Keskustelua sylintereistä

kiMMMe
Liittynyt:
5.6.2012 17:14
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut kiMMMe » 2.6.2014 7:58

jkoljo kirjoitti:Pitäisi tietää niiden tarkat mallit. Kumpikin on kovia merkkejä, ja niillä on laaja tuotekategoria. Jostain Malossin 70cc mallista saattaa irrota 8 hp, ja jostain 25 hp.


Okei, pitää selvittää mitkä mallit niissä on :)
RY6
Liittynyt:
13.6.2014 19:50
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut RY6 » 13.6.2014 22:59

Mikä vaaka minarellin pytty toimii hyvin Giannelli rekordin kanssa ja antaa vähän enemmän tehoa kuin vakio.Saatan hommata myös 19mm Dellorton kisakaasarin ja siihen sopivat Stage6 imupuolen osat.
Frostis
Pyörä:
Rieju RRX 06
Liittynyt:
20.4.2012 21:36
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Frostis » 25.7.2014 13:51

Hei, tietääkö kukaan mikä kone näissä sym 2t skodeissa on ? Kukaan kokeillut vaakaminarellin pyttyä tälläseen ? :eek:
Zuppox
Pyörä:
Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
25.4.2012 19:21
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Zuppox » 30.7.2014 15:02

Onko tätä mahdollista saada sylinterista ehjänä irti? Kuva
RY6
Liittynyt:
13.6.2014 19:50
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut RY6 » 3.8.2014 3:46

Kannattaa laittaa jotain irrotusainetta esim. WD-40 ja knipex cobrat on hyvät koska ne kiristyy itestään väännettäessä, lukkopihdit voi luistaa.Voi tietysti lämmittää kaasupillillä avuksi niin lähtee monesti helpommin ja vähän naputella jollain tai leikata katkenneeseen tynkään ura ja lyödä iskuruuvarilla irti, tai hioa tasapäiseksi ja porata vastakierretapille reikä tai hitsata siihen mutteri tai joku, kyllähän tuon saa irti vaikka miten.
Zuppox
Pyörä:
Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
25.4.2012 19:21
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Zuppox » 4.8.2014 17:53

Kyllähän se lähti varsin helposti sieltä pois. :) Eli otin putkea irti ja ruuvasin pulttia auki niin yhtäkkiä meni poikki
RY6
Liittynyt:
13.6.2014 19:50
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut RY6 » 4.8.2014 18:55

Joo ei tuommonen oo paha, eri juttu jos katkeaa kierteen sisälle ahtaaseen paikkaan.
jonetzu
Liittynyt:
10.2.2014 20:22
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jonetzu » 5.8.2014 20:40

moro! tarttis pikasen vastauksen! eli pystyykö tämän sylinterin porauttamaan :)? ettei ole kovakromi sylinteri :roll: kyseessä siis minarelli am6 vakio sylinteri :)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Ledinauha Moderaattori
Pyörä:
Aprilia RS 125cc '06              Cagiva Mito MK I 125cc '93          Cagiva Mito EVO2 125cc '05          Derbi Senda 70cc '09                                     Solifer SFR 72cc '11
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
23.4.2013 19:13
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Ledinauha » 5.8.2014 21:23

Jännä skootteri sulla jos kerran AM6 siitä löytyy. Eli mopopuolelle, hus. Ja vastaus itse kysymykseen: pitäisi voida, mutta varmista vielä tuossa AM6-topicissa.
jonetzu
Liittynyt:
10.2.2014 20:22
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jonetzu » 6.8.2014 12:43

juu oli ihan aivopieru tuo kysymys :D ei alumiini sylkkä ruukaa ruostusa nii tottakai tuo on valurauta sylkkä :lol:
miksasi
Pyörä:
Derbi Xtreme 2009, Honda Monkey Rothmans 1989, Honda Monkey Z50A 1978, Honda Monkey Z50J 1983, Yamaha slider 2002
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
22.5.2013 9:12
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut miksasi » 7.8.2014 22:07

Pitäs slideriin ostaa vähän tehokkaampi pytty ni kertokaas te viisaat, että mikä naistä kolmesta olis nyt se paras vaihtoehto.

Polini 70cc sport
Malossi 70cc sport
dr evolution 70cc

Pytyn kanssa tulee olemaan malossin multivar, dellorto 17.5 kaasari ja technigas trek tehoputki.
jorgoos123
Liittynyt:
10.8.2014 23:36
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jorgoos123 » 10.8.2014 23:44

Elikkä olis tarkotuksena vaihtaa pyttyä vanhan ollessa jo tarpeeksi väljä.
Mikäs olisi paras pyttysarja tälle kokoonpanolle: Tecnigas q-tre, 18millinen kaasari ja sitten kytkin ja kytkinkello luultavasti vaihtuu ns"sporteiksi". 70cc ei varmaan ole järkeä tämän setin kanssa edes haaveilla?
Kyseessä on Piaggio typhoon Vm 2003 ilmajäähy koneella.
Kiitoksia jo vastauksista!
masuuuu
Pyörä:
KTM 125 exc 2011 factory edition
Paikkakunta:
Kontiolahti
Liittynyt:
19.7.2013 0:03
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut masuuuu » 19.10.2014 1:51

iteltä löytyy päälle 10tkm ajettu kiivi ry6 pihasta niin sanokaahan onko mitään järkeä tilata RMS merkkistä pyttysarjaa? Tuommonen halpa raippivehe talven liukkaille vaa on että riittäs ku ois toimiva, tehoja en hae :D
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 19.10.2014 3:12

Ei, osta mielummi kunnon mäntä ja porauta/hoonauta vakiopytty. Paljon parempi ku RMS. Samalla voi viilalla vähä kutittaa pakoaukkoo ni saa hiukka lisähupia räppäilyyn ;)
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
masuuuu
Pyörä:
KTM 125 exc 2011 factory edition
Paikkakunta:
Kontiolahti
Liittynyt:
19.7.2013 0:03
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut masuuuu » 19.10.2014 13:13

Kiitoksia :lol:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista