Piaggio NRG PureJet

jaavil
Liittynyt:
19.8.2007 20:57
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut jaavil » 4.4.2012 21:49

olis sellanen ongelma pure jetissä että ei lähde enää käyntiin.
kipinä tulee mutta ruiskun suutin ei aukea.
poltti sulakkeen ja sen jälkeen ei ole enää lähtenyt käyntiin.
on polttanut sulakkeita ennemminkin mutta on lähtenyt heti käyntiin.
onko johdot jostain vain poikki vai onko joku boksi rikki?
San-ttu
Pyörä:
Yamaha Aerox High-End
Paikkakunta:
Oulu/Haukipudas
Liittynyt:
5.6.2008 11:53
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut San-ttu » 18.4.2012 18:47

Missä kohtaa menee etuvalojen johdot maihin kun syöttää liikaa virtaa käynnissä olevana. 14v
*High-end osina!*
Jermukka-
Liittynyt:
19.4.2012 11:40
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut Jermukka- » 19.4.2012 11:50

Mistä voin ostaa pelkän malossin ecun ja toimiiko hyvin 50cc kanssa?
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut Dementikko » 19.4.2012 14:45

Voihan sen ostaa vaikka suoraan Malossilta. Hyötyä ei suuremmin ole ilman sille suunniteltua sylinteriä.
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
Korone
Liittynyt:
5.9.2009 19:58
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut Korone » 25.4.2012 23:08

Oon tossa kattellu yhtä pure jettii ja ajattelin täs ensi tul kyselee et mitäs kannattaa kysellä sitten myyjältä ja mitä katsoa tarkkaan, ja sitten että kauanko bensapumppu näissä kestää kun olen kuullut että saa aika usein vaihdella, ja onko muita tyyppivikoja tai jtn näissä vehkeissä? :D Kun kesätyönmatkoihin tulee tarpeeseen lähinnä, edestakaisin matka 80km..
ecoist
Liittynyt:
27.5.2012 17:55
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut ecoist » 27.5.2012 23:52

Terve!

Tuli tuollainen otsikon mukainen kulkine hommattua vuosimallia -05. Suunittelin tuohon laittaa tupla xenonvalosarjat kiinni, joten olisiko samalla hyvä vaihtaa akku suurenpaan esim. 9Ah ? Jostain olin lukevinani ettei tavallises akus riittäs paukkuu kovin pitkään kahdelle xenonille. Kaipa tuon kokoinen akku kuitenkin samanlailla latautuu kuin pienempikin.
jonn
Pyörä:
jincheng monkey -07vm
Liittynyt:
23.10.2011 11:40
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut jonn » 29.5.2012 15:33

hyvä mopo toi purejet
Viimeksi muokannut jonn päivämäärä 9.8.2012 22:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Jincheng monkey -07vm, tehari, vapari, kuristamaton imukaula, välit 17/41
ecoist
Liittynyt:
27.5.2012 17:55
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut ecoist » 30.5.2012 19:15

Haluaisin mopon kulkevan todellista n.55-60 km/h jotta pysyisin liikenteen mukana 50 rajoitusalueilla. Mitään en ymmärrä tämän mopon tekniikasta tai muittenkaan mopojen. Olen kuitenkin tämän threadin lukenut pari kertaa ja tullut siihen tulokseen, että ilmeisesti variaattorin prikkaa tulisi kopeloida. Riittäisiköhän jos tuo prikka vaihdettaisiin vaikka kokoon 4mm, eikös siellä 7mm:nen vakiona ole? Mahtaako tuollaista 4mm prikkaa saada jostain ostettua ja vieläpä suostuisikohan joku mopohuolto sen myös sinne asentamaan?

Jos kuitenkin on niin ettei ohuempaa prikkaa myydä missään kuinkas tuo ohentaminen hoituisi parhaiten, siis ostamalla uus vakioprikka ja sitten mitä?
jonn
Pyörä:
jincheng monkey -07vm
Liittynyt:
23.10.2011 11:40
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut jonn » 31.5.2012 16:09

Pyh, ota se koko prikka vaan pois.
Jincheng monkey -07vm, tehari, vapari, kuristamaton imukaula, välit 17/41
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut Dementikko » 31.5.2012 16:35

Jos ottaa kokonaan pois kulkee kyllä reilusti yli tuon... Kannattaa hioa siitä tosiaan se 3mm pois, eli silloin kulkee varmaan n. 60 km/h.
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
Pinokkionrg
Liittynyt:
19.6.2012 2:40
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut Pinokkionrg » 19.6.2012 2:46

Joo elikkä olis tommonen -09 vuode nrg ja ajettu 4300km
ja ajattelin tossa pari päivää sitten virittää ja otin prikan pois ni tehot hävis
ja laitoin sitte prikan takasin ni sama homma ei enää löytyny tehoo. tehot on maximeissa ajaessa 7000 kun ennen prikan poistoa oli siinä 9000 paikkeilla kertokaas että mitä pitäis tehä ku ei taho kiihtyy ja huiput jää tasasella 52km/h
ecoist
Liittynyt:
27.5.2012 17:55
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut ecoist » 20.6.2012 21:08

Moi.

Ajelin kaupungissa reipasta vauhtia mukulakivetyksellä ja yhtäkkii kone sammu kesken kaiken. Koitin sitten käynnistellä uudestaan, niin ei oikeestaan edes yritä vaan samantien jää se moottorivalo palamaan. Ruuvasin tulpan irti ja se oli ihan kuiva ja tuli kipänää hienosti. Bensapumppukin surisi normaaliin tapaan ennen käynnistystä ja akussa oli hyvin potkua. Voikohan olla, että joku johto tai anturi lähtenyt irti mukulakivetyksellä? Tai muuta ideaa mistähän vois johtua?
l44rd1
Liittynyt:
6.6.2012 19:28
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut l44rd1 » 11.7.2012 15:13

itellä on 03 purejetti ja huomannut sellasen ongelman että se lähtee kiihtymään alussa laiskasti ja tuntuu että ei pääsis mihinkään ja sitten yhtäkkiä ottaa kunnon "piikin". Entä miten porukka on ottanu ton takalipan pois ku näyttää että sen mukana lähtee takavalo ja vilkutkin :S
Dementikko
Liittynyt:
19.2.2011 18:56
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut Dementikko » 11.7.2012 16:30

Mitä virityksiä löytyy? Paljonko ajettu?
MYYDÄÄN: Osia Piaggion koneellisiin skoottereihin
l44rd1
Liittynyt:
6.6.2012 19:28
Re: Piaggio NRG PureJet

ViestiKirjoittanut l44rd1 » 12.7.2012 14:14

ei oo virityksiä ja ajettu jtn 20k

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista