Yamaha FZ-6N '04

teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25
Yamaha FZ-6N '04

ViestiKirjoittanut teude » 7.5.2007 16:25

Tuollainen tuli ostettua ja kurit vihdoin siihen saatiin ja tänään ajoon heti. Paljoa kokemuksia ei pyörästä luonnollisesti ole, mutta sen voin sanoa että Leo Vincesta lähtee mukavat äänet jopa db-killerien kanssa. Huomenna DB-killerit irti ja kilpiteline vaihtoon kunhan ehtii.
Pyörällä ollut yksi omistaja ennen minua ja ajetti reilut 10000. Nyt kuristettuna 25kW ainakin aluksi, katsellaan myöhemmin milloin ne irti ottaa. Galleriassa pari hätäistä kuvaa pyörästä.
Seeber
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
10.4.2002 18:03

ViestiKirjoittanut Seeber » 7.5.2007 16:26

Komean näköinen pikkufasu! Onnittelut uudesta pyörästä!
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 7.5.2007 20:14

Äsken vähän lisää ajoa, se tuossa on mukavaa, että kuristettunakin menee ykkösellä yli 100km/h, sitten kakkosella alkaa vasta rajoittamaan ruiskua enemmän. Tosin kaasukahva kun ei käänny kunnolla niin täyttä kiihtyvyyttä ei saa, mutta mukavasti kiihtyy.
elegy
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
12.6.2006 1:15

ViestiKirjoittanut elegy » 8.5.2007 13:12

Paljonkos makso kun kuristi tuon ja paljonkos koko pyörä makso?
Walle
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
27.3.2007 15:11

ViestiKirjoittanut Walle » 8.5.2007 14:47

Hyvännäkösen pelin oot hommanu.
-pro-
Liittynyt:
22.12.2006 23:39

ViestiKirjoittanut -pro- » 8.5.2007 15:04

joko on huiput testattu?
vuohi
Liittynyt:
3.2.2003 19:09

ViestiKirjoittanut vuohi » 8.5.2007 16:34

vaihda nyt hyvä mies välityksiä jos ajelet kuristettuna. eihän tuo lähde mihinkään jos 25kw pelissä niin pitkä ykkönen että menee yli 100 ja muutenkin kuussatkulle naku pärälle kuullostaa vähän pitkiltä väleiltä oma riumppi ottaa sen 80 ykkösellä ja keula juuri sopivan kevyt tuollaisilla väleillä :D
Reilupeli on Perseestä!
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 8.5.2007 23:28

En tiedä paljonko maksoi kuristaminen ja osat kun tuli pyörän hintaan ja pyörä maksoi 7990¤ hintalapun mukaan, mutta en sitten lopullista tiedä. Ja huippuja en ole testaillut, äsken kakkosella meni 145km/h, mutta enempää en kiihdyttänyt.
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 9.5.2007 22:43

Tulipa testattua sadekeliominaisuudet tuossa äsken, joku 150km ajoa sateessa tänään, hyvin pelitti, ei vain ollut renkaisiin oikein luottoa vielä märällä. Melkein 500km ajettu nyt, hyvin on pyörä pelannut, huomenna jos katsoisi millainen tuo kuristinjuttu on ja lähteekö helposti.
|Henq
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
23.3.2004 21:06

ViestiKirjoittanut |Henq » 10.5.2007 17:28

Siis tää on nyt 25kW-tehoissa ja kakkosella otti 145kmh? :o Aika kovat lukemat on kyllä, tai sit sulla on hirveen pitkät välitykset. Mulla oli viime syksynä toi 636r kuristettuna kans, ja se otti ~150kmh kutosella mittariin. Ois voinu tietenki enemmänkin ottaa, mut en jaksanu odotella.
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 10.5.2007 17:33

ookkona nyt tosissas, et otti 145 kakkosella? joko oot kattonu väärin, tai sitten sulla on oikeat aavikkovälit...
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
vuohi
Liittynyt:
3.2.2003 19:09

ViestiKirjoittanut vuohi » 10.5.2007 18:49

|Henq kirjoitti:Siis tää on nyt 25kW-tehoissa ja kakkosella otti 145kmh? :o Aika kovat lukemat on kyllä, tai sit sulla on hirveen pitkät välitykset. Mulla oli viime syksynä toi 636r kuristettuna kans, ja se otti ~150kmh kutosella mittariin. Ois voinu tietenki enemmänkin ottaa, mut en jaksanu odotella.


eihän se kuristaminen vaikuta siihen mihin asti eri vaihteilla välit riittävät
Reilupeli on Perseestä!
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 10.5.2007 20:35

vuohi kirjoitti:
|Henq kirjoitti:Siis tää on nyt 25kW-tehoissa ja kakkosella otti 145kmh? :o Aika kovat lukemat on kyllä, tai sit sulla on hirveen pitkät välitykset. Mulla oli viime syksynä toi 636r kuristettuna kans, ja se otti ~150kmh kutosella mittariin. Ois voinu tietenki enemmänkin ottaa, mut en jaksanu odotella.


eihän se kuristaminen vaikuta siihen mihin asti eri vaihteilla välit riittävät


ei nii, mutta ne välit on silti vitun pitkät.
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 10.5.2007 21:11

Ihan vakionakin tässä on melko pitkä ykkönen ja nyt kuristettuna sen huomaa vielä oikein hyvin. Mutta joo, kakkosella menee sen 145km/h, sitte pitää vaihtaa. En tiedä miten kovin tuota saisi vingutettua ja paljonko kulkisi, mutta esim. jos on 6-vaihde ja ajat 100km/h ja yrität siitä lähteä kiihdyttämään niin ei se mene kuin 130km/h ja siitä eteenpäin on sellaista kidutusta ettei mitään järkeä.
Nyt reilu 600km mittarissa, putkistakin sai db-killerit pois niin todella mielyttävät äänet. Paljon kuvia tuli otettua, parhaat laitan galleriaan kunhan kerkeän.
teude
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.4.2005 21:25

ViestiKirjoittanut teude » 12.5.2007 22:28

Tänään lähti kuristin pois, oli joku minuutin homma niin helposti sai, kiitokset Assenille siitä :)
Keula on mukavan kevyt kun ykkösellä lähtee vedättelemään ja vauhtiakin ottaa. Pyörällä on nyt ajettu joku 1150km kun se minulla on ollut ja tyytyväinen olen ollut.