ZX6R 636 -05 *uusia kuvia*

markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 7.4.2008 19:25

Viiman on tarkoitus osua suoraan rintakehään, jolla kevennetään paino käsiltä reippaassa matkanteossa. (Biken mukaan ~130km/h jälkeen).

Pleksiä vaihtamalla saattaa ranteet olla kovemmalla ja pahimmassa tapauksessa viima osua suoraan kypärään...
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 7.4.2008 20:32

jep tiedän, siksi ihmettelinki miksi tuntui kolisevan nimenomaan päässä eikä rintakehässä... :D

no ei kaipa tuo on nyt vaan taas uuteen pyörään totuttelua.

huomas myös selkeän eron ku ajeli n 120km/h nopeuksia verrattuna tohon moottoriteiden perus 160km/h marssivauhtiin.
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 7.4.2008 21:10

Hmm. Itse oon 170cm ja risat ja mulla viima tulee melko suoraan rintakehään. Edit: samanmallinenhan tuo on... :roll:
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 9.4.2008 15:07

noniin pari likaisesta pyörästä napattua kuvaa galleriassa. parisataa kilsaa yhteistä taivalta jo taitettu.
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 9.4.2008 15:19

Spine^ kirjoitti:noniin pari likaisesta pyörästä napattua kuvaa galleriassa. parisataa kilsaa yhteistä taivalta jo taitettu.
Miten etenee jos verrataan vanhaan Zetoriin?
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 9.4.2008 15:33

niin vähän on vielä tullut ajettua ja tiet kun on niin pölystä liukkaita niin tuppaa tehot häviämään sutimiseen mutta mutta..

sanotaan näin että yllättävän vääntävä kone ollakseen 600cc, ei minkäänlaista eroa huomattavana zetaan sen perusteella. kone on myös huomattavasti kiukkuisempi, ainakin kaasuun tuntuu vastaavan paremmin ja ajaminen on tarkempaa. sanotaan että teho tulee nopeammin, zeta kun alkoi hönkiä kunnolla vasta 7000rpm maissa.

zetassa oli tosin myös vakiovälit jotka aivan liian pitkät, kulki vitosella kovempaa kuin kutosella...