Sivu 62, 101:sta

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 11.10.2012 18:21
Kirjoittanut Reetuhai2
Voihan myös olla, että jos on ajettu paljon vakiona, prikallisena, niin variaattoriin kulunu pykälä, jonka yli ei jaksa vetää.

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 11.10.2012 23:23
Kirjoittanut hervanni
Siellä oli yksi prikka, en voinut erehtyä? Kokosin variaattorin mielestäni oikeassa järjestyksessä. Nyt se kolisee tyhjäkäynnillä hieman. Kuuluuko hihnan olla tiukka kun mopo on sammuksissa?

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 12.10.2012 22:11
Kirjoittanut Palezu
Oliko se prikka sen paksun sileän "putken" päällä, jonka päällä se rullakuppikin liukuu, vai oliko se sen putken edessä, kiinnitysmutterin ja polkustartin "kruunu" prikan takana? Ja oliko se siis tyyliin 1mm paksu vai ainakin 3mm paksu rinkula? Jos se oli sen kruunuprikan takana ja ohut, niin laita se heti takas.. silloin siinä ei sitten edes ole rajoitinprikkaa vaan rajoitettu jollain muulla tavalla.

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 12.10.2012 22:38
Kirjoittanut joni'
laaffi kirjoitti:mikä mahtaa olla ku pökötti syö tulppiako hevonen on kokkeiltu champpionin tulppia ja b9es br9es br10es ja ainavaa hajoo eli yläkierroksllalkaa pätkii ja jonku kilometrin jälkee jo pintakaasullaki seokset on tulpanmielestä hyvät joten muita neuvvoja jos sais.


jkoljo kirjoitti:Kokeileppa kasin lämpöarvoa.
Itellä oli aikanaan Boosterissa sama homma, kunnes sitten koneen avatessani totesin kampiakselin stefan olevan sökö joka aiheutti sen että tulppa per 10km, ja oireet olivat täysin samat. Toki ensin koita jkoljo:n neuvoa.

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 13.10.2012 19:58
Kirjoittanut jokuaa
Osaisko joku auttaa kun mulla on tollanen Cpi Popcorn missä on tehoputki, kulkee n.70km/h niin kaksi cdi boksia jo syönyt, mutta antaa niillä kipinää mutta ei lähe käymään. Eli varmaan se kärsii jotenkin kun se vakio cdi taitaa olla rajoitettu niin se lyö sen rikki kun huudattaa kaasupohjassa. Tietääkö kukaan mistä saisi tollasen rajoittamattoman cdi:n HUOM! MUUN KUIN NARAKU MERKKISEN! koska se ei tosiaan itsellä toiminut hyvin, lähti kyllä käymään mutta pätki ja mihinkään ei liikkunut...

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 13.10.2012 22:11
Kirjoittanut hervanni
Palezu kirjoitti:Oliko se prikka sen paksun sileän "putken" päällä, jonka päällä se rullakuppikin liukuu, vai oliko se sen putken edessä, kiinnitysmutterin ja polkustartin "kruunu" prikan takana? Ja oliko se siis tyyliin 1mm paksu vai ainakin 3mm paksu rinkula? Jos se oli sen kruunuprikan takana ja ohut, niin laita se heti takas.. silloin siinä ei sitten edes ole rajoitinprikkaa vaan rajoitettu jollain muulla tavalla.

Se oli juurikin tuo paksu prikka sen holkin päällä.

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 14.10.2012 11:20
Kirjoittanut Elzux
Missä päin kaasaria tyhjäkäynnin säätöruuvi sijaitsee? Kyseessä Dellun 17.5mm.

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 14.10.2012 12:36
Kirjoittanut Palezu
Kaasarin toisella sivulla luistin kohdalla. Eli se putki mihin luisti laitetaan, tyhjäkäyntiruuvi on sen putken kyljessä, ja kun sitä ruuvaa sisäänpäin niin se nostaa luistia.

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 14.10.2012 14:25
Kirjoittanut joni'
Palezu kirjoitti:Kaasarin toisella sivulla luistin kohdalla. Eli se putki mihin luisti laitetaan, tyhjäkäyntiruuvi on sen putken kyljessä, ja kun sitä ruuvaa sisäänpäin niin se nostaa luistia.
...ja tyhjäkäynti nousee.

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 16.10.2012 1:11
Kirjoittanut hasuasd
Hei mulla on tollanen piaggio typhoon vm -01.
Elikkä ajelin normaalisti sillä kaverin luokse ja pysähdyin tupakalle (noin 5min)
Sen jälkeen ei lähtenyt käyntiin :o bensaa on. öljyä on. kaasari putsattu. tulppa ja sulake vaihdettu.. puristuksia on. 13tkm ajettu. Nyt ollut 2viikkoa lämpimässä tallissa (+15) Vähän lupailee, mutta ei käyntiin lähde. Mikä avuksi ?

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 16.10.2012 2:26
Kirjoittanut Reetuhai2
Ootko koittanu mitä se sanoo jos annat sille bensahuikkaa suoraan?

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 17.10.2012 22:48
Kirjoittanut juusoboi
Kannattaako 20tkm ajettuun vakio aeroxiin porauttaa pyttyä seuraavaan ylikokoon männän vaihdossa, vai ostaa vain uusi mäntä?

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 17.10.2012 23:04
Kirjoittanut Reetuhai2
Kannattaa se porauttaa, on se pyttyki jo kulunu noissa kilsoissa.

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 17.10.2012 23:42
Kirjoittanut Elzux
Mikäs mahtaa Roxissa olla. Kun vääntää nopeesti kaasun pohjaan niin booaa, eikä jaksa lähteä liikkeelle. Kun taas vääntää hitaasti kaasun pohjaan niin lähtee kun tykki..

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (tekniikka)

ViestiLähetetty: 18.10.2012 11:24
Kirjoittanut jkoljo
Ilmaruuvi liian laihalla, eli käännä sitä varttikierros myötäpäivään. Testilenkki ja toista tarvittaessa. Säätäminen tulee tehdä lämpöisellä koneella.