Kawasaki zx-6r

samppa91
Pyörä:
Honda cb 350 cafe racer
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.1.2005 21:08

ViestiKirjoittanut samppa91 » 9.8.2010 19:04

On kyllä perkeleen siisti :P Vanteet ois muuten pirun nätit kultasena. (Saattaa johtua mun fetissistä kultasia vanteita kohtaan)
-Makke-
Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 9.8.2010 20:59

Kuva
Hieno on! Nyt radalle kun jo Raisinki teipitkin löytyy. :P
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 10.8.2010 20:50

Jippikayjei, kilpi roikkuu perässä ja sata kilsaa takana. Ehdottomasti paras korjaukseni tähän mennessä, tankin maalausta lukuuottamatta pyörä on virheetön. Pitää huomenna ottaa niitä kuvia kun ei oikein säät sallineet tänään...
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 10.8.2010 23:40

Lyhyesti sanottuna: erittäin hyvä ellei täydellinen :)
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 11.8.2010 0:06

Nopeasti sait kuntoon (Y)
-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 11.8.2010 0:56

Näpäkän näkönen ninja. :P
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 11.8.2010 20:52

Kiitos kommenteista, kävin nappaamassa gallerian puolelle muutaman kuvan vekottimesta. Nyt kun alkaa koneen/vaihteiston kanssa pääsemään täysin yhteisymmärrykseen niin on se hieno laite vaan ajaakin. Toukokuussa kun pyörää lähdin hakemaan ja sen livenä ensimmäistä kertaa näin niin tuli pariin kertaan mietittyä mihin ne vähät eurot taas menee mutta nyt ei voi kun hymyillä, senttiäkään en kadu, hieno harrastus ;).
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 11.8.2010 22:57

Huggeria laitatko?
Skipidiveinau
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 12.8.2010 19:45

Yzä kirjoitti:Huggeria laitatko?
Katsellaan, näyttää kyllä aika kovasti heittävän kaikki kurat tasasuuntimen ja johtojen päälle. Jos huggeria tulee niin talvella sitten teen sen kuten er6:teen. Tankin uudelleen maalaus nyt kuitenkin talvella tulee olemaan päälimmäisenä "to do" listalla.
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 29.8.2010 11:05

Noin 1000km takanapäin, joista varmaan 400 kaverin ajamana :lol:. Pyörä pelittää hienosti, ainoa mitä huomasin niin vähän kovempaa mutkapätkällä ajellessa perä tuntuu vähän löysältä ja keula puolestaan turhan jäykältä, täytyy käydä tänään kiristelemässä ketjuja ja katsella säätöjä samalla.

Eilen ilta-ajelun jälkeen pesty mopotin, ylpeän omistajansa kanssa :D.
Kuva
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Decide
Pyörä:
Paddock!
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
21.2.2008 12:36

ViestiKirjoittanut Decide » 29.8.2010 17:33

Perkeleen hienot nuo westin sponssit. Ja jos tosiaan suoraan meni paikallee, niin hyvä että kiinanpojat ovat jo näin kehittyneet näis hommissa.
http://www.moottorit.net Nelipyöräisten keskustelupaikka!
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 30.8.2010 21:42

Decide kirjoitti:Perkeleen hienot nuo westin sponssit. Ja jos tosiaan suoraan meni paikallee, niin hyvä että kiinanpojat ovat jo näin kehittyneet näis hommissa.

Jees, katteet tilasin nopeasti kun hinta näytti olevan kohdillaan ja vasta sitten lueskelin foorumeita joilla niiden laatua haukuttiin heikoksi. Oli huonoa istuvuutta, maalipintaa ja halpoja muovilaatuja jotka sulivat putkiston kohdilta. Osat kuitenkin sopivat pyörään moitteetta, maalipinnassa ei ole mitään sanomista vaan päinvastoin ja itsellä ei ainakaan katin/koneen läheisyydessä ole mitään lämpenemistä ollut havaittavissa.

Itse kyllä aion jatkossakin tilailla projekteihini katteet tuolta, tykkään.

Tänään tuli ajeltua salilta kotiin vähän mutkaisempaa reittiä. Ai että oli fiilis katossa kun eteen aukesi auringon laskiessa pitkä suora peltojen keskellä uudella asvalttilla, piti vaihtaa muutama lovi pienemmälle ja yksinkertaisesti vain nauttia mukavista soundeista. Piristää kummasti päivää 8).
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 1.9.2010 23:40

Itse en niinkään pidä näistä uudemmista 6r:istä (-05 --->) , mutta tää on kyllä todella nätti 8)
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 11.9.2010 17:04

Henkka57 kirjoitti:Itse en niinkään pidä näistä uudemmista 6r:istä (-05 --->) , mutta tää on kyllä todella nätti 8)

Pidin myös noista vanhemmista 6r:stä aluksi enemmän, tai niiden etuvalo/keula yhdistelmästä. Nyt ajanmyötä on tähänkin keulaan alkanut tottumaan, tyylikäs perä ehkä kompensoi sitä tässä mallissa.

Alustaa tuli säädeltyä vähän ja toimii nyt 70kg kuskin alla hienosti. Viime viikonloppuna tulikin kurvailtua 150km mutkapätkää kahden tonnisen yamahan ja toisen 6r:n kanssa, mahtavaa toimintaa.

Lähes ehdin jo hätääntyä että talvelle ei tankin maalauksen ja putkiston lisäksi olisi mitään projektia tiedossa, mutta ystäväni sunday rider onneksi ratkaisi senkin pulman hakemalla saksasta tuodun 97 vuotisen gigserin. Vikalistaa tuossa on mailin verran, mutta kone käy nätisti kunhan ilmankosteus ei laske liiaksi :lol:. 10 vuodessa on ihminen saanut laitteen aika karuun kuntoon...

-Lähikuva 1
-Lähikuva 2
-Lähikuva 3
-Hehhee

Jarrut pyörästä ovat jääneet jonnekkin vuosien varrelle ja rungon jäljistä päätellen on pyörällä kynnetty asvalttia ilman tyylikkäitä rautojakin, eiköhän tuon koneen ympärille kuitenkin pyörä vielä talven aikana tehdä ;).

Aikapitkälti alkaa kausi siis olemaan paketissa, henki ja kortti säilyivät, pyörä pelasi ja päät kääntyivät. Maanantaina loppuu vakuutukset ja ninja menee seisontaan, näihin kuviin ja tunnelmiin!

Kuva

Kuva
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 11.9.2010 17:12

eikös tuo gikgseri ole tomppo92:sen entinen pyörä?
Skipidiveinau