Sivu 2, 6:sta

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 20.2.2014 13:42
Kirjoittanut -pyrtsi
Tilasin tollasen naraku mäntäsarjan skobaan (cpi oliver -05) ja siinähän tuli tollanen kulmikas liuska mikä nyt vissiin kuulus jommankumman (alemman?) männänrenkaan alle, eli kannattaako se nyt laittaa sinne vaiko ei.. Nopeeta vastausta tarviisin :)

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 21.3.2014 11:32
Kirjoittanut jkoljo
Vastaus tulee vähän myöhässä, mutta kirjoitellaan nyt silti. Sen renkaan tarkoitus on lisätä painetta mrenkaan ja sylinterin välillä parantaen systeemin tiiveyttä. Eli laita se alemman männänrenkaan alle.

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 22.4.2014 1:01
Kirjoittanut Mr. Jog
Kuva Onko teistä pahoja jälkiä? Ajettu ehkä 100 km. Ilmeisesti öljyn puutetta. Naarmuja ei edes tunne sormella joten syviä eivät ole.

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 23.4.2014 14:36
Kirjoittanut Nimetön
Kevyesti hiekkapaperilla ja happee vaan mopolle!

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 9.5.2014 15:18
Kirjoittanut jasutin
Saisko nopeaa vastausta kiitos?

Tuli siis tollane Stage6 alu 50cc pytty niin onko väliä kumminpäin laittaa männänrenkaan?

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 9.5.2014 19:52
Kirjoittanut Reetuhai2
Jos on yks rengas niin en edes keksi miten sen sais siihen väärinpäin.

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 9.5.2014 21:23
Kirjoittanut Ledinauha
Kiiltävä puoli yleensä ylös. Jos tekstejä, ne ylös. Helpostihan tuon laittaa vaikka se tummempi puoli ylöspäin = väärin?

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 14.5.2014 12:29
Kirjoittanut Mr. Jog
Jos sylinterissä ja männässä on jälkiä, millä hiekkapaperilla ja kuinka rajusti niitä uskaltaa ottaa?
Edit: Onko pahoja jälkiä? http://i59.tinypic.com/11rrp60.jpg ei tunnu sormella

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 22.5.2014 23:48
Kirjoittanut eddy-
Miten tai kuinka pitkään ootte sisäänajanu nicasil-pinnoitettuja alumiinisylintereitä? Ostin tossa motoforce alumiini sylkkäsarjan.

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 22.5.2014 23:58
Kirjoittanut Reetuhai2
15min tyhjäkäyntiä, sit antaa jähtyä kylmäks. Siinä se sisäänajo periaatteessa on, toki suositeltavaa että parilla ekalla kerralla lämmittää kunnolla ja ottaahieman rauhallisemmin ajelut, sit vaan happea koneelle.

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 23.5.2014 15:44
Kirjoittanut eddy-
Oon sisänajanu tota jo 80km, vääntää laiskasti alussa eikä kiihdy hyvin. Mites se sitte on ku kuulee ristiriitasta tietoa niin paljo, monet sanoo että pitää se parisataa sisäänajaa jne? Onko muilla kokemusta?

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 23.5.2014 20:49
Kirjoittanut Reetuhai2
Valupyttyjä suositellaan ajaa parisataa kilsaa sisään. Pinnotetussa sisäänajo on se 15min tyhjäkäyntiä ja viilennys.

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 24.5.2014 11:05
Kirjoittanut jkoljo
Ja kovat jätkät antaa jopa täyskierroksia koneelle heti ekalla käynnistyksellä. Pointtina on että se rikkoutuu jos on rikkoutuakseen, ja korkeat kierrokset asettaa männänrenkaat paremmin paikalleen. Näin tiivistyksestä saadaan ainakin teoriassa parempi, ja saatetaan välttyä männänrenkaan jumittelusta johtuvasta kiinnileikkaamisesta.

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 1.6.2014 23:18
Kirjoittanut kiMMMe
Mitäs porukka on mieltä, omassa projekti-skootterissa nyy paikollaan Hebon 70cc pytty ja tosa laatikossa olis Malossin 68cc pytty. Kysynki teiltä et mikä on noista kahdesta parempi? Kummalla mahtaa kulkea kovempaa? Skootterina Piaggio NRG extreme.

Kysyn siksi että en turhaan lähde sit vaihtamaan :)

Sillon joskus 10v sit ku itse oli mopoiässä niin malossi oli kaikista kovin, ajat on muuttunu siitä melkoisesti :D

Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiLähetetty: 2.6.2014 0:01
Kirjoittanut jkoljo
Pitäisi tietää niiden tarkat mallit. Kumpikin on kovia merkkejä, ja niillä on laaja tuotekategoria. Jostain Malossin 70cc mallista saattaa irrota 8 hp, ja jostain 25 hp.