Honda CX 500 -81

MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 1.10.2006 18:16

Faija vaihtoi cb hondaansa tulpanjohdot. Kolvilla kaiveli tulpanjohdon juuret esiin muovin seasta ja juotti uudet johdot kiinni. Toimi kyllä, itse suosittelen silti tarvikepuolia jotka on helppo asentaa orkkiksien tilalle.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 1.10.2006 18:50

Sergey kirjoitti:Kuvia kuvia :)


Eihän siitä katteen pois repimisestä eilen mitään tullut, kun innostuin hondalla (pienemmällä) lähtemään metsäreittejä koluamaan :)..

Mutta tänään katteen kyllä sain pois, harmikseni isä vain sattui ajamaan saabinsa talliin sisään ja en saanut pyörää ulos, josta johtuen kuva joka galleriasta nyt löytyy, on suorastaan rikollisen huonolaatuinen. Kun ei salamaa kamerasta löydy, eikä valotus ollut hurmaavaa niin leikin sitten ohjelmien kanssa että siitä edes jotain selvää saa.
Dank memes melt steel beams.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 6.10.2006 19:32

No nyt on galleriassa paljon parempi kuva CX:ästä.

Kyselin menneellä viikolla VF500 takakatetta tuohon, ja Korvannolta (korvanto.fi) sellainen löytyi. Nyt vain säästämään siihen, ja eikun paikalleen modaamaan.
Dank memes melt steel beams.
Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03

ViestiKirjoittanut Sergey » 29.11.2006 19:18

MänTä kirjoitti:Toimi kyllä, itse suosittelen silti tarvikepuolia jotka on helppo asentaa orkkiksien tilalle.


CX:ssä ei käsittääkseni onnistu ihan suoraan... Ainakaan tuon brittiläisen CX taivaan mukaan, vaan tarvii tarvikepuolat + jotain itsetehtyä elektroniikkaa joilla korvataan ne alkuperästen sisällä olevat elektroniikat. Eikös CB:ssä oo pelkät puolat ilman mitään kummosta sisällä.
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
bike67
Liittynyt:
10.1.2007 23:23
honda cx 500-82

ViestiKirjoittanut bike67 » 10.1.2007 23:56

moro. oon uusi täällä.ostin joulux itelleni ton cx500 custom vm-82 ajettu 34.500 ei paha jos pitää paikkansa mottia ei avattu.laitan kuvaa ku kerkeen
Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03
Re: honda cx 500-82

ViestiKirjoittanut Sergey » 11.1.2007 0:30

bike67 kirjoitti:moro. oon uusi täällä.ostin joulux itelleni ton cx500 custom vm-82 ajettu 34.500 ei paha jos pitää paikkansa mottia ei avattu.laitan kuvaa ku kerkeen


Hyvä. tervetuloa :D Koht meil o oikee Motot Cexy klubi. Luultavasti se o kyl ajettu 134, mikä sekin on vähän. Teeppä oma esittelytopicci tänne ja kuvia profiiliin että saadaan ihailla ;)
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34
Re: honda cx 500-82

ViestiKirjoittanut Tume34 » 13.1.2007 23:27

bike67 kirjoitti:moro. oon uusi täällä.ostin joulux itelleni ton cx500 custom vm-82 ajettu 34.500 ei paha jos pitää paikkansa mottia ei avattu.laitan kuvaa ku kerkeen


Noniin sitä pitää! Kuvia vuan! :)

Omaan CX:ään liittyen pitkästä aikaa asiantynkää..

2-1 käyrästöjä ollaan yhä vailla, joten heti tänne infoa jos jossain myytävillä näkyy.

Huomenna olis tarkotus koittaa saada jopa sen verran aikaan, että avais kaasarit ja tarkastaisi kalvot yms ettei pätkimisvika piile niissä. Jos sekään ei tunnu auttavan (asiahan selviää vasta keväällä), niin taitanee jäädä viimeiseksi mahdollisuudeksi hommata joko uudet kaasuttimet, joita lähtisi sitten penkissä säätämään, tai jumalaton tukku suuttimia, ja käydä jälleen IP-Dynotestissä säätämässä.
Dank memes melt steel beams.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 28.1.2007 16:29

Noniin, CX:ästä on nyt putkisto revitty veks, ja kyllä kannatti; Ammottavia reikiä täynnä mokoma :S.

No eipä sillä, 2-1 putkisto on viimeinkin tulossa. Sitten tilattava suuttimia, ja omien karkeiden säätöjen jälkeen keväällä penkkiin ja katsomaan, onko säätämiselle enää tarvetta.
Dank memes melt steel beams.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 11.2.2007 1:05

Saatan olla kysynyt aiemminkin, mutta mitkäs onkaan CX:än vakiosuuttimet? Huomenna pitäisi ottaa kaasuttimet auki, ja ensiviikolla lähteä hakemaan uusia suuttimia. Jos tuossa poikkeaa kovinkin paljon vakiosta, taidan tehdä sen liikkeen, että ostan vakiosta 10nro ja 15nro isommat suuttimet tuolle 2-1 putkistolle. Ensiviikonloppuna pääseepi muuten sen asentamaan, kuvia on tulossa ja ääninäytettä myös, jos on sen arvoista.
Dank memes melt steel beams.
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 11.2.2007 19:53

eikö pyörälle ole huoltokirjaa alfamerilla? sieltä luulisi selviävän suuttimet.
Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03

ViestiKirjoittanut Sergey » 11.2.2007 21:13

On montaki eri kirjaa, mulla on Haynes ja Clymer. Mutta ne on jossai muuttolaatikos enkä oo löytäny! Koitan ettii...
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 12.2.2007 6:26

MänTä kirjoitti:eikö pyörälle ole huoltokirjaa alfamerilla? sieltä luulisi selviävän suuttimet.


Sinäpä sen sanoit! Pahus, kun ei ite edes muistanut moista kirjaa omistavan.

Pitääpäs muistaa kohta ottaa mukaan, kun koittaa paluu arkeen.
Dank memes melt steel beams.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 17.2.2007 19:14

Jesh, tänään sitten tuli kokeiltua sitä putkistoa paikalleen; Eihän se sopinut.

Parin minuutin googletus mallinimellä, ja paljastuu putken olevan tarkoitettu Suzuki GSX400 ja Suzuki GS 450. Että siitä vaan em.pyörien omistajat yhteyttä ottamaan, halvalla lähtee 2-1 putkisto.
Dank memes melt steel beams.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 16.3.2007 18:59

Ei pentele hyvältä näytä. Vakioputket makaa palasina, ja uusi putkisto on hukassa edelleen. Tosin ompahan tässä hetkinen vielä aikaa ennen ajokaudenalkuakin, jospa siihen mennessä ehtisi jonkun putkiston kehittelemään..

Mutta ei voi mitään, huomenna pitää pyörä lyödä läjään, ja koettaa käyntiin pelkillä käyrillä.. Hennoo olla äänet :D. Mutta pakko se on pyörimään saada.
Dank memes melt steel beams.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 19.3.2007 19:12

Hyviä asioita: CX lähti käyntiin.
Huonoja asioita: Kaasuunvastaavuus kamala.

No parhaimmassa tapauksessa ensiviikolla laaseria ja uutta karburettoria tulemaan, ja katotaan sitte uudelleen..

Sergeyyyyyyyy, mistä minä saan sen turbomotin? :D
Dank memes melt steel beams.