Hyosung Comet GT 650 R

-jokke-
Pyörä:
1000rr, 600f
Liittynyt:
28.1.2005 16:45

ViestiKirjoittanut -jokke- » 29.12.2008 4:05

tästäkin pienehkö sota saatin aikaiseksi kun irl kaverille kerroin pyörävalinnalle suuntaa huumoripohjalta ;)
Terozu
Liittynyt:
21.5.2005 17:00

ViestiKirjoittanut Terozu » 31.12.2008 13:04

Oon kuullut, että näissä olisi etummaisessa sylinterissä joku osa joka saattaa hajota ja tuhota ensimmäisen sylinterin? Onko pelkkää kuulopuhetta vai pitääkö paikkansa? Ja jos on jollain hajonnu, niin mitä kaikkee on menny paskaks ja uusittavaks?
Sami Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Sami » 31.12.2008 16:57

Terozu kirjoitti:Oon kuullut, että näissä olisi etummaisessa sylinterissä joku osa joka saattaa hajota ja tuhota ensimmäisen sylinterin? Onko pelkkää kuulopuhetta vai pitääkö paikkansa? Ja jos on jollain hajonnu, niin mitä kaikkee on menny paskaks ja uusittavaks?

Ei ole pelkkää kuulopuhetta. Venttiiliohjureissa tms on tietyillä vuosimalleilla ollut ongelmia, uusissa niitä ei enää pitäisi olla ja useissa vanhemmissa lienee jo korjattu. Omastani on jo uutena maahantuojan toimesta poistettu AIS toiminnasta ja kansiremontti tehtiin takuun puitteissa varmuuden vuoksi 6tkm huollon yhteydessä.
tanelii
Pyörä:
Triumph Daytona 600
Liittynyt:
2.5.2005 16:57

ViestiKirjoittanut tanelii » 10.1.2009 21:25

Aika vähän kyllä löytyy käytettynä tätä ärrää :S Ainakin tällä hetkellä. Yhden löysin nettimotosta.
Omega89
Pyörä:
KTM 250 sx-f -08
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
3.10.2005 22:08
Hyosung Comet GT 650 R

ViestiKirjoittanut Omega89 » 11.1.2009 23:15

Naku/fighteri sen olla pitää...

Sori Sami ;)
Sami Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Sami » 12.1.2009 12:36

tanelii kirjoitti:Aika vähän kyllä löytyy käytettynä tätä ärrää :S Ainakin tällä hetkellä. Yhden löysin nettimotosta.

Oon joskus harvoin tarkastanut myyntitilanteen ja hyvin vähissä tuntuvat aina olevan. Oon tässä jo hetken haaveillut pyörän vaihdostakin, mutta nyt alkaa oleen taas sellainen vaihe että kun pyörässä ei mitään vikaa ole ja se tuntuu oikeastaan ihan kivalta, niin pidetään sama. Nyt olis aikomuksena tilata tuollainen:
Kuva
Kyseessä siis Hyosung GT Cupissa käytettävä kisakate, joka perustuu muodoiltaan alkuperäiseen.
Kuva

Tuossa saisi mukana underin ja jos leikkelee tuosta takapenkin paikan, jää käteen myös vaihdettava penkinkate. Jos tuon ostan niin sitten menee myös koko pyörä maalattavaksi, tosin kaikkeen tuohon varmasti kestää pitkä aika, kun tuossa katteessakin riittää sitten askarreltavaa. Siihen pitäisi penkitkin jotenkin itse askarrella.

Rekisterikilven voisi sitten siirtää takahaarukkaan kiinni takapyörän taakse, jolloin takakatteen voisi pitää siistinä.


Myöskin tuollainen pitäisi olla matkalla toiselta Motot.netin käyttäjältä:
Kuva
Ei niin siro kuin voisi olla, mutta on toi kuitenkin parempi kuin se muovinen. Maalaa sitten vaikka mustaksi jos on liian hyökkäävä.

Omega89 kirjoitti:Naku/fighteri sen olla pitää...

Mun kohdalla se menee just toisin päin. Katetta pitää olla. Ei noilla nakuilla tee mieli siirtyä vauhdikkaasti paikasta A paikkaan B ajoviiman takia. Mulla moottoripyörä hoitaa myös auton hommat.


EDIT: Takakate tilattu, katsotaan jos vuoden päästä olisi jotain näytettävää. :D
tanelii
Pyörä:
Triumph Daytona 600
Liittynyt:
2.5.2005 16:57

ViestiKirjoittanut tanelii » 12.1.2009 16:52

Siitähä vaa laittelee. Jossain tuunatussa piikkikometissa oli aivan helvetin siisti ketjusuoja. En löytänyt kyllä kuvia, poistettu vissiin. Se tais olla ihan krominen ja käsintehty.

Saksastahan noita tuntuis jonku verra löytyvän, mut on se iha oma hommasa sieltä rueta tuomaan ja tuskin se hintakaa enää niin halpa on jos joutuu välittäjää käyttää.
Sami Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Sami » 30.1.2009 15:45

Nyt oon pitkästä aikaa "tallilla" ja takakate on saapunut. Saksanpoika jätti sitten paketista pois underin joka tuotekuvauksen mukaan pitäisi kuulua pakettiin. :( Jos eivät erikseen lähetä niin kai sitten pitää alkaa opettelemaan kuituhommia.

Kävin nopeasti sovittelemassa ja kyllähän se suurin piirtein paikalleen meni. Tuossa mietityttää vaan se että miten tuo kestää istua, kun tuo lasikuitukate on neljällä ruuvilla sivuilta kiinni ja muuten "ilmassa". Ruuvit näkyy ehkä edellisistä kuvista joten kuten, eli kusin penkin etu-alareunassa ja ylä-takareunassa (ts matkustajanpaikan etu-alareunassa jos sellainen olisi). Ruuvien kohdalla oli muistaakseni lasikuidun lisäksi kerros jotain vahviketta, taisi olla mustaa ristikudosta. Sitten jos tuohon vielä leikkelee takapenkin paikan niin ei varmaan kestä senkään vertaa mitä nyt.

EDIT:
Kuva Kuva Kuva

EDIT 2:
Nyt sain yhteyden ja sanoivat lähettävänsä underin.
tanelii
Pyörä:
Triumph Daytona 600
Liittynyt:
2.5.2005 16:57

ViestiKirjoittanut tanelii » 27.3.2009 15:22

Laita kiihdytysvideo cometista :seko: Pakko fiilistellä ku ei oo vielä rahaa..
-Cassu-
Pyörä:
Yamaha aerox
Liittynyt:
6.7.2007 9:17

ViestiKirjoittanut -Cassu- » 28.3.2009 22:21

On aivan perkeleen hieno toi uus perä!
Tosiaan kannattaa varmaan sille matkustajallekki tehä se oma jakkara, ku ei siitä mitään haittaakaan ole. :D
Pics!
mopoikä
Liittynyt:
29.3.2009 14:19

ViestiKirjoittanut mopoikä » 29.3.2009 14:37

Terve.
En tiiä menikö oikeeseen paikkaa, mutta huhuilen nyt kuitenkin...
Elikkä -04. 650cometin lataus ongelma. eli ei vaan yksinkertasesti lataa..

Onko kenellekkään käyny vastaavaa? tai ideoita mistä lähtis ongelmaa purkaa???

Kiitos.
oki_
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
4.2.2007 1:03

ViestiKirjoittanut oki_ » 29.3.2009 18:42

väärä paikka,mutta eiköhän sami voi tähän vastata :)
Omega89
Pyörä:
KTM 250 sx-f -08
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
3.10.2005 22:08

ViestiKirjoittanut Omega89 » 29.3.2009 20:23

Itellä kävi näin ku oli cometti tallissa. Käämi oli kärähtäny ja sen myötä myös virrantasaaja saanu siipeensä joka on vasemman takakatteen alla piilossa. Soita maahantuojalle, siellä antoivat hyvät neuvot mistä piuhoista pitää mitata jännite vian etsimiseksi.
Sami Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Sami » 29.9.2009 19:54

Mopo lähtee perjantaina talviteloille. Kilometrejä tuli säälittävän vähän eikä pyörälle ole tehtykään muuta kuin öljynvaihto keväällä. Talvella voisi vaihtaa tulpat, öljyt, tyhjäkäyntisuuttimen ja pestä ilmanputsarin yms. Ehkä jopa kurkistaa venttiilejä.

Toivottavasti ensi talvena olisi myös aikaa tehdä ulkoasulle jotain. Hyosung Cup takakate onkin jo ollu varastossa odottamassa käsittelyä kohta vuoden verran.

Tänään mietiskelin mopon tulevia värejä. Katteiden väri tulee olemaan musta, valkoinen tai punainen. Todennäköisimmin musta. Rungon ja vanteiden väreiksi oon photarissa hahmotellu punaista, valkoista, mustaa ja kultaa. Kaikissa väreissä ongelmana on se, että onko ne niin merkittävästi alkuperäistä parempia, että hommaan kannattaa ryhtyä, mieli kuitenkin muuttuu hetken päästä. :D

Tässä olisi tämän hetken ykköskandidaatti, klikkaa:
Kuva
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 29.9.2009 21:42

Jotain samantapaista tuli tehtyä viime talvena värimaailman suhteen... ;) Ei ollenkaan huono vaihtoehto.

Ehkä jälkikäteen olisin lähtenyt kultaseen runkoon, olis jotenkin hyvin hyvin härski mutta kuitenkin tavallaan "hillitty". Hopea -> musta on ero jota kukaan ei tule koskaan huomaamaan, vaikka ei se mullakaan ollut mitenkään tarkotuksena tehdä silmään pistävää pyörää.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual