Honda X8R

_nikko Eläkeläinen
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.7.2006 18:18
Honda X8R

ViestiKirjoittanut _nikko » 8.2.2008 21:50

Jatkuu täällä, vanhat viestit löytyvät täältä.
äkskasiär
Pyörä:
Honda X8R-S vm -00, Honda Varadero vm -06
Paikkakunta:
Vääksy
Liittynyt:
6.2.2008 20:12
varirullat

ViestiKirjoittanut äkskasiär » 10.2.2008 22:01

Minkä painoset variaattorin rullat x8r:ssä on ku luin jostain et ois 5,1 g ja ostin sitte 5,5 g ja menee hikee sen 45 ku ennen meni ihan helposti 60km/h
mikäs se oli?
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 11.2.2008 19:43

Onko kellään kokemuksia Polinin speed control variaattorista?
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30
Re: varirullat

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 12.2.2008 20:51

äkskasiär kirjoitti:Minkä painoset variaattorin rullat x8r:ssä on ku luin jostain et ois 5,1 g ja ostin sitte 5,5 g ja menee hikee sen 45 ku ennen meni ihan helposti 60km/h
joo, no multivarissa on vissii vähä yli 8 rammaset vakiona että jokku 6,5-8 vois toimii...
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 12.2.2008 20:53

Nyt pojaat! Leovince TT vai gianelli reverse?? onko jollai ollu, millasii putkii ja miten toimii?
2-tahti
Liittynyt:
29.11.2005 20:52

ViestiKirjoittanut 2-tahti » 12.2.2008 22:41

RR_tampio kirjoitti:Nyt pojaat! Leovince TT vai gianelli reverse?? onko jollai ollu, millasii putkii ja miten toimii?


Reverse ehdottomasti, se on kopio Malossin putkesta, jolla pitäisi tulla ihan hyvin lisää tehoa. TT on kuulemma melko tehoton...
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30
stongaa

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 14.2.2008 19:59

Aattelin krossistongaa honuun, millanen käy, ja tarviiko välipalaa?
äkskasiär
Pyörä:
Honda X8R-S vm -00, Honda Varadero vm -06
Paikkakunta:
Vääksy
Liittynyt:
6.2.2008 20:12
sama

ViestiKirjoittanut äkskasiär » 14.2.2008 20:01

mul on ollu sama mielessä, nii miltä se näyttää vakiovärien kanssa?
mikäs se oli?
^PV^
Liittynyt:
24.3.2006 11:51

ViestiKirjoittanut ^PV^ » 14.2.2008 20:11

2-tahti kirjoitti:
RR_tampio kirjoitti:Nyt pojaat! Leovince TT vai gianelli reverse?? onko jollai ollu, millasii putkii ja miten toimii?


Reverse ehdottomasti, se on kopio Malossin putkesta, jolla pitäisi tulla ihan hyvin lisää tehoa. TT on kuulemma melko tehoton...

Itelläni on leovincen handmade tt, ja ei oo valittamista. En ole tosin koittanut kyseisellä skootterilla muita putkia, mutta itse en oo ainakaan vaihtamas toiseen.

Mun Aerox menee pelkällä teharilla sen 70-77 omaan mittariin, ottaa tehopiikin n. 40 km/h kohdalla ja tehopiikki jatkuu johonkin 65km/h asti. Sitten kun vaihdoin kevyemmät rullat niin tehopiikki oli suunnilleen 0-60 koko matkan... Eli variaattorin säädöt + tt niin hyvää tulee.

Toivottavasti auttoi, vaikken verrannut kyseisiä putkia keskenään :P
2-tahti
Liittynyt:
29.11.2005 20:52
Re: stongaa

ViestiKirjoittanut 2-tahti » 14.2.2008 20:43

RR_tampio kirjoitti:Aattelin krossistongaa honuun, millanen käy, ja tarviiko välipalaa?


Itellä on bilteman adapterilla ja sen sovittamiseksi pitää jotain laittaa väliin, esim pellin palanen.
Jotkut on sanonu täällä foorumilla että roxin/bw's adapteri menis jos sorvaa sitä reikää isommaksi. Easypartsista saa halvalla tankoja...
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30
Re: stongaa

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 14.2.2008 23:19

2-tahti kirjoitti:
RR_tampio kirjoitti:Aattelin krossistongaa honuun, millanen käy, ja tarviiko välipalaa?


Itellä on bilteman adapterilla ja sen sovittamiseksi pitää jotain laittaa väliin, esim pellin palanen.
Jotkut on sanonu täällä foorumilla että roxin/bw's adapteri menis jos sorvaa sitä reikää isommaksi. Easypartsista saa halvalla tankoja...
onko se se fillarille tarkotettu? :D sitä mä ekaks vähä aattelin :D
2-tahti
Liittynyt:
29.11.2005 20:52
Re: stongaa

ViestiKirjoittanut 2-tahti » 15.2.2008 15:39

RR_tampio kirjoitti:
2-tahti kirjoitti:
RR_tampio kirjoitti:Aattelin krossistongaa honuun, millanen käy, ja tarviiko välipalaa?


Itellä on bilteman adapterilla ja sen sovittamiseksi pitää jotain laittaa väliin, esim pellin palanen.
Jotkut on sanonu täällä foorumilla että roxin/bw's adapteri menis jos sorvaa sitä reikää isommaksi. Easypartsista saa halvalla tankoja...
onko se se fillarille tarkotettu? :D sitä mä ekaks vähä aattelin :D


On, mutta eipä sillä mitään merkitystä oikeastaan ole.
Ertez0
Liittynyt:
16.2.2008 17:56

ViestiKirjoittanut Ertez0 » 16.2.2008 18:17

Dodiin pojjaat..... Ostakaas multa pois tollanen 70cc pytty.

On vajaa vuoden vanha, mut pelkästään lojunnu nurkissa, jotenm ei oo tehty mitään. Sil on ajettu n.1000km, joten kilometrejä vielä jäljellä.

http://www.motot.net/talli/58643

Hintakaan ei viel löydy paljon paskakaan katottuna alkuperäiseen hintaan(oli siin 200 euron paikkeilla), eli soitto tarjouksia tänne suuntaan.
Haberooh
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
23.8.2002 16:09

ViestiKirjoittanut Haberooh » 17.2.2008 17:51

noniin empä ole sitten omien mopoaikojeni (3-4v?) jälkeen tänne kirjoitellut..oma x8r on siirtynyt velipojalle ja ensi kesänä olisi tarkoitus laittaa koko peli uusiksi niin pitkälle kuin budjetti sallii. ongelmaksi tulikin nyt variaattori joka ei kestänyt malossin multivaria juuri n.2000km pitempään. oireita: 1.hajoaminen hihna alkoi luistaa ja pahasti 2.hajoaminen variaattori ei jaksanu vääntää alussa juuri ollenkaan..vaati lähes sadan metrin matkan ennen kuin alkoi vetämään ja kiihtymään normaalisti.
3.hajoaminen sama kuin 2. kerralla. eli joka kerta meni etulautanen(tuuletinlevy/etulaippa) pahasti urille. en vaihtanut kytkimeen jousta joka tuli multivarin mukana. voisiko tässä olla syy?pääsikö hihna luistamaan alusta asti ja teki sitten urat lautasiin ja kulutti ne pilalle? ja jos jollakin on s-mallin etulokari joutilaana tai teharia hondaan niin yv:tä!
_________________
Hondasport FanClub: &mistä johtuu skootterista tuleva (Pakoputki) haju palaako siellä karsta vai mikä?&
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30
jaa-a

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 17.2.2008 19:28

Haberooh kirjoitti:noniin empä ole sitten omien mopoaikojeni (3-4v?) jälkeen tänne kirjoitellut..oma x8r on siirtynyt velipojalle ja ensi kesänä olisi tarkoitus laittaa koko peli uusiksi niin pitkälle kuin budjetti sallii. ongelmaksi tulikin nyt variaattori joka ei kestänyt malossin multivaria juuri n.2000km pitempään. oireita: 1.hajoaminen hihna alkoi luistaa ja pahasti 2.hajoaminen variaattori ei jaksanu vääntää alussa juuri ollenkaan..vaati lähes sadan metrin matkan ennen kuin alkoi vetämään ja kiihtymään normaalisti.
3.hajoaminen sama kuin 2. kerralla. eli joka kerta meni etulautanen(tuuletinlevy/etulaippa) pahasti urille. en vaihtanut kytkimeen jousta joka tuli multivarin mukana. voisiko tässä olla syy?pääsikö hihna luistamaan alusta asti ja teki sitten urat lautasiin ja kulutti ne pilalle? ja jos jollakin on s-mallin etulokari joutilaana tai teharia hondaan niin yv:tä!

tuskin on vika tuossa jousettomuudessa tai multivarissa. Variaattori on joko asennettu väärin TAI hihnoissa/hihnassa on ollu jotain vikaa... eli kantsii tarkistaa rullat, liukulevy, liukupalat, kytkin (muuten vaa) ja sit kannattaa muistaa laittaa etuvarissa olevan isomman prikan (siis sen, joka tulee siipilevyn päälle, ei rajoitinprikka) "puolikuu" siihen kampiakseliin oikein...

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista