Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Yamaha RD 350 F1 -85(66350km) Projekti jatkuu 2017

Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 30.8.2009 15:37

Katehäkistä juurikin kyse. Onko ne katehäkit siis räpeltämättömiä? Peilinkiinnitys kun on vasemmalta puolelta räävitty kasaan.
Liittynyt:
3.5.2006 5:29

ViestiKirjoittanut Georg » 30.8.2009 15:50

MänTä kirjoitti:Katehäkistä juurikin kyse. Onko ne katehäkit siis räpeltämättömiä? Peilinkiinnitys kun on vasemmalta puolelta räävitty kasaan.


Toinen on aika huonossa hapessa, kun se meni ihan solmuun silloin kun menin kärsälleen mopon kanssa. On se suurinpiirtein kuosissa, mutta voi vähän mopokohtaisesti joutua vääntelemään, että katteet istuisivat hyvin.

Toinen on parempi ja oli mun pyörässä muutaman vuoden siihen saakka, kunnes löysin melkein uuden häkin itselleni. Voi tietysti olla, että vähän joutuu jostain kohtaa sitäkin taivuttelemaan, että vilkut/peilit yms. saa just kohilleen, mutta ehjä se kuitenkin on.

Täytyy ottaa kuvia niistä, kunhan menen tallilla käymään seuraavan kerran.

-G-
Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 30.8.2009 16:26

Jatketaanhan yv:llä kaupanteosta!

Täytyy käyttää alkuperäinen satula verhoiltavana org kuosiin.
Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 2.9.2009 18:26

Irronnut huilu kiinnitetty. Nippusidevirityksiä kehitelty. Kotimatkalla oikean pakoputken pinnapultti irtosi, pörinää riittää.
Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 6.9.2009 9:07

Pakoputki kiinnitetty lukitusruuveilla, lukkoprikoilla, nylocmuttereilla ja uudella tiivisteellä huolellisen tiivistepintojen puhdistuksen jälkeen. Ei vuoda tippaakaan.

Kävin rälläämässä maaseudulla ja kulutus mahtavat 6,3litraa sadalle. Taida olla mitään merkitystä, että miten tuolla ajaa, melkein samanverran vie ainetta jos matkamittariin uskomista.
Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 6.9.2009 14:19

Kokeilin tuossa gps:n kanssa, että mittarivirhe olisi -6% luokkaa. 100 mittarissa oli 106 gepsissä. Suljetulla radalla kokeilin, että ottaa 170 mittariin about -> 180km/h.
Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 16.9.2009 21:29

Etuhäkki murtui tuossa yksi ilta lopullisesti, kaikki kolme kiinnitystä katki poikki. Karvan varassa pysyi mukana taloyhtiön parkkipaikalle asti. Vaihtelin sitten Georgilta ostamani etuhäkin paikalleen ja hyvin on pysynyt kasassa. Nautinnollista päristelyä tullu suoritettua jo yli tuhat kilometriä, laatu peli kaikinpuolin. Komeasti märällä kelillä menee pyörä sladissa kakkosvaihteella :)
Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 29.9.2009 22:19

Kokkolanreissu takana, kilometrejä tuli about 950? Keskikulutus reippaalla ajolla n. 6,2litraa sadalle.
Pyörä pelitti koko reissun moitteetta, en ole aivan varma, mutta joku kahina saattaa jostain kuulua. Liekö takajarru kun pitelee elämää. Pitää selvittää joskus.
Liittynyt:
3.5.2006 5:29

ViestiKirjoittanut Georg » 1.10.2009 8:26

MänTä kirjoitti:Kokkolanreissu takana, kilometrejä tuli about 950? Keskikulutus reippaalla ajolla n. 6,2litraa sadalle.
Pyörä pelitti koko reissun moitteetta, en ole aivan varma, mutta joku kahina saattaa jostain kuulua. Liekö takajarru kun pitelee elämää. Pitää selvittää joskus.


Swingissä oleva ketjun laahain kulahtanut sen verran, että ketjut ottavat kiinni laaharipalan kiinnitysruuviin? Se laahaimen taempi kiinnitysruuvi on nerokkaasti juuri ketjulinjan kohdalla...
Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 1.10.2009 15:34

Täytyy tarkistaa mokoma, löytyykin jo uudet laahauspalat mutta ajatus oli vaihtaa vasta iskarin kanssa samalla kertaa
Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 3.10.2009 8:28

Kahina tulee koneesta, männänrenkaiden kahinaa ilmeisesti. Eli voi olla, että männät olivat kovinkin tuoreet pyörän ostaessa. Meinaan ketku on aina hipihiljainen uusilla männillä ja kun ekan kerran antaa varvia punarajalle niin alkaa kahina välittömästi(normaalia).

Pakoputken pörpötyksen syy löytyi(siis pahenemisen), toinen kiinnitysmutteri ja katkennut pinnapultinpää jossain tienvarrella kokkolasta etelään. Toista mutteria irroittaessa sekin pinnapultti katkesi. Tuli ilmeisesti vedettyä liian kovaa kiinni Rynön pihalla kun putki vuosi. No joka tapauksessa uusin pinnapultit ja uudella paskatiivisteellä kiinni.
Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 3.10.2009 20:02

Tallilla käydessä vaihdevivuston etummainen pallonivel pomppasi kolmeen kertaan paikaltaan. Alkaisi olla hyvä hetki uusia mokomat.
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
4.2.2007 0:03

ViestiKirjoittanut oki_ » 4.10.2009 21:49

MänTä kirjoitti:Kokkolanreissu takana

mitä eksyitkö reitiltä tänne käpykylään? :lol: ja pörräilitkö kauanki täälä?
Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 5.10.2009 6:31

Päivän verran siellä palloilin ja palasin etelään.
Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 2:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 7.1.2010 19:23

Hain virolahdelta ehjemmän etuyläkatteen, umpion ja jotain sekalaista pikkusälää. Kaarlo tarjosi kahvit, torttua ja läppää. Hyvää terapiaa moinen keskellä talvea.


Auto kuvia