Suzuki Bandit 600

X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 31.3.2008 23:21

Piilottaisit ensin töötin ja värikkään johtonipun. Tankin alla on tilaa vaikka kuin.
Omastani hävitin vielä letkujen haaroituskikkareen haarukasta. Nuo jakotukit kuuluu lähinnä LVI-hommiin.
http://www.tp.spt.fi/~jukamake/menopeli ... ges/12.jpg
Ei seiso
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 1.4.2008 7:52

nimenomaan. kuten tuossa x-racen linkittämässä kuvassa tuo hopea sivulevy lähtee irti ja siellä on jopa valmiit pidikkeet mihin johdot voi "koukauta" eli hyvin mahtuu ja tulee siistimpi ulkonäkö. töötin voiki heittää helvettiin.
Kymppi_
Pyörä:
Tunturi trial
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
25.2.2005 22:08

ViestiKirjoittanut Kymppi_ » 1.4.2008 10:19

Joo kyllä tarkoitus ne on piiloon pistää, mutta pyörä ei ole kotona säilössä, enkä sen nykyisessä paikassa voi tuota tehdä :) Asun ite kaukana korvessa ja tiet ei ole vielä sulia niin ei voi kotiin ajaa :D Mut kiitoksia neuvosta, ei tarvi itse alkaa tutkimaan, minne ne johdot piillottaa.
Kymppi_
Pyörä:
Tunturi trial
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
25.2.2005 22:08

ViestiKirjoittanut Kymppi_ » 2.4.2008 17:10

Dodiih, nyt tuli ajokausi sit aloitettua :) Käytin pyörän katsastusasemalla muutoskatsastuksessa niin ei ne sitä edes käyntiin laittanu, runkonumeron vaan katto. Hyvin tuntuu kulkevan ja vääntävän, vaikka onkin 25kw. Voi toki johtua siitä kun ajellu autolla talven :D
Nikla
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
27.3.2006 21:27

ViestiKirjoittanut Nikla » 9.4.2008 18:55

Eilen tuli kaverin kanssa vaihdettua ketjut ja rattaat kun entiset alkoi olla aika lopussa. Meni kyllä harvinaisen kauan noinkin yksinkertaiseen hommaan. Kaverin luona oli työkalut vähän puutteelliset, ja joku torvi edellinen omistaja oli vääntänyt joka pultin prkleen tiukalle. Meni varmaan tunti kun sellaisella spagettimallin kuusiokoloavaimella availi eturattaan suojan. :D Vaikka kuinka koitti kopsutella ja crc:tä suihkia niin avain taipui. Myöskin ketjun niittaaminen kiinni oli melkoista amispatentointia niillä työkaluilla, mutta kaipa siitä ihan hyvä tuli :P
Jasuuu
Pyörä:
Skyteam 150, Aprilia SX-07, HusQvarna sm125s
Paikkakunta:
Taipalsaari
Liittynyt:
8.10.2006 14:16

ViestiKirjoittanut Jasuuu » 9.4.2008 19:19

Teeppä tuo "valokate" niin että se taipuisi vähän taaksepäin ja olisi matalempi :D Ellei tuota jo ehdotettu.
Kymppi_
Pyörä:
Tunturi trial
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
25.2.2005 22:08

ViestiKirjoittanut Kymppi_ » 9.4.2008 21:56

Nikla kirjoitti:Eilen tuli kaverin kanssa vaihdettua ketjut ja rattaat kun entiset alkoi olla aika lopussa. Meni kyllä harvinaisen kauan noinkin yksinkertaiseen hommaan. Kaverin luona oli työkalut vähän puutteelliset, ja joku torvi edellinen omistaja oli vääntänyt joka pultin prkleen tiukalle. Meni varmaan tunti kun sellaisella spagettimallin kuusiokoloavaimella availi eturattaan suojan. :D Vaikka kuinka koitti kopsutella ja crc:tä suihkia niin avain taipui. Myöskin ketjun niittaaminen kiinni oli melkoista amispatentointia niillä työkaluilla, mutta kaipa siitä ihan hyvä tuli :P

Onneks itellä aivan uudet ketjut+rattaat :D Kuinka paljon on kilometrejä tullu mittariin? Itellä vasta 150km kun on noi kelit niin huonoja, mielummin autolla..
Kymppi_
Pyörä:
Tunturi trial
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
25.2.2005 22:08

ViestiKirjoittanut Kymppi_ » 9.4.2008 22:00

Jasuuu kirjoitti:Teeppä tuo "valokate" niin että se taipuisi vähän taaksepäin ja olisi matalempi :D Ellei tuota jo ehdotettu.

Jeps tein lasikuidusta jo uuden tohon viikko sit, kuvia ei ole tullu otettua. Tarkoitatko että taipuu ylhäältä vai sivuilta enemmän? Tein semmosen että on 4cm matalampi ja tasaisesti kaareva, eikä ole noi kulmat teräviä. Se tulee vaan aika pystyyn kun mittarit ottaa kiinni :/

Niin ja nyt on noi johdot piilotettu ja töötti majailee tankin alla :P
Nikla
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
27.3.2006 21:27

ViestiKirjoittanut Nikla » 10.4.2008 0:31

En ole tarkemmin kilometrejä laskenut, mutta nyt kun miettii paljollako on bensaa joutunut ostamaan niin 600+km on tullut jo rullailtua. Kun alat itsekin ajaa enemmän, niin laskeskeleppas paljonko omasi kuluttaa. Itselläni sellaista 5-7l/100km. Viiteen litraan pääsee aika harvoin, 6l taitaa yleensä viedä. Tuo 7 joskus kun oikein käskyttää :P Mutta tuntuu ainakin netistä lukemani perusteella isolta tuo syönti, voi kyllä johtua siitä että kaupunkiajoa on tullut aika paljon ja melko reippaasti tulee yleensäkkin ajettua :)
Kymppi_
Pyörä:
Tunturi trial
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
25.2.2005 22:08

ViestiKirjoittanut Kymppi_ » 10.4.2008 19:52

Jeps, mittailen tuota kulutusta kun pääsee ajamaan. Veikkaan että itsellä kuluttaa vähemmän kun ei nosta kuristusten takia kierroksia yli 8t, eli väännöillä ajellaan.

Tossa olis kuva siitä maskista
http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/294548/cat/28480

Nykykunto tossa, ilman johtoja
http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/294549/cat/28480

Ja tässä suht selvästi syy, miksen ole nyt lähipäivinä ajanu! http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/294550/cat/28480 :D
Jasuuu
Pyörä:
Skyteam 150, Aprilia SX-07, HusQvarna sm125s
Paikkakunta:
Taipalsaari
Liittynyt:
8.10.2006 14:16

ViestiKirjoittanut Jasuuu » 13.4.2008 10:26

Kymppi_ kirjoitti:
Jasuuu kirjoitti:Teeppä tuo "valokate" niin että se taipuisi vähän taaksepäin ja olisi matalempi :D Ellei tuota jo ehdotettu.

Jeps tein lasikuidusta jo uuden tohon viikko sit, kuvia ei ole tullu otettua. Tarkoitatko että taipuu ylhäältä vai sivuilta enemmän? Tein semmosen että on 4cm matalampi ja tasaisesti kaareva, eikä ole noi kulmat teräviä. Se tulee vaan aika pystyyn kun mittarit ottaa kiinni :/

Niin ja nyt on noi johdot piilotettu ja töötti majailee tankin alla :P
Juup tarkoitin että taipuisi ylhäältä enemmän ;)
Kymppi_
Pyörä:
Tunturi trial
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
25.2.2005 22:08

ViestiKirjoittanut Kymppi_ » 22.4.2008 22:16

Kulutus oli noin 6,5L satasella. Koko pyörällä on tullu ajettua n.400km, eli ei kovin paljoa. Mukava on ajella, kytkinlevyt pitäis vaan vaihtaa. Ja etujousitus on turhan löysä. :P
Kymppi_
Pyörä:
Tunturi trial
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
25.2.2005 22:08

ViestiKirjoittanut Kymppi_ » 10.5.2008 21:34

Nyt ajettu (vaan)1100km, eikä mitään hirveitä ongelmia. Tosiaan kylmänä kytkin luistaa, levyt menee vaihtoon kun saa rahaa. Ja samoin nokkaketju, kylmänä kuuluu mukavaa rätinää. kulutus ollu 5,5-6,5km, eli aika samaa kuin Niklalla. Etupumppuihin vaihdoin öljyt, oli kummassakin yli 1dl liian vähän oljyä. Nyt paljon parempi ;)
Nikla
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
27.3.2006 21:27

ViestiKirjoittanut Nikla » 11.5.2008 21:10

Nyt on viimeinki tuo oma kuristettu, tosin pitäis vielä katsastaa uusille tehoille. Kahvasta kuristin, hintaa tuli 120¤ + katsastus taitaa olla 40¤? Samalla sain täysitehoisen tehokäppyrät ja yllättävän hyvin sieltä löytyi. 87hp ja 56nM, eli vaikka penkki olisikin vähän positiivisesti säädetty, niin ei ole 55tkm paljon tehoja vähentänyt. Kuristetun käyrä onkin sitten yhtä vuoristorataa. Laitan käyrät galleriaan kunhan joskus jaksan, nyt väsyttää kun töissä meni koko viikonloppu.

Toivottavasti ei pääse tuo kuristava ruuvi tippumaan katsastuksen jälkeen ;)
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 12.5.2008 0:02

Tuo 55tkm on tommoselle koneelle sisäänajo, jos huoltoja ei ole laiminlyöty :) Monesti 0km tai 500km ajettuna potkii huonommin, kun kitkahäviöt on suuremmat.