Honda CX 500 -81

Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03

ViestiKirjoittanut Sergey » 19.3.2007 19:42

No sieltä spinningwheelistä mut se o pelkkä motti, ei ruiskuu! Ruisku ja sytytys o sit erikseen hinnoteltu.

Ootko muute peräöljyy vaihdellut? Mä en oo koskaan ja pitäs vissii seki homma tehä ihan vaikka varalta. Jos oot ni oliko mitää spesiaalia? Mun toi hayneskirjaki on jossaki varmassa tallessa. Eli hukassa.
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 5.4.2007 22:14

Sergey kirjoitti:No sieltä spinningwheelistä mut se o pelkkä motti, ei ruiskuu! Ruisku ja sytytys o sit erikseen hinnoteltu.

Ootko muute peräöljyy vaihdellut? Mä en oo koskaan ja pitäs vissii seki homma tehä ihan vaikka varalta. Jos oot ni oliko mitää spesiaalia? Mun toi hayneskirjaki on jossaki varmassa tallessa. Eli hukassa.


Eijoo peräöljyä tullu vielä vaihdeltua :/...

Mutta putkistoa tänään kyllä vaihtelin, nyt on laseriski paikallaan, ja äänet kivat. Ainoa vaan, että evonneet tehtaalla ja lätkässeet laserin merkin väärinpäin tuohon putkeen, pitänee kääntää jokupäivä oikeinpäin.

Kuvaakin löytyy:

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... 6/cat/6755
Dank memes melt steel beams.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 7.5.2007 22:31

Muah, nyt on heti astetta parempi mieli. Tai ollut jo eilisillasta, kun uudet suuttimet cx:ään laitoin. Näytti pääsuuttimet olevan kokoa 112, lykkäsin tilalle 120 ja eikun koeajolle. Ensimmäistä kertaa sitten itsekin tuli kokeiltua miltä se täysitehoinen cx tuntuu kun vetoalue on makeimmillaan, enää ei pätki ei röpötä ja vetää puhtaasti kiekat läpi rekisterin. Ja vetoalueen voimakas kasvu alueella 6500-7000rpm on nautinnollinen :). Kyl tää tästä, pitänee penkkiin viedä..
Dank memes melt steel beams.
Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03

ViestiKirjoittanut Sergey » 8.5.2007 0:10

Tume34 kirjoitti:pitänee penkkiin viedä..


Miks? Wanha luuska ;)
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 8.5.2007 14:09

Sergey kirjoitti:
Tume34 kirjoitti:pitänee penkkiin viedä..


Miks? Wanha luuska ;)


Periaatteesta :). Ja toisekseen, näkee että mitenkä paljon tuommonen 2-1 putki vaikuttaa, ja kolmannekseen mää haluun nähdä millasta röpelöä se nyt piirtää, jos siitä löytyy ne hikiset 50 hummaa niin kyllä se aika hyvin säädöissä on.
Dank memes melt steel beams.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 1.8.2007 12:34

Aika tullut luopua CX:stä. Johan tuolla yli 12tkm tuli ajeltua, ei mitään moittimista mutta.... Ei ole minun pyörä :).

Saas nähdä mitä se luoja seuraavaksi talliin viskaa vai viskaako mitään.

Mutta tosiaan:

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=497811
Dank memes melt steel beams.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 29.1.2008 14:31

Tume34 kirjoitti:Aika tullut luopua CX:stä. Johan tuolla yli 12tkm tuli ajeltua, ei mitään moittimista mutta.... Ei ole minun pyörä :).

Saas nähdä mitä se luoja seuraavaksi talliin viskaa vai viskaako mitään.

Mutta tosiaan:

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=497811


Nyt tässä tammikuun lopulla on pakko korjata:

Pyörä ei ole enää myynnissä, en pärjää ilman pyörää koko kesää :D. Ja ehdin jo ihastua taas viimesellä ajoreissulla, ja tuntuu noiden hintatasokin olevan nykyään niin alhaalla että mieluummin ajan itse kuin myyn polkuhinnalla.

CX ei ole edistynyt oikeastaan mihinkään, venttiilien säätö olis edessä, sain jo kopat kaiveltua irti ja sitten miettimään millä helvetillä sen ajotusmerkin saa kytättyä kohdilleen. No, pitänee säädellä ilman ajoitusmerkkejä.

Luvassa ois lukematon määrä pientä siistimistä, mm.laserin alkukäyrät pitää hioskella enimmästä ruosteesta, kaasareiden säätöön perehtyä enemmälti sun muuta pientä. Ja se kierroslukumittari...

Mites muiden cx:t voi?
Dank memes melt steel beams.