Sivu 31, 36:sta

ViestiLähetetty: 23.4.2009 21:50
Kirjoittanut mikat92

ViestiLähetetty: 23.4.2009 22:19
Kirjoittanut jjjasuuu
mikat92 kirjoitti:Onko muilla kokemusta http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 29+8324.V0

ei vaikuttanu paljoo paskaakaa

Ihme vinkuna ja vonkuna

ViestiLähetetty: 24.4.2009 15:28
Kirjoittanut MikkoSC1
Kenellä ollut tai saattaa tietää mistä johtuu liikkellelähdettäessä kuuluva korvia riipivä vinkuna??

ViestiLähetetty: 24.4.2009 21:42
Kirjoittanut MikkoSC1
Homma hoitu rullia vähän öljyämällä. Visiin aion uudet rullat hommata, mitkä kannattaisi? Hyvät viri rullat.

ViestiLähetetty: 18.5.2009 17:12
Kirjoittanut sorsanpoeka
Hei tahtosin kysyä, että missä se cdi poksi sijaitsee? Onha toi vähä nolo kysymys mutta vastailkee silti. Paljonko vaikuttaa se variaattorista lähtevä piuha?

Suutin?

ViestiLähetetty: 20.5.2009 11:55
Kirjoittanut jorni
Hei tietääkö kukaan minkä kokoinen suutin on powerboost kaasarissa?

ViestiLähetetty: 21.5.2009 12:14
Kirjoittanut jorni
Minkä kokoinen suutin on powerboost kaasarissa?!?!?!?! :D

ViestiLähetetty: 24.5.2009 15:25
Kirjoittanut Vauhtiviivatarra
MikkoSC1 kirjoitti:Homma hoitu rullia vähän öljyämällä. Visiin aion uudet rullat hommata, mitkä kannattaisi? Hyvät viri rullat.
Öljyn kanssa kannattaa pitää maltti matkassa, variaattori ei periaatteessa tarvitse lainkaan voitelua. Pieni määrä rasvaa rullakupissa voi olla paikallaan, mutta on huolehdittava ettei sitä pääse lautasten kitkapinnoille ja hihnalle asti. Rullien painoa ei kannata ihmeemmin muutella, vakiopainoiset ovat ihan hyvät. Muista ettei rullien vaihto ole sama asia kuin vaihdemopojen välitysten muuttaminen.
sorsanpoeka kirjoitti:Hei tahtosin kysyä, että missä se cdi poksi sijaitsee? Onha toi vähä nolo kysymys mutta vastailkee silti. Paljonko vaikuttaa se variaattorista lähtevä piuha?
Löytynee akun läheltä.
jorni kirjoitti:Hei tietääkö kukaan minkä kokoinen suutin on powerboost kaasarissa?
Saman kysymyksen postaaminen uudestaan seuraavana päivänä tuskin tuo merkittävästi lisää vastauksia. Ei pitäisi olla paha rasti avata kaasutin ja katsoa suuttimen koko, mikäli sinulla kyseinen osa jo on. Jos taas olet vasta hankkimassa sellaista, on suositeltavaa muutenkin tilata eri kokoisia suuttimia samalla.

ViestiLähetetty: 25.5.2009 13:38
Kirjoittanut melli_dyyd
Mistä sais toho sc1 07 mallii tilattua viri ja tuning osia jotka kans käy..? oisko kellää mitää hajuu? En haluis kauheesti osia tilailla jos ne ei sit osu kohalle :D

ViestiLähetetty: 25.5.2009 19:15
Kirjoittanut Tonttu <3
melli_dyyd kirjoitti:Mistä sais toho sc1 07 mallii tilattua viri ja tuning osia jotka kans käy..? oisko kellää mitää hajuu? En haluis kauheesti osia tilailla jos ne ei sit osu kohalle :D
Tilaa Falmekilta.

ViestiLähetetty: 25.5.2009 23:21
Kirjoittanut melli_dyyd
Kiitos paljon =)

ViestiLähetetty: 28.5.2009 19:19
Kirjoittanut Juba93
En kehdant kahlata koko aluetta läpi...

Elikkä missä on kuristuksia? Tietopankissa höpötettii jostai cdi rajotuksesta, eli minkä värinen piuha?
Onko kukaa kattonu imukaulaa onko se kannen puolelta pienempi ku kaasarin puolelta ja sitte et näissähä vissii on iha toi variaattorin prikka niinku yleensä skoottereissa, mut kannattaako sen poisto vai väheneekö kiihtyvyys kuinka paljo jos sen nykäsee mäjelle? Elikkä toisin sanoen kertokaa kaikki kuristukset :D

kiitos

ViestiLähetetty: 29.5.2009 16:46
Kirjoittanut Tonttu <3
Varikoppaan menee ainakin johto, mutta sen leikkaamalla ei mopo kiihdy enään sit. Kannattaa jotenkin ohittaa se kun aika varmasti se on nopeudenrajoitin...

ViestiLähetetty: 29.5.2009 22:48
Kirjoittanut Juba93
Vitullako sen ohitat? Eiköhä se lähe kuvähä höylätää imukaulan kuria ja lyyvää rikka helvetti nii joha lähtee.Kierrokset on iha riittävät tolle koneelle. Hyvää jatkoa jos ei omariitä.

ViestiLähetetty: 1.6.2009 19:46
Kirjoittanut mikat92
Passaako helkamaan Dellorto kaasuttimet