Comet 650 \/

Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 7.11.2010 22:24

x-arttu-x kirjoitti:Juu kirjoitusvirhe :)

Pitää noita vanteita etsiä, pitää olla nimenomaan 6-tuumaa. Muuten jutussa ei ole mitään järkeä, kun nyt jo 5-tuumanen. Yllättävän paljon tuo tuuman ero tekee ulkonäöllisesti kun vertailin kaverin R1:seen. Jos jollain kaverilla tms on sopiva vanne myynnissä, niin kannattaa ottaa yhteyttä!
Tuli tässä vaan mieleen että jos ainoa tavoite on saada vanteeseen lisää leveyttä niin harkitsisin itse kyllä vakavasti yhden auton 17" vanteen ostoa, josta sorvilla sopivat siivut pois. ja sitten cometin alkuperäinen vanne puolestaan sorviin ja molemmin puolin vanteesta kehät irti ja siivut tigillä väliin. Näin muutamia vanteita olen nähnyt levitettävän, uskoisin että googlettamalla löytyy joku vannetöihin erikoistunut pajakin jolla homma onnistuisi, tai B-foorumia selailemalla viimeistään joku kyläseppä :lol: .
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Jonzki.
Pyörä:
(P)rojuja
Paikkakunta:
Kanta-Häme
Liittynyt:
7.9.2008 11:42

ViestiKirjoittanut Jonzki. » 7.11.2010 23:35

Etit purkuna jonkun kohtuu uuden Hondan 6-puolasen ja 6" leveen vanteen. Purkuosissa oli ainakin jossain vaiheessa mutta ei taida olla enää.
Myydän kaiken näköistä!
x-arttu-x
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
26.4.2004 20:47

ViestiKirjoittanut x-arttu-x » 16.1.2011 20:33

Tuuningmaster kirjoitti:Tuli tässä vaan mieleen että jos ainoa tavoite on saada vanteeseen lisää leveyttä niin harkitsisin itse kyllä vakavasti yhden auton 17" vanteen ostoa, josta sorvilla sopivat siivut pois. ja sitten cometin alkuperäinen vanne puolestaan sorviin ja molemmin puolin vanteesta kehät irti ja siivut tigillä väliin.
Olen koittanut googlettaa, mutta en ole löytänyt tällaista seppää. Jos tiedossa niin yksityisviestin otan mielellään vastaan ;)

Prätkä ollut seinäruusuna tallilla muutaman kuukauden, mutta nyt otin sen projektiksi. Tähän mennessä mitään ihmeellistä ei ole vielä tehty, vain huoltotöitä (linkustoon uutta vaseliinia ja kaikkien osien superpuhdistus).

Kuva

Kuva

Kuva

Äänenvaimennin on päässyt viime kesänä melko huonoon kuntoon ja mieleen juolahti, jos tämän päällystäisi hiilikuitu-look teipillä. Mahtaako kestää lämpöä ja mistä tällaista halviten saisi kokeilua varten? Itselläni on mopoajoilta jäänyt tällaista, mutta on pari senttiä liian kapeaa siivua, kun saumaa en halua keskelle putkea.
GSX-R
x-arttu-x
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
26.4.2004 20:47

ViestiKirjoittanut x-arttu-x » 10.2.2011 22:58

Tulee nyt ensikesäksi testaukseen 3M-teipin lämmönkesto, kun vaimennin päällystetty sellaisella. Ei varmaan tarvitse kertoa kumpi on "ennen" ja kumpi "jälkeen" kuva?

Lyhyemmät koiranluut tuli myös hankittua (n.4mm lyhyemmät) ja silmin eroa ei hirveästi huomaa, mutta tietää perän nousseen kun jalka on siinä ja siinä riittääkö! Eli onnistunut muutos, joskaan ajosta ei vielä kokemusta.

Muutenkin pyörä aika kivalla mallilla, mitään suurempaa ei ole tänä talvena tehty kun tähän ja autoon varattu budjetti menikin tallitontin hankintaan, mutta ehkä sitten joskus :roll:

Kuva

Kuva
GSX-R
x-arttu-x
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
26.4.2004 20:47

ViestiKirjoittanut x-arttu-x » 25.2.2011 18:49

Tämä topikki menee ihan bloggailuksi pian - ei yhtään kommenttia muilta :D

Nyt piti upata ihan oikean kysymyksen vuoksi:
Haluan tehdä tähän kytkinremontin, koska se luistaa jonkun verran. En ole ikinä mihinkään, edes mopoon, asiaa tehnyt ja olenkin tietoa vailla, mitä muuta tarvitsen kuin TÄMÄN? Tiivisteen kytkinkoppaan tietysti, muuta?
GSX-R
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 25.2.2011 21:51

x-arttu-x kirjoitti:Tämä topikki menee ihan bloggailuksi pian - ei yhtään kommenttia muilta :D

Nyt piti upata ihan oikean kysymyksen vuoksi:
Haluan tehdä tähän kytkinremontin, koska se luistaa jonkun verran. En ole ikinä mihinkään, edes mopoon, asiaa tehnyt ja olenkin tietoa vailla, mitä muuta tarvitsen kuin TÄMÄN? Tiivisteen kytkinkoppaan tietysti, muuta?

Saksa ei ihan hirveän hyvin itseltä taitu, mutta myydäänkö tuossa siis kytkinkruunua vai koko pakettia?

Kytkinrempaan riittää massalevyt, välilevyt, öljyt ja se tiiviste.

Harvinaisen siistiltä comeetalta tämä näyttää, onko takavanne vielä haussa? B-foorumilla joku teki alkuperäisiinkin levityksiä, en vaan muista millään käyttäjätunnusta, viestiä vaan foorumille niin varmasti löytyy.
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
-Makke-
Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 27.2.2011 0:55

x-arttu-x kirjoitti:Tämä topikki menee ihan bloggailuksi pian - ei yhtään kommenttia muilta :D


Nyt kun oikein aloit kerjäämään, niin kommentoidaan sen verran että tykkään. 8)
Sopivan hillitty kokonaisuus ilman mitään mörkömaskeja ja tyrittyjä yksityiskohtia.
V2 naku USD keulalla ja avaralla vaimentimella... What's is there not to like?

Itse antaisin takana olla tuon kapean vanteen, ketterämpi sillä ja renkaat edullisempia.
Jos vielä et saa täysin samanlaista vannetta, vaan puolamäärä vaihtuu tms niin.. :s
Jos tietenkin halua ja aikaa harrastaa. :roll:
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
x-arttu-x
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
26.4.2004 20:47
Re: Comet 650 \/

ViestiKirjoittanut x-arttu-x » 17.6.2011 19:21

Prätkä myyty, vähän haikea olo, koska oli tunteja kuitenkin uhrattu muutama tämän eteen. Toimikin melko hyvin, tulppia kun muisti silloin tällöin vaihdella. Kohti uusia haasteita, tällä kertaa meren ääreen :)

Kuva
GSX-R