Husqvarna SMR 510 -07

EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 14.1.2008 21:37

leppape1 kirjoitti:Kun on noin monta vikaa yhtäaikaa,vaikuttais maadoitus vialta,tarkista että kaikki runkoon menevät maadoitukset on kunnolla kiinni.

Samaa ehdotti Molitorin Harri, kun kävin tänään ostamassa eturattaan. Täytyy huomenna katsoa.
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 15.1.2008 16:30

No niin, nyt ei sano enää mitään vaikka ronkkisi mitä johtoja, perkele. Menin siis sorkkimaan maskin taakse ja otin tankin pois ja katselin ettei missään ole liittimiä irti tms. mutta pahensi vain ongelmaa, hieno juttu. En kyllä jaksa tapella tuon kanssa, heitän vaikka liikkeeseen mieluummin..
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Vinokas
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
17.3.2006 20:12

ViestiKirjoittanut Vinokas » 26.1.2008 0:32

Onkos näissä virtalukkoa, vai joutuuko ite amistelemaan jos haluaa, ettei ihan kukatahansa käy starttailemassa ?

Helvetin hieno peli tuo on.Olis tarkoitus itellekkin joskus tuollanen hommata.
Voi äiti.
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 26.1.2008 13:35

Minulla on ainakin virtalukko ja niin on näkynyt monessa muussakin olevan.. Samanlainen se on kuin piikkisissäkin, tosin ei taida olla vakiovaruste.
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Mikaeli
Pyörä:
Kaikki myyty
Liittynyt:
2.2.2004 16:39

ViestiKirjoittanut Mikaeli » 26.1.2008 14:36

EiNiinNopea kirjoitti:Jep. Eikös muillakin (Mikaeli?) ole ollut vastaavia ongelmia..? Huomenna katson maskin taakse, mutta luulen että lähes koko pyörä pitää purkaa jos jossain johdot menevät päin vittua.
Ei mulla mitään oo B) Ainut mikä on, nii virtalukko on hajonnu jossain vaiheessa ja se napsuttaa virtoja päällepois koko ajan. Pitää laittaa laadukkaampi tilalle.
silverghost
Liittynyt:
21.8.2007 19:05

ViestiKirjoittanut silverghost » 28.1.2008 20:11

EiNiinNopea kirjoitti:Minulla on ainakin virtalukko ja niin on näkynyt monessa muussakin olevan.. Samanlainen se on kuin piikkisissäkin, tosin ei taida olla vakiovaruste.

justiin avattiin '08 laatikko ja siinä oli ainakin italiassa laiteetu virtalukko, tosin se lähti aika livakasti...

vielä kun löytäisi valmistajan joka myy '08 hengittävämpää ränniä.
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 17.2.2008 16:07

Jaahas, eli sähköviat on nyt korjailtu suurimmaksi osaksi. Vilkut, startti yms. toimivat nyt. Viimeksi kun koitin käyntiin, akku oli niin finaalissa, että käynnistyi kerran, mutta sen jälkeen sammui ja virta ei enää riittänyt toiseen starttiin. Noh, latasin akun ja tänään koitin käymään uudestaan, no nyt sitten naksuu ilmeisesti starttirele vain.. Ja työntämällä tuo ei lähde, en ainakaan yksin saanut. Alkaa pikku hiljaa pieni vitutus hiipimään, kun en muista, että viime syksyn kartingrata-ajojen jälkeen olisin kertaakaan ajanut tuolla huussilla ilman mitään ongelmia. Missäköhän helvetissä se rele siellä on ja minkä näköinen kapistus on kyseessä? Saako vastaavia jostain Biltemasta tms. ettei nyt maksaisi helvetisti?
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 22.2.2008 16:46

No niin, akku vaihdettu ja kaikki pelittää.. Ja on muuten sairaan hienot ajokelit. :)
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
apuapina
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
8.9.2007 22:13

ViestiKirjoittanut apuapina » 22.2.2008 18:41

mul oli samantyyppisia (valot ei palanu, vilkut ei toiminu jne. ) vikoja, mutta derbissa. Akun vaihto korjas :)
LiHiS_666
Liittynyt:
14.11.2004 19:45

ViestiKirjoittanut LiHiS_666 » 7.3.2008 18:44

Viittiskö joku valasta et millaset huoltovälit tämmöses on? Ps. en kaipaa kommentteja miksei tämä sopisi katukäyttöön kiitos :)
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 8.3.2008 15:14

Öljyt kadulla 500-1000km välein (mitä useammin sitä parempi tietysti) ja öljynsuodatin joka toinen kerta. Venttiilien tarkistus ja tarvittaessa säätö 2000km välein. Osien vaihtamisesta en oikein tiedä.. Kaipa 10tkm välein voisi männän ja laakereita vaihtaa? Ehkäpä venttiilit? Paha sanoa, kun toiset uusivat parin tonnin välein kaiken ja toiset vaihtelevat öljyjä parin tonnin välein ja ajelevat mitään vaihtamatta 20tkm..
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
LiHiS_666
Liittynyt:
14.11.2004 19:45

ViestiKirjoittanut LiHiS_666 » 8.3.2008 16:21

Eli ihan samat ku 525 exc:ssäki. Kai noil öljyil uskaltaa vähän pääl tonninki ajaa vai voiks se olla nii tarkkaa? Mitä öljyy tämmönen muuten syö?
Jonttu179
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
11.5.2006 19:31

ViestiKirjoittanut Jonttu179 » 12.3.2008 20:33

Kun ei ny mitää kisatahtii kokoajan vetele ni luulis et kestää reilun tonnin ajaa. Meil noit nelari EXC Kotarei löytyy ja niil ainaki voi vetää niil öljyil vähä pitempää vaik yleensä vaihetaa n.500km välein. Tuskin on niin hirveesti eroo kuitenka noitten välil ?
Nemo Eläkeläinen
Liittynyt:
21.4.2002 15:46

ViestiKirjoittanut Nemo » 12.3.2008 21:59

Ei välttämättä liity aiheeseen, mutta itsellänikin on ollut ongelia (610) hussen kanssa. Seisoi vuosia telakalla kunnes paljastui sähköviaksi, ja vakavaksi sellaiseksi. Aiheutti helvetisti huolta ja mopo oli purettu hiottua runkoa myöten useampaan kertaan....

Ei kyllä lisännyt uskoa ks. merkkiin.
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 13.3.2008 15:43

Eurojen sähköt<3
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets