakumi oli kuin uusi ja etukumissakin joku 4mm pintaa, takaratas oli kuin uusi.. Ainut että kumi on 150/70 jotenka aika ruman näköinen :s Kuvia tulee kun saan soviteltua, jotain holkkia pitää ainakin mittarinpyörittäjän paikalle tehdä! Takavanne Bolt-on. ;)

E: motot paikallaan! Mutta sitten: Otin noi öljyfiltterit pois ja sieltä tuli joku laakerikuula jostain välistä.. Mitä virkaa sillä on ja missä sen pitää olla? Metallisilppua oli myös ihan kivasti, mahtaako olla enää normaalia? :s Oisko vaan sitä silppua jääny vanhan männän ja venttiilien tuhoutumisesta kun siitä on tosiaan sen 150km? Ja vielä tosiaan semmonen kysymys että mitä varten tuola pohjassa on niin monta erilaista proppua? Mistä kannattaa öljyt valuttaa?

Kuva

Kuva
:P
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 29.9.2012 17:51

Putket kiillotettu:

Kuva
ane_
Pyörä:
300exc
Liittynyt:
21.8.2009 15:43
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut ane_ » 29.9.2012 20:21

Hyvin kiiltää!
leppape1
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 13:04
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut leppape1 » 29.9.2012 20:59

mp-racingiltä sai joskus vuosia sitten niitä zupinin tekemiä jyrsittyjä kytkin koppia jotka oli jopa halvempia kuin toi hussen oma..mahtaakohan olla vielä?tai tilaa suoraan euroopasta..
Mökääpeli
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
1.7.2012 22:10
Re: Te 610

ViestiKirjoittanut Mökääpeli » 30.9.2012 9:06

Huhhu mitä roinaa tulee :eek:
Aukosin kyllä koneen vaikka oiski vanhoja silppuja, tiiä mitä sieltä löytyy muutakun noi uinu siellä :s

Öljy proppu on se isoin aika keskellä konetta (10mm hexa) ja putsaa magneetti.
Sihdit saa putsata joka kerta.
Kytkintä lähimmän propun päässä on vaan jousi ja kuula jolta saat vapaa vaihteen..