Piaggio NRG Power DD / DT

Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Shape » 12.11.2014 18:36

Ei kannata laittaa prikkaa tuonna rullakupin ja kannen väliin, sillä tällöin mopo lähtee liikkeelle ns. ylisuurella vaihteella, mikä taas syö kiihtyvyyttä ja kytkin luistaa enemmän. Prikka mieluummin kokonaan pois, niin kiihtyvyys ei kärsi. Nopeuteen tuolla ei ole vaikutusta.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
MMakela
Liittynyt:
12.10.2014 21:42
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut MMakela » 13.11.2014 22:54

Ok eli otan rikan poies mutta onko tietoa paljonko se kulkee rikattomana ku ei sillee kiinnostas lykkäytyää auto korttia vuodella eteenpäin :/
mik0_
Liittynyt:
9.2.2015 13:56
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut mik0_ » 9.2.2015 14:06

Terve, minkä kokonen pääsuutin pitäis vaihtaa power dt skootteriin kun täyskaasulla booaa ja sammuu jos pitää kaasua pohjassa? Tällä hetkellä suutin on kokoa 60. Prikka, kaasuttimen metallilevy ja "tutti" on otettu irti.
ketjuveto
Pyörä:
Yamaha fzr 600 -91, Tunturi pappa -72
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.8.2011 22:40
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut ketjuveto » 9.2.2015 15:51

No laita noin pari numeroa isompi 65-64 ja koikeile mitä sanoo
On se semmosta....
MMakela
Liittynyt:
12.10.2014 21:42
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut MMakela » 1.4.2015 21:13

Puhista tyhjäkäynti suutin niin kyllä toimiii. Eli valo ku pasitaa läpi niin on hyvä. Bensaa ja ilman painetta.
Mrt50
Liittynyt:
1.6.2014 19:41
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Mrt50 » 16.4.2015 17:47

Piaggio Hi-Per2 Pro eikös Runnerissa ole sama moottori kuin tässä Piaggiossa ?

Hieman ihmettelin, kun päälle 100kg kuskilla otti mittariin tasan 100km/h. Myyjäkään ei suostunut virityksistä kertomaan vaan naureskeli maireesti :lol: Mitähän virejä oli tehty ?
Krisse73
Liittynyt:
11.2.2014 20:36
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Krisse73 » 15.6.2015 23:52

Ajattelin käydä lähipäivinä naapurikaupungissa katsastamassa tollasen 2013 mallisen NRG Special Editionin. Niin onko toi nyt kaasari- vai ruiskuvehje? Onko toi Special Edition vaan hieno (?) mattaharmaa maalipinta vai onko siinä jotain teknistä eroa muihin? Noista näyttää olemassa myös kaikenlaista Power DD:tä Pure Jettiä sun muuta, ja nyt olisi hakusessa ihan yksinkertainen vehje minkä saisi peruskonsteilla kulkemaan sen 55 ettei jäisi liikenteessä jalkoihin.

Sillä tässä kyselen ettei käy niinkuin esim Yamaha Neosin kanssa josta oli jossain myynnissä joku Easy versio missä ei olekaan sähköstarttia, ja ettei nyt tulisi hommattua liian spesiaalia.
RaSSeeeee
Pyörä:
Piaggio NRG power DD
Liittynyt:
23.8.2014 20:51
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut RaSSeeeee » 20.7.2015 11:07

Missä vika kun piaggio ei kierrä ajossa teharin kanssa kuin 8500rpm? Jos vielä sen yli saa kiertämään niin alkaa pätkimään? 70 suutin kiinni tällä hetkellä. voisko esim. mäntä olla väljä? En tiedä tarkkaa ajo lukemaa mutta ainakin yli 13000 koska mittari hajonnut edellisellä omistajalla. Sylinteri ja mäntä vaihdettu 6tkm kohdalla. :eek:
Krisse73
Liittynyt:
11.2.2014 20:36
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Krisse73 » 12.8.2015 21:20

Ei varmaan missään. Omakohtaisen kokemuksen perusteella arvioisin että ilman rikkaa ja noilla kierroksilla keskiverto mopopoika menee kaheksaakymppiä, eikhä silläkin jo kerkeä?

Mutta on mulla omakin kysymys.

Nopeusmittari näyttää välillä päivityksen-parin verran selvästi enemmän kuin ajetaan. Todellisuudessa vauhti on esim 50 mutta siinä saattaa välähtää mitä vaan 60-80 välillä, ei kuitenkaan ikinä alle oikean nopeuden. Jonkun verran on ollut juttua nirhautuneesta piuhoista, mutta tässä kasessa on toinenkin oire. Kiekkamittari saattaa joskus jumittaa johonkin kohtaan ja pysyy siinä vaikka virratkin sammutettaisi. Vasta kun virrat laittaa uudestaan päälle niin viisari menee nollaan ja toimii sen jälkeen.

Kannattaako tossa edes ruveta ettimään mitään johto- tai liitinnirhaumia vai onko se vaan uusi mittaristo?
Jarkko420
Liittynyt:
17.6.2016 0:21
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Jarkko420 » 17.6.2016 0:37

Minkäköhän kokeinen suutin olisi sopiva jos kaasuttimen messinkilevy pois ja tehoputki paikoillaan? :D
ciao
Liittynyt:
5.8.2002 16:38
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut ciao » 17.6.2016 3:15

70 on hyvä lähtökohta , jos putki on ainut muutos .
Hebnekki
Liittynyt:
17.6.2016 16:51
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Hebnekki » 17.6.2016 16:56

Piaggio NRG DT, Gianelli Go, vakio jouset sekä rullat ja kaikki kuristimet pois. Minkäslaisia jousia ja rullia porukka ehdotaa? Hieman tuntuu laiskalta kiihdyttäessä. :roll:

EDIT: Elikkäs 5,5g rullat: https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... 7B9%7D1868
+15% kytkimen jouset: https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/450
(4,0mm onko sama kuin +15%?) Jousi: https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... s_id/15937
Samalla ajattelin uusia hihnan, onko rms dayco hyvä merkki? https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/5522
Olisiko nämä ihan menevät? Muutoksia? Mielessä kävi myös multivarin osto, mutta ei varmaan näihin vireihin ole järkeä tuhlata rahoja sellaiseen.
Jarkko420
Liittynyt:
17.6.2016 0:21
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Jarkko420 » 28.6.2016 10:59

Toimiikohan jos on tehoputki ja kaasuttimen messinkilevy pois ja laittaa pääsuuttimen kokoa 80? Meneekö liian isoksi vai toimiiko? Auttakaa tietämätöntä :D
puiras
Liittynyt:
5.9.2016 17:43
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut puiras » 5.9.2016 18:04

Kiitos noviisin pääsystä asiantuntijoiden joukkoon. Lueskelin mainiota tietopankkia, mutta eihän sieltä näin uunolle vastausta löytynyt. Ostin kesällä käytetyn Piaggio NRG Power DT. Komeasti vielä Super Bullet. Tämän ikäisen ukkelin ei näin hyvää tehopeliä kannattaisi ostaa, mutta kiinanpoikien härveleihin en erehdy. Edellinen oli MBK Nitro, mutta sehän pöllittiin. Hieman raskas käsitellä. Ongelmani on se, että hyvä peli seisoo käyttämättömänä pihalla ja kaupassakin pitäisi käydä. Eli munaukseni on se, että kadotin totaalisesti virta- avaimen ja vara-avaimen. Onko pakko kuskata peli sadan kilometrin päähän huoltoon? Avaimet ja pesä ei hirmuisia maksa, mutta kuljetus ja kolmen tunnin työ kyllä. Kylältä kyllä löytyisi ammattitaitoinen mp ja autojen entisöijä. Summassa en ala osia tilaamaan. Joten viisasta apua tarvitaan, :-) Seppo
Thomas6
Pyörä:
Piaggio NRG C45 -12
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
7.5.2017 5:32
Re: Piaggio NRG Power DD / DT

ViestiKirjoittanut Thomas6 » 7.5.2017 5:41

Mulla olis tollanen nrg c45 -12 ja vakio männällä on ajettu 16tkm ja kohta pitäis vaihtaa nii osaisko kukaa kertoa minkä kokonen mäntä on vakiona? :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista