uusitulevaexä Z750 -05

Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52
uusitulevaexä Z750 -05

ViestiKirjoittanut Spine^ » 4.8.2007 14:04

nonii elikkä kirjoitellaan tekemisen puutteessa tännekkin..

eli kotarilla parikesää pahennusta aiheutettuani tuli myynti väkisin kohdalle kun siitä niin hyviä hintoja tarjottiin.

tilalle kun ruvettiin etsimään uutta pyörää, niin kriteerit oli vähän eri kun aikoinaan motoa ostettaessa.

-pyörällä on voitava ajaa matkaa, työmatkakin päivässä 60km pelkkää motaria
-pyörällä on voitava ajaa kaksinkin
-ulkonäköä ja kulkupuolta pitää olla sopivasti,eikä laaja osavalikoimakaan huonoksi ole.
-mutta ennenkaikkea.. pyörällä on voitava ajaa kaupungissa mukavasti, ja tää seikka pudotti 636 kawan pois kilvasta.

eli kyykkyjä aluksi pohdin, mutta kun koeajoin pariakin yksilö kaupungissa/motarilla niin omaan tottumukseen sopi pysty paljon paremmin, ja hintakin sattui kohdalleen.

sitten itse pyörään.

eli -05 mallinen, 7tkm ajettu ku mulle tuli, täysin vakiokuntoisena ja 25kw tehoisena.

ekana iltana sai heti kuristuksent kyytiä, ja kun pyörän ostopäätös varmoistuis ostin samantien töistä itselleni ton leon hi-level pöntön, renthalin tangon ja perus pikkuvilkkua ja peiliä.

tänään aamulla vielä pistin noi vanneteipit pesun yhteydessä ni koittaa saada vähän massasta erottumaan.

pyörään olen ollu ttähän mennessä tosi tyytyväinen, vaikka yks "iso-sisko" eli Z1000 -03 jäikin vähän mieltä kaivelemaan ku se kerettiin myydä alta.

jarrut ovat mallia riittävät, ja alusta on myös hyvä,etenkin takaiskarille kiitosta. tietty usd edessä olis plussaa mutta onhan niitä paskoja usd-keulojakin.

galleriassa pari kuvaa ja kirjoitellaan tässä kesän mittaan mitä nyt jäi puuttumaan.
erzo
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
26.7.2002 22:14

ViestiKirjoittanut erzo » 5.8.2007 12:05

Loistava valinta kaupunkipärräilyyn ja yleisen pahennuksen herättämiseen. Ite oon zetan kyydissä ollut takapenkillä ja mukavat oltavat oli kyllä kyytiläiselläkin, ei voi valittaa =)
Eetu200
Paikkakunta:
lieto
Liittynyt:
30.4.2005 16:04

ViestiKirjoittanut Eetu200 » 6.8.2007 13:35

Eikös tämä vielä jokin aikaa sitten ollut tylsä ja mitään sanomaton peruspyörä, jollaista et suosittele ostettavaksi? ;)
Kwaak kwaak!
http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=38036
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 6.8.2007 18:37

sitä mieltä olen edelleen, massasta tällä on hankala erottua mutta tähän saumaan ei voinu jättää hintansa puolesta ostamatta, pisnes on pisnestä ;)
tän hetken koulu/työmatka ajot tolla taittaa ihan lepposasti, mut muut on kyllä kevättä varten mielessä ;)
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 19.1.2008 18:33

julistetaa topicki päättyneeksi, mopedi on vaihtanut omistajaa :)