Yamaha Xt 660 X -04

Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 23.5.2010 1:06

Vois taas kirjotella tännekkin päin. Nyt kelattu 1000 km ja kokemuksia pyörästä jonkun verran.
Käynti on parantunu huomattavasti näin lämpimien ilmojen tullen, pc kuitenkin tarkoitus hankkia kunhan sopiva sauma tulee. Kyllä meinaa miestä hymyilyttää kun tankilla käyp, tänäänkin laskeskelin niin lähemmäs 3 kun 4 litraa satasella kuluttaa, kengittäminen ei oo unohtunu :D
Painoo ei ajossa huomaa, parkkipaikoilla yms kun joutuu tönimään. Hiekkateitäkin kulkee yllättävän sutjakasti. Aiemmin topikissa mainittu usd-keula vois kyllä olla harkitsemisen arvoinen...
Tyytyväinen oon pyörään joka tapauksessa ollu. Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin tältä erää.

Kuva
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 21.7.2010 0:11

Eipä tässä oo oikeestaan mitään muuta tapahtunu kun ...
Kuva

Kolmenkympin huolto pitäs tehä, öljyt vaihella ja jotain muuta pientä. Kulutus pysyny edelleen siinä 4 litran paikkeilla sadalle kilsalle :)

http://www.motot.net/galleria/g54490_yamaha_xt_660_x muutama uus kuva, saa käydä kommentoimassa jos uskaltaa :D
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 31.8.2010 20:34

Voishan sitä tännekkin kirjotella taas, näkyy päässeen etusivullekkin :lol:

Eilen tuli 4000 km täyteen minun ajoja. Mukavasti pelannu, pari pientä juttua jo talvelle tiedossa:
Tanko ainaki liian matala, meinaa välillä olla vähä ahistava fiilis tämmösellä 190 senttisellä pikkupojalla -> fatbar ja raiserit auttanee asiaan kun katsoo semmoset jotka on vähä korkeemmat.
Ja sitten perään vois tehä uudet koiranluut, samalla vois iskaria löysätä pykälän. Ebaystä sais valmiitakin koiranluita mutta taidampa ite askarrella.

Myös muita suunnitelmia pääkoppa pullollaan, mutta ei puhuta niistä vielä sen enempää. Katsotaan talven mittaan mihinkä on mahdollisuuksia :P Villeimmät visiot tuskin koskaan toteutuu...
EiM
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
10.1.2009 22:03

ViestiKirjoittanut EiM » 7.12.2010 22:36

Hei!

Olen tässä kattomassa Yamaha XT 660 X itselleni, niin onko liian kova peli kevari kuskille joka on ollut liikenteessä 2 vuotta?

Itse omistan tällä hetkellä Yamaha XT 125 X (myynnissä) ymmärrätte varmaan miksi olen kiinnostunut tästä isommasta mallista :lol:

Onko mitään yleis vikaa?

Paljonko kuristaminen maksaa? (about)

Odottelen innolla seuraavaa ajokautta ja pyörää. :D
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 8.12.2010 0:00

Morjesta

Iha mukava pelihän tää on, sopii mainiosti kevarin jälkeen. Isäki tykkää jopa ajella ja sanoo et tehoja sekä vääntöjä on iha tarpeeks (25 kw).

Kuristaminen tais olla vähä alta 200 euroo, tarkka hinta löytyy tästä topikista.

Tässä 04 vuotisessa kait elektroniikassa jotain häikkää, ecu ja kaasunasentotunnistin, ei oo itellä vaivannu eikä niitä oo vissii vaiheltukkaan. En oo ite vielä mitään vikaa havainnu, 5 tonnia ajanu, mopon mittari näyttää +30 tkm :D

Joo ei muuta kun tällasta vaa tallin täytteeks ;)

Pitänee tännekkin päivitellä jossain vaiheessa projektia, kuhan nyt etenee....