Cagiva River 500 -00

-Eme-
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
2.7.2005 19:45
Cagiva River 500 -00

ViestiKirjoittanut -Eme- » 8.6.2007 18:46

Tälläinen pärrä tuli siis hommattua vaikkei entistä ole vielä saatu edes kaupaksi. Kuitenkin, pyörä on siis Cagiva River 500 vuosimallia 2000, ajettu 11300 km ja kuristettu 25 kw.

Isompi pyörä oli hakusessa jo talvella, mutta tarpeeksi halpaa ja "hyvä" kuntoista ei osunut kohdalle. Kun Riverin myynti-ilmoitus löytyi, lähti heti sähköpostia omistajalle ja kaupoista sovittiin pari päivää myöhemmin. Pyörä käytiin hakemassa 30.5 ja ollut siitä asti ajossa.

Pyörä on päällisin puolin hyvässä kunnossa muutama lohkeama mittaristossa on mutta se toimii silti täydellisesti. Edellinen omistaja ei ollut edes vaihtanut alkuperäisiä vilkkuja tai peilejä, jotka luultavimmin pian vaihtuu. Moottori kuulostaa olevan kunnossa sekä käy ja kulkee hyvin. Ainut mitä on tullut tekniikka puolelle tullu tehtyä on öljyn vaihto ja öljynsuodattimen vaihto.

Äänet pyörässä ovat mahtavat, mukavan matalat eikä pieni kaasun kääntäminen aiheuta paheksuvia katseita kaupungilla. Ajoasento on mukava ja jalatkin yltävät pysähtyessä maahan vaikka olenkin lyhyt (171 cm). Mittariin on omassa ajossa kertynyt n. 400 km.

Rekisteriotteen mukaan täysi tehoisena 28kw, kulutus n. 4-5l/1ookm.

Kuvia.
Viimeksi muokannut -Eme- päivämäärä 6.5.2008 20:40, muokattu yhteensä 3 kertaa
<MadMan>
Liittynyt:
5.2.2005 19:42

ViestiKirjoittanut <MadMan> » 8.6.2007 21:42

-Mitkäs ne täydet tehot sitten ovat?
Kuulemma noin 28kw, mutta pitääkö paikkansa?
-Onkos tankki todella muovia?
-Tyhmä kysymys, mutta tuntuuko potkivan paljon enemmän kuin piikki TT:nä?
-Miten pitkälle pääset tankillisella?
-Paljonkos köyhdyit tuosta pyörästä?

Eipä tuolla mitään merkitystä ole vaikket vielä ole saanut piikkiä pois alta. En minäkään ole vielä piikkiäni saanut myytyä.

Tuollaista riveriä tuli joskus kateltua, mutta hylkäsin sen vaihtoehtona, koska:
-Vaikutti aika laiskalta.
-Tankki on kuulemma materiaaliltaan muovia.
-Laatukin on melko tuntematon mulle.

Muuten kyllä aika hieno pyörä ja kohtuu harvinainen Suomessa.
iikka88
Pyörä:
Suzuki Rmx 250 -90, Solifer-Suzuki S -85
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
8.2.2004 16:33

ViestiKirjoittanut iikka88 » 9.6.2007 11:46

<MadMan> kirjoitti:-Tankki on kuulemma materiaaliltaan muovia.


Ite pitäsin muovitankkia plussana, mutta meitä on niin monenlaista.
Näin se menee.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 9.6.2007 12:01

iikka88 kirjoitti:
<MadMan> kirjoitti:-Tankki on kuulemma materiaaliltaan muovia.


Ite pitäsin muovitankkia plussana, mutta meitä on niin monenlaista.


Magneettikiinnitteisen tankkilaukun kannalta aika paha paha juttu, muovitankki siis..

Ihan siistinnäköinen pyörä, tuo mieleen wanhat suzuki katanat (vrt.http://www.motorrad-bild.de/images_text ... katana.jpg).
Dank memes melt steel beams.
-Eme-
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
2.7.2005 19:45

ViestiKirjoittanut -Eme- » 9.6.2007 18:05

<MadMan> kirjoitti:-Mitkäs ne täydet tehot sitten ovat?
-Onkos tankki todella muovia?
-Tyhmä kysymys, mutta tuntuuko potkivan paljon enemmän kuin piikki TT:nä?
-Miten pitkälle pääset tankillisella?
-Paljonkos köyhdyit tuosta pyörästä?

-Rekisteriotteessa ilmoitettu alkuperäinen teho on 28 kw, kuristettu 24 kw.
-Tankki on muovia, eipä siitä luultavimmin mitään haittaa ole.
-Kyllähän se tuntuu potkivan kovemmin kuin tt piikki (ainakin omasta mielestä)
-4-5l/100km
-Hinta oli hurjat 2500 euroa. (hyvin toiminut joten halpa hinta ihmetyttää.

<MadMan> kirjoitti:Eipä tuolla mitään merkitystä ole vaikket vielä ole saanut piikkiä pois alta. En minäkään ole vielä piikkiäni saanut myytyä.

Kevarista olisin saanut rahat isompaan pyörään, nyt jouduin lainaamaan rahat pyörään.

Vielä pyörästä sen verran, että unohdin mainita, että Rivereissä on surkea alkuperäinen akku se piti ostaa uusi. Myös ryypyn "vipu" oli poikki, mutta sitä voi silti käyttää.
Viimeksi muokannut -Eme- päivämäärä 6.5.2008 20:45, muokattu yhteensä 3 kertaa
-Eme-
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
2.7.2005 19:45

ViestiKirjoittanut -Eme- » 16.8.2007 20:35

Startti lopetti yhteistyön pari päivää sitten. Starttia avatessa valahti öljyt päälle, tiiviste oli mennyt rikki. Noh tiiviste vaihdettu jo uuteen ja pyörä on toiminut muuten hyvin.

River on mukava mutkapätkillä (mikä pyörä ei olisi :D).Takajousi tuntuu välillä ikävän kovalta, mutta se saattaa johtua myös penkistä mikä on melko ohut kuskin kohdalta. Soratiellä mutkissa pyörä tuntuu vähän levottomalta ajaa, mutta eiköhän siihen ajamalla totu.
-Eme-
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
2.7.2005 19:45

ViestiKirjoittanut -Eme- » 6.5.2008 21:02

Nostetaan taas topikki ylös ja jatketaan yksin puhumista.

Tuli talven aikana tilattua Louis:lta uudet peilit ja vilkut. Samalla piti tilata uusi vilkku rele joka sopii ledi vilkkuihin. Leikkasin vanhan kilven telineen/katteen siistimmäksi ja tein uuden telineen rosterista. Teline ei ole kauneimmasta päästä, mutta toimii ja se riittää.

Mitä nyt on käynyt ajamassa on tullu huomattua, että melkein puolet vastaan tulevista motoristeista jättää moikkaamatta vaikka kuinka itse sitä kättä heiluttaa.

Lisätty muutama uusi kuva galleriaan.
yamahakuski
Liittynyt:
2.5.2008 19:32

ViestiKirjoittanut yamahakuski » 7.5.2008 16:43

Hyvältä näyttää kuvissa.Itellä toi ois kans voinu olla yks vaihtoehto. Miten on varaosien saanti? itellä oli Cagivan piikki muutamavuos sitten ja muuten hyvä mut maahantuoja ei ollu parhaasta päästä ja muualta oli turha mitään kysyy..
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 7.5.2008 18:24

taitaa kaikki pyörät tuntua soratiellä levottomalta. Se on sitten toinen juttu, että miten se pyörä pysyy tiellä.