Kymco Super 8

kivimark
Liittynyt:
10.8.2010 18:03
CDI boxin piuhat

ViestiKirjoittanut kivimark » 10.8.2010 18:55

Kymco on tän vuoden mallia 2T 50 ja tuota CDI rajoittajan piuhaa oon katellut. nyt kuitenkin oon vähintään kaikki nää aikasemmat viestit katellut ja värejä pähkäillyt eikä mitään noista väreistä löydy tuosta piuha nipusta. löytyy 2 vihreetä missä toisessä musta raita. löytyy 3 mustaa missä yhes keltanen, toises ounanen ja kolmannes on sininen raita. sit löytyy vielä 1 kpl sinistä johtoo missä keltainen raita. Mikähän se rajoittajan johto on noista?
sebustian
Liittynyt:
9.6.2010 12:19

ViestiKirjoittanut sebustian » 12.8.2010 14:54

Minkäköhän painoset rullat tähän pitäisi vaihtaa ku on Rajottamaton CDI ja Kuristamaton holkki , kun tuon holkin vaihdon jälkeen kiihtyvyys hävisi. Kyseessä siis 4T malli.
Dexter__35
Pyörä:
Kymco super 8 4T -08, Victory Hammer 1731 cc
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
22.2.2008 22:43

ViestiKirjoittanut Dexter__35 » 13.8.2010 12:47

sebustian kirjoitti:Minkäköhän painoset rullat tähän pitäisi vaihtaa ku on Rajottamaton CDI ja Kuristamaton holkki , kun tuon holkin vaihdon jälkeen kiihtyvyys hävisi. Kyseessä siis 4T malli.

kato mitkä on nyt ja vaiha 1.0-1.5g kevyemmät
Kiitos anteeks ja näkemiin!
Nibbe
Pyörä:
Helkama Raisu, Suzuki Pv ja Peugeot Kisbee Rs
Liittynyt:
1.8.2010 12:29

ViestiKirjoittanut Nibbe » 15.8.2010 10:44

Paljonko Kymco Super 8 menee oikeaa nopeutta vakiona? Entä millainen on kiihtyvyys?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 15.8.2010 15:15

Nibbe kirjoitti:Paljonko Kymco Super 8 menee oikeaa nopeutta vakiona? Entä millainen on kiihtyvyys?
44,87km/h? Noin 45km/h kuten vakiomopot yleensäkin, yksilöiden välillä voi olla muutama km/h heittoa nopeuksissa. Kiihtyvyys ei mikään erityisen kehuttava ole, keskitasoa vakioiden suhteen. Näin siis 2T-mallissa, nelitahti lienee hieman laiskempi.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Dexter__35
Pyörä:
Kymco super 8 4T -08, Victory Hammer 1731 cc
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
22.2.2008 22:43

ViestiKirjoittanut Dexter__35 » 16.8.2010 8:37

Nibbe kirjoitti:Paljonko Kymco Super 8 menee oikeaa nopeutta vakiona? Entä millainen on kiihtyvyys?

ihan täysin koskemattomasta en tiiä mutta pikkasen isommalla suuttimella 48,17 tasasella. kiihtyvyys ei paras mutta vakio enskat jää huipuissa ja kiihtyvyydessä :D (ei x-race jossa vaa kiekkarajotin kuristuksena.)
Kiitos anteeks ja näkemiin!
kivimark
Liittynyt:
10.8.2010 18:03

ViestiKirjoittanut kivimark » 16.8.2010 17:07

Noniin. Kuristamaton holkki laitettu ja kymco liikahtaa mun 96 kg kanssa alamäki vauhdilla n 62 oman mittarin mukaan ja tasaselle se kelaa vauhtia n 55 . Sitä rajottimen piuhaa en oo mennyt poikkaseen kun en tunnista sitä sieltä. Antaa olla noilla asetuksilla ja jos ei tyttärelle kelpaa vieläkään niin sit on myynnis vm 2010 Kymco super 50 2T ajettu 650 km.:)
alluboy^
Liittynyt:
19.8.2010 17:27
..

ViestiKirjoittanut alluboy^ » 19.8.2010 17:35

Tiedot löytyy varmaan monta kertaa keskustelusta, mutta joo..
Eli miten kymco super 8 4t saa kulkemaan n. 55km/h?
nyt se menee n. 46-47km/h..
ays8
Pyörä:
Samurai Cross 110 (125cc), Kymco Super 8
Liittynyt:
6.6.2008 1:22
tiiviste

ViestiKirjoittanut ays8 » 22.8.2010 12:30

Joo no kokeillaas tällasta tälläkertaa..
Eli tietääkö kukaan kuinka paksu on tuo variaattorinkopan tiiviste?
Tai jos tietää jonkun suomalaisen sivun, mistä voi ostaa, niin voi senkin kertoa.
Dexter__35
Pyörä:
Kymco super 8 4T -08, Victory Hammer 1731 cc
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
22.2.2008 22:43

ViestiKirjoittanut Dexter__35 » 23.8.2010 8:34

ays8 kirjoitti:Joo no kokeillaas tällasta tälläkertaa..
Eli tietääkö kukaan kuinka paksu on tuo variaattorinkopan tiiviste?
Tai jos tietää jonkun suomalaisen sivun, mistä voi ostaa, niin voi senkin kertoa.

eise haittaa jos se poissa on, ainakin kaikki mbk:t/yamahat on toimineet ilmanki
Kiitos anteeks ja näkemiin!
199695
Liittynyt:
22.6.2010 19:12

ViestiKirjoittanut 199695 » 23.8.2010 20:34

isompi suutin vaihettu ja muuten vakio ni mittarin mukaa tasasel 53km/h ja alamäkeen 61km/h
ays8
Pyörä:
Samurai Cross 110 (125cc), Kymco Super 8
Liittynyt:
6.6.2008 1:22

ViestiKirjoittanut ays8 » 23.8.2010 21:56

Dexter__35 kirjoitti:
ays8 kirjoitti:Joo no kokeillaas tällasta tälläkertaa..
Eli tietääkö kukaan kuinka paksu on tuo variaattorinkopan tiiviste?
Tai jos tietää jonkun suomalaisen sivun, mistä voi ostaa, niin voi senkin kertoa.

eise haittaa jos se poissa on, ainakin kaikki mbk:t/yamahat on toimineet ilmanki



Mie oon tehny semmosen diagnoosin, että rattaat ottaa kokoajan yhteen, koska koppa on ihan lohkossa kiinni. Jos se tiiviste ois paikallaan, niin sittenhän rattaatkin olisi erillään?
Voin olla myös väärässä. Mut koppa paikallaan sähköllä kun yrittää käynnistää, niin pyörittää käynnistyspoljinta :s
sebustian
Liittynyt:
9.6.2010 12:19

ViestiKirjoittanut sebustian » 24.8.2010 9:44

Nyt on olisi suunnitelmissa vaihtaa tähän 4-T laivaan , pääsuutin , Variaattorin rullat ja vastapainejousi.

Olisiko sopiva pääsuuttimen koko noin 90 ? Kun skooterissa on Katkaistu rajotin ja vaihdettu Holkki.
Kulkeekos Kymco mihinkään jos vaihtaa 6 g Rullat kun en ole selvittänyt vieläkään mitkä ovat vakiona että jos joku voisi sanoa että mitkä tähän nelariin kävisivät parhaiten. :)
Mjeix
Liittynyt:
15.12.2007 23:25

ViestiKirjoittanut Mjeix » 24.8.2010 11:10

Vakio rullat 8,5g. Itselläni sorvattu holkki, katkaistu piuha ja violetti vp+ 5,5g rullat, huiput oikeeta 48-49km/h . Suutinta ei ole vaihdettu, suosittelen 5,5g/violetti vp jousi ihan ok yhdistelmä.
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 24.8.2010 13:55

199695 kirjoitti:isompi suutin vaihettu ja muuten vakio ni mittarin mukaa tasasel 53km/h ja alamäkeen 61km/h

Minkä kokosen vaihdoit?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista