Kawasaki 636 "stunt"

Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 27.10.2010 0:10

Noniin, eli alkais mopo-ajat olemaan takana päin ja on aika siirtyä isompiin. Pyörä oli päätetty jo aikoja sitte, eli -03 tai -04 mallin 636 Ninjaa lähdettiin ettimään, mielellään jakopää-remontti tehtynä. Tällanen ilmestyikin melko pian SJ Importin pojille, vieläpä nettimoton halvimpana, joten pitihän se mennä hakemaan pois. Todella hyvä ostos oli, yllätyin oikeen kuin hyvä tätä on käsitellä isommissakin vauhdeissa - mankin jälkeen. Nyt talven aikana tämä on tarkoitus laittaa omaa silmää miellyttävämpään kuntoon. Onhan tää vähäsen liiankin kliinissä kunnossa, mutta ei tullut "parempaakaan" vaihtoehtoa eteen. Ostokunto:

Kuva


Ja muutoksista:
-Fatbar [on]
-Bilteman raiserit modattuna, t-pala vahvistettu [on]
-KTM EXC:n maski (-08->) [kiinnikkeitä vailla]
-Minivilkut [kiinnikkeitä vailla]
-Koson mittaristo [kiinnikkeitä vaille]
-Dicen kytkimen keventäjä [on]
-Keventävä kytkinkahva [ei]
-Moottorin huohotus ja oil pick up kikkailuun toimivaksi [ei]
-Käppäri erillisellä satulalla [on]
-Kaatumaraudat [on]
-Tank dent [on]
-Round bar [ei]
-Kiinteät jalkatapit [on]
-Vahvemmat jalkatappi-kolmiot [ei]
-Takapenkkiin jalalle kairattu reikä [on]
-Vortexin 54h takaratas [ei]
-Ohjaus-iskari [ei, mistä???]
-Yoshimuran slipari lyhennettynä [väliputki kaipaa pientä sovittelua]

Suurimmaksi osaksi tulee mustaa, kiillotetuilla ja kultasilla pikku kilkkeillä. Runko, swingi, t-palat ja kaikki ennestään hopeat osat mattamustaksi, kiiltävällä katteet + tankki. Jollain eroottisella kultasen sävyllä vanteet (reunat toki kiillotetaan), stonga, koneen posket (niitäkin kiillotellaan osittain) + pikku hifistelyjä. Kiillotettua kilkettä ei kauheesti tule, takahäkki ja jotain pikku nippeleitä siellä täällä. Alkuvaihe oli projektin kanssa pikkasen nihkeetä, kun ei jalka poikki oikeen pystynyt tallissa duunailemaan.
Viimeksi muokannut Sieni_ päivämäärä 6.2.2011 20:40, muokattu yhteensä 2 kertaa
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
ViiHo
Pyörä:
r6
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
29.12.2008 17:24

ViestiKirjoittanut ViiHo » 27.10.2010 17:10

Täst tulee kyl varmaa tosi mielenkiintonen prokkis! ;) Saispa jo itekki isomman pyörän. :D
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/pe ... 50/id3969/
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 27.10.2010 22:43

Kiitos. ;) Siitä vaan etsimään sopivaa aihiota, itsekin pääsen laillisesti vasta ens keväällä päästeleen isommalla.

Yoshimurasta lähti nyt maltilliset 3" pois. Pitäis vaan poppareita käydä ostamassa, niin sais sen takas kasaan. Villoillekin täytyy jotain keksiä. Tuossahan on villat ns. pussin sisällä, niin se pitää eka aukasta, ottaa ylimääräiset pois ja saada vielä jotenkin pussi kiinni. Joo, hankala selittää.. Huomenna annetaan taas laikan laulaa. :)
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 27.10.2010 22:48

Itte oon harkinnu vanteiden värin tahi mallin vaihtoa eli nykyset ois kaupan. Eli jos kiinnostaa kevyemmät uudemmanmalliset vanteet kultasilla keskiöillä ja kiillotetuilla kehillä niin pistä yv...
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 27.10.2010 23:47

Mielenkiintonen rojekti, itsellä kanssa stunt/katu käytössä oleva 636 ja ulkonäköä tarkoitus kohentaa talven aikana, pistetään seurantaan ;)
x-arttu-x
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
26.4.2004 20:47

ViestiKirjoittanut x-arttu-x » 28.10.2010 9:53

Sä taidat olla kohtalotoveri - itellä meni aika tarkalleen vuosi sitten jalka poikki ja laittelin sitten päivät prätkää! Tsemppiä jaksamiseen, vaikka jalka välillä vähän turpoaisikin ;)

Mun mielestä stunt-pyörään turha tehdä hienoja maalauksia, jos siis oikeasti stunttailua meinataan alkaa harrastaa..
GSX-R
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 28.10.2010 12:26

x-arttu-x kirjoitti:Sä taidat olla kohtalotoveri - itellä meni aika tarkalleen vuosi sitten jalka poikki ja laittelin sitten päivät prätkää! Tsemppiä jaksamiseen, vaikka jalka välillä vähän turpoaisikin ;)

Mun mielestä stunt-pyörään turha tehdä hienoja maalauksia, jos siis oikeasti stunttailua meinataan alkaa harrastaa..

Tästä oon niin erimieltä, tottakai se stunt pyörä voi olla vaikka näyttelypyörän tasoa, jos omistaja vaan tykkää että pyörä näyttää siistiltä. Raudat kyllä pitää asfaltin erossa katteista, ainakin varttikatteisista ettei niitä niin tarvii pelätä
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 28.10.2010 12:44

Hyi, kotarin maskia nättiin kyykkyyn ja jotain tribaileta, ei hyvää päivää :|
Skipidiveinau
Motis
Pyörä:
Ehkä joskus
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
1.10.2007 16:04

ViestiKirjoittanut Motis » 28.10.2010 14:34

Itekki kattonu joskus kyseistä kawaa nettimotosta...paljos tällä oli mittaris? Muistaakseni joku 40k?
Ja yks hyvä vaihtoehto maalaukselle olis teippaus.
kopebe
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
28.2.2008 23:11

ViestiKirjoittanut kopebe » 28.10.2010 15:02

Yzä kirjoitti:Hyi, kotarin maskia nättiin kyykkyyn ja jotain tribaileta, ei hyvää päivää :|



KTM:män maski on tosi siisti, jos puhutaan nyt > 03 vuotisesta, itse suosin toki 08 maskia! tribaalit on varmaan omistajan mieleen, ainakin toivottavasti.. :D
http://www.lbstunts.blogspot.com
-----------------------------------------------------
http://stuntfarmi.phpbb3now.com/index.php
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 28.10.2010 17:13

Nii siis minkä kotarin maski tähän tulee?
Skipidiveinau
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 28.10.2010 17:18

Henkka57:n kanssa täysin samaa mieltä. Itsellä on muutenkin varsin vittumainen pakkomielle pitää pyörä aina puhtaana, eikä kiinnosta ihan millä vaan ruoskalla pistellä menemään. Raudat kuitenkin tulee suojaamaan sen verran hyvin, että uskaltaa runtua antaa. Viime ajokausikin reenattiin näyttelyn voittaneella pelillä.

Omaan silmään ei iske oikeastaan mikään muu maski, kuin toi 2008-> KTM:n. Muuten kyllä jättäisin vakio etukatteen, mutta hytti pystyssä sen takaa on vittumaista kurkkia. Siinä tapauksessa ei läskitankokaan sopis ja clipareista en hirveemmin välitä..


Maalauksesta myönnettäköön, että toi tribaali hommeli oli vähän yliammuttua ja lapsellista. :D Jos nyt kumminkin ihan vaan mustaksi. Vois vaan teettää tankin kylkiin jotkut hillityn siistit kultaiset kawasaki tarrat. Runko vois olla komia matta- tai silkin mustana?

Heittäkääs muuten jotain linkkejä mistä sais ykspulttiset fättiksen raiserit? http://www.google.fi ollaan tsekattu jo suht tarkkaan läpi.
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Masse^
Pyörä:
Raga280 '13, FE450 '09 & Freccia132
Paikkakunta:
33100
Liittynyt:
6.11.2007 22:29

ViestiKirjoittanut Masse^ » 28.10.2010 17:25

Esimerkiks ihan biltemasta saa 1-pulttisia fättiksen kiinnikkeitä, jos vähän laadukkaampaa haluaa niin vaikkapa Renthalit..

Ja ääni kawasakitarroille, ei mitään tribalimaalauksia tosiaan. 8)
maxev.wordpress.com | hot40plusracingteam.blogspot.fi
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 28.10.2010 18:40

Spit#1 kirjoitti:Omaan silmään ei iske oikeastaan mikään muu maski, kuin toi 2008-> KTM:n.

Nii minkä kotarin maski, rc:een? :)
Skipidiveinau
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 28.10.2010 19:24

Heh, meillä kawan omistajilla on sit vissiin jotain fiksaatioita, oman suunnitelmat kun oli hyvin samanlaiset stunttijuttuja lukuunottamatta.

Mulla ois itseasiassa ylimääräsiä kultasia tankkitarrojakin...


Ihan siisti projekti, keväämmällä nähdään varmasti lopputulos?
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual