Yamaha Aerox / MBK Nitro

Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut Juunish » 2.5.2013 18:22

Omassa racing mk2sessa on kupumäntä :s
Midrace Aerox projekti
Wheelie#
Pyörä:
Derbi Te4m 80cc
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
24.11.2012 21:28
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut Wheelie# » 2.5.2013 19:50

Taidanpa sitten ostaa sen normi racingin männän
il3
Pyörä:
Yamaha WR 125X, Kymso
Liittynyt:
23.10.2011 16:51
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut il3 » 2.5.2013 21:42

Nyt ilmeni, että sulake pitäisi vaihtaa. Jotkut väittävät, että sulake olisi 25A taI 7,5A. Minkä kokoinen se nyt oikeasti on? :roll: ja jos se jotain vaikuttaa niin kyse siis 07- roxista.
-Tomi
Pyörä:
Mbk Nitro -04 70cc
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
19.7.2012 17:40
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut -Tomi » 2.5.2013 23:17

Pööki kirjoitti:Voisin jopa väittää että ei ja ei. Racingissa on tasalakimäntä ja helmat on eri pituiset. Sport Prossa taas kupumäntä


Miksi scooter attack ja twostroke myy samaa mäntää sitten racing ja sport pro pyttyyn?
Tuossa twostrokelta lainattu teksti "Kolvkit till Stage6 Sport Pro och Racing"

E: vanhan mallin racing ja sport pro männissä oli eroa ja uudemmissa ei.
Ladautti
Pyörä:
DR-350S
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
30.10.2008 18:05
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut Ladautti » 2.5.2013 23:22

http://www.motot.net/talli/osat/id52835/

Tuosta jokaiselle Aeroc nikkarille osaa! Tarvitsee saada pois DR350 projektin tieltä!
Paikanpäällä pieni tinkivara Motot.net:foorumilaiselle
Ride hard or go HOME!
Riptide
Pyörä:
Yamaha Aerox
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
14.11.2011 19:30
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut Riptide » 5.5.2013 11:36

En vieläkään ole löytänyt vastausta tuohon ongelmaan, tyhjensin pumput, ei sieltä öljyä tullut, olisiko pitänyt? Mitä öljyä sinne pitää lisätä?
Wheelie#
Pyörä:
Derbi Te4m 80cc
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
24.11.2012 21:28
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut Wheelie# » 6.5.2013 15:35

Eli voiko S6R pytystö ottaa joku yks neljäsosa senttiä pois helmoista?
Sampsor
Pyörä:
Yamaha aerox 50cc -07 Ja Peugeot xps -07
Liittynyt:
30.7.2012 21:22
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut Sampsor » 6.5.2013 16:10

Mites on , jos ostan e hyväksytyn tehoputken jossa on kuristus paikallaan niin pitääkö mun vaihdella suutinta tai pistää variaattoria säätöihin :D? Eli putki vaan kiinni ja kovaa ajoa? Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen. :D
Ujoo kulmaa
Nahkela
Pyörä:
Aerox -11
Liittynyt:
8.9.2011 18:55
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut Nahkela » 6.5.2013 18:18

Sampsor kirjoitti:Mites on , jos ostan e hyväksytyn tehoputken jossa on kuristus paikallaan niin pitääkö mun vaihdella suutinta tai pistää variaattoria säätöihin :D? Eli putki vaan kiinni ja kovaa ajoa? Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen. :D


Mikä putki kyseessä? Ja kai tiedät että sillä e-hyväksynnällä ei ole mitään merkitystä?
982134nu6j
Liittynyt:
17.4.2011 21:26
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut 982134nu6j » 6.5.2013 20:22

Mistäs mahtaa johtua, kun aeroxissa ohjaus on tulee paljon raskaammaksi kun kääntää oikealle. Välillä pitää oikee voimaa käyttää, että saa väännettyä :D
Ja mites sais fixattua?
Wheelie#
Pyörä:
Derbi Te4m 80cc
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
24.11.2012 21:28
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut Wheelie# » 6.5.2013 21:32

Niin pystyykö nuita pytyn helmoja lyhentään tarttis äkkiä vastauksen.? sen 1 kolmas-osa senttiä about
kultsi0
Pyörä:
Suzuki GS500E
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
17.10.2011 20:38
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut kultsi0 » 6.5.2013 21:54

Nyt joku joka on tehnyt Roxiin kuituperän!

Mitä pitää ottaa huomioon kun kuiduttaa roksiin kuituperän, että sen saa vielä irtikin skootterista, esim. tankin tyhjäystä varten.
Sampsor
Pyörä:
Yamaha aerox 50cc -07 Ja Peugeot xps -07
Liittynyt:
30.7.2012 21:22
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut Sampsor » 7.5.2013 15:08

Nahkela kirjoitti:
Sampsor kirjoitti:Mites on , jos ostan e hyväksytyn tehoputken jossa on kuristus paikallaan niin pitääkö mun vaihdella suutinta tai pistää variaattoria säätöihin :D? Eli putki vaan kiinni ja kovaa ajoa? Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen. :D


Mikä putki kyseessä? Ja kai tiedät että sillä e-hyväksynnällä ei ole mitään merkitystä?

Putkea en ole valinnut ja tiedän ettei e hyväksynnällä ole mitään merkitystä. Meinasin vaan että tarvitseeko kuristetuun tehariin pistää myös suutin isommaksi?
Ujoo kulmaa
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 7.5.2013 16:46

Kuristettu tehari = ei kulje, vakiota huonompi. Tosin kyllä riippuu pitkälti putkesta.
Nahkela
Pyörä:
Aerox -11
Liittynyt:
8.9.2011 18:55
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut Nahkela » 7.5.2013 16:58

Joo no älä sitten ainakaan mitään Stage6 Pro Replicaa tai Giannelli Extraa hommaa jos et aio ottaa kuria pois. Jos poliisia pelkäät niin suosittelen esim. jotain kuritonta Giannelli Go:ta, piristyy mukavasti mutta ei kulje. Tai ainakin kaverin Nöössissä näin.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista