Suzuki GS 450s '90

Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 18.9.2007 19:00

Vanteet näyttävät aika hemmetin paljon RG125 Gamman vanteelta, takanakin kokokin täsmää gamman nakkiin, itselläni on myöskin gammassa täysin sama rengas takana, eli M39 110/80 18 ja itse kyllä tykkäsin olevasta kumista.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
specialisti
Pyörä:
Yamaha XJ 600 '87, Yamaha RD 125 ypvs '87, Jawa 350/640 '01, Solifer-Suzuki S '88
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
9.2.2005 20:57

ViestiKirjoittanut specialisti » 18.9.2007 19:41

Johnnie kirjoitti:Bridgestonen BT45 -pari taas tuntui hyvältä Jammussa.


Juuri tuo rengas mulla on tällä hetkellä Jawassa kiinni takana ja oikein hyvä nakki on. Suosittelivat liikkeessä vaan tuota M39 joten sanoin, että se kelpaa. Noo kuluttelee tuon nyt ensin loppuun ja kattoo sitten, että minkä laittaa seuraavaks.

Perskele sais tulla se Haynesin manuaali postiin, kun viime keskiviikkona alfameriltä tulasin. Siitä näkis vähän, että mitkä olis esim. oikiat rengaspaineet. Saattavat nimittäin nekin vaikuttaa uraherkkyyteen...
Cheap bike is a way better than no bike! Galleriaa päivitetty 24.8.2015
specialisti
Pyörä:
Yamaha XJ 600 '87, Yamaha RD 125 ypvs '87, Jawa 350/640 '01, Solifer-Suzuki S '88
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
9.2.2005 20:57

ViestiKirjoittanut specialisti » 25.12.2007 14:29

Nostellanpan tämäkin joulun kunniaksi ihmisten ilmoille. :) Eli tulipa tossa tarkastettua venojen välykset sekä nokkaketjun kiristin. Molemmat olivat ok eivätkä auheuttaneet senkummempia toimenpiteitä. Akku pitäis ladata ja kattoa sen pidätyskyky.

Muttamutta päätin pistää laitteen kohtapuoliin myyntiin. Ei tunnu oikein omantyyliseltä peliltä. Liian raskas pikitiekiituri meikäläiselle. Tarkoitus vaihtaa johonkin keveämpään myös sorateillekin soveltuvaan kulkineeseen. 2t se eniten himottais, minkäs sitä päähänpinttymälleen voi. :) Ykkösvaihtoehto on sama kuin jo vuosia on ollut eli MZ ETZ 250. Toivottavasti semmoinen jostai ilmoille putkahtaisi....
Cheap bike is a way better than no bike! Galleriaa päivitetty 24.8.2015
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 25.12.2007 16:49

osta vaan se uus jawa :)
specialisti
Pyörä:
Yamaha XJ 600 '87, Yamaha RD 125 ypvs '87, Jawa 350/640 '01, Solifer-Suzuki S '88
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
9.2.2005 20:57

ViestiKirjoittanut specialisti » 25.12.2007 16:58

MänTä kirjoitti:osta vaan se uus jawa :)


Muuten kyllä, mutta budjetti ei veny ihan niin pitkälle. Eikös se siinä neljän tonnin kantturoissa ole se hinta? Paljon vesa anto alennusta tuosta moniylivuotisesta versiosta? Kyllä se Mitsi on vielä yksinkertaisempi ja laatu kuulemma vieläkin parempi, sakemanni kun on. Tietysti käytetty Tramppi vois olla kovasana, jos löytyy vähillä kilometreillä.
Cheap bike is a way better than no bike! Galleriaa päivitetty 24.8.2015
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 25.12.2007 23:34

jotain 4000e on joo. se tramp oli aika tyyris, mutta stylehän on aina varma valinta.
specialisti
Pyörä:
Yamaha XJ 600 '87, Yamaha RD 125 ypvs '87, Jawa 350/640 '01, Solifer-Suzuki S '88
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
9.2.2005 20:57

ViestiKirjoittanut specialisti » 25.12.2007 23:54

Joo mutta stylessä joutuu aina muokkaamaan sitä etukatetta sekä vaihtamaan mittariston. Nimittäin se ohjaa orkkisasetuksilla viiman suoraan kypärään niin, että niska kipeytyy puistelusta ja kuulo menee suhinasta. Ja vaikka ottaa etukatten pois niin se viisto mittaristo aiheuttaa saman. Täytyi vaihtaa TS jawan mittaristo niin se ongelma vasta loppui.
Nimim. kokemusta stylestä kokonaista 22tkm. Täysin epäonnistunut se etukatten suunnittelu.

Oliko muuten tramppi kalliimpi kun sportti?

Tosiaan pitihän se tämä nelarivehjekin kokeilla, mutta älyttömän tylsä sillä on ajaa vrt 2t. Mutta tosiaan jos nelariin päädyn niin korkeinaan 1 muki saa olla. 2-tahtia lähen kuitenkin ensisijaisesti etsimään ja niistäkin 1-mukisia. Yksinkertanen pyörä yksinkertaiselle motoristille. :)
Cheap bike is a way better than no bike! Galleriaa päivitetty 24.8.2015
specialisti
Pyörä:
Yamaha XJ 600 '87, Yamaha RD 125 ypvs '87, Jawa 350/640 '01, Solifer-Suzuki S '88
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
9.2.2005 20:57

ViestiKirjoittanut specialisti » 7.1.2008 21:31

Nyt on sitten GS myyty. Lupasin vielä talvisäilytyksen kevääseen asti. Loimi vaan päälle, niin ei se siellä tallin nurkassa leipää pyydä. Ajamalla meinasi keväällä sen sitten hakea.

Ihan hyvä peli oli, mutta ei silti oikein mun pyörä. Piikkinen Kawan KMX tulee tilalle, niin pääseepi sitten poistumaan pikitieltäkin halutessaa. :)
Cheap bike is a way better than no bike! Galleriaa päivitetty 24.8.2015