Virityspaketin spekulointi

Team_Mb
Liittynyt:
27.1.2013 22:59
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut Team_Mb » 5.5.2013 0:02

Elikkäs gilera stalker.
kuriton vakioputki, 14mm kaasari(vakio 17.5), +1500kytkinjouset, 7-15% vp.
Mittarin mukaan 68kmh ja vielä olis kiihtynyt, loppu tie kesken.

Joku päivä gepsi mukaan ja pitempi tie.
heipähei
Pyörä:
Piaggio Nrg power DD
Liittynyt:
26.5.2012 10:09
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut heipähei » 7.7.2013 1:12

aattelin laittaa 50cc midrace kamppeet ni mitäs sanoisitte paljo kulkis?

-50cc motoforce racing sylinterisarja
-17,5mm dellorto
-giannelli nr-x
-malossi multivar
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut Palezu » 7.7.2013 1:31

Laita 17,5mm kassun tilalle 19 millinen ja putkeksi pro replica niin eiköhän tuo satasta huili jos saat säätöihin.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut jkoljo » 8.7.2013 22:44

Tai jopa Stage6 Pro, sopii paremmin kisaiselle pytylle. Pro Replicalla 100 km/h on aika haaste, vaikka se hyvä putki onkin.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
maapertaja
Pyörä:
Aprilia rx 80cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
19.6.2012 13:20
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut maapertaja » 16.7.2013 16:04

Onkos kukaan kokeillut täällä noita Dr pulleyn liukurullia?

https://www.youtube.com/watch?v=yxcQGmT ... ata_player
jonik1
Pyörä:
CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
Paikkakunta:
Ähtäri/Seinäjoki
Liittynyt:
4.4.2006 15:13
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut jonik1 » 16.7.2013 18:49

Hyviä on. SIP Scootershopista saa kohtuuhinnalla.
TJ 0 Ilmoitukset Kuvagalleria Blogi
ancca
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
25.4.2010 21:07
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut ancca » 17.7.2013 21:19

Onko kukaan ostanut "Pm power pipe 2" tuolta SIP:istä? Onko mielipiteitä?
jeessseee3
Liittynyt:
22.3.2013 10:09
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut jeessseee3 » 22.7.2013 20:44

tietääkö kukaan sopiiko suzuki katanaan tarkoitettu gianellin extra zoner v2(jossa morinin 2-tahtikone) ??? vaikka hiukan aiheen yli meneekin
tai tietoa mistä saa italjet formula /suzuki addressiin gianellin reversee yms??
easyparts,scooterattack ja racingplanetilta ei löydy??
Gasket
Liittynyt:
12.4.2012 20:42
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut Gasket » 30.7.2013 20:37

Paljonkohan kiinalainen 2t kulkisi 70 cc Airsalin T6 racingillä, 24 mm kaasarilla, jollain hyvällä putkella ja multivarilla?
Edestakainen liike on perusedellytys elämän jatkumiselle.
Gasket
Liittynyt:
12.4.2012 20:42
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut Gasket » 2.8.2013 21:02

Gasket kirjoitti:Paljonkohan kiinalainen 2t kulkisi 70 cc Airsalin T6 racingillä, 24 mm kaasarilla, jollain hyvällä putkella ja multivarilla?


Ei kellään mitään hajua tuon sylinterin potentiaalista kopiominarellissa?
Edestakainen liike on perusedellytys elämän jatkumiselle.
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut Palezu » 3.8.2013 2:08

No jos siitä saa irrotettua edes 10 kaakkia, niin kyllä sen satasen pitäisi olla jo aika lähellä. Ja 10 kaakkia pitäisi kyllä 70 kuutiosta irrota melko helposti jos putki osuu edes vähän kohdilleen ja muutkin asiat on kunnossa. Eihän tuossa kopiominarellissa muu erityisesti rajoita kuin "lyhyet" perävälit ja joissain malleissa rajoitettu cdi. CDI on pieni ongelma ja ei ne välitkään satasen ylitystä estä kun pistää koneen ulvomaan 12 000rpm luokkaa. Saattaa kyllä olla että tehot alkaa jo noilla kierroksilla hiipumaan tuosta pytystä ellei se ole oikein ylävireiseksi suunniteltu ja putki tarpeeksi lyhyt.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Gasket
Liittynyt:
12.4.2012 20:42
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut Gasket » 6.8.2013 19:58

Paljonko sitten nuo oikeasti tehokkaat (~20 hp) skootterit oikein kulkee jos puoletkin riittää jo yli sataseen? Hassua kun harva kuitenkaan taitaa yli 120 mennä, vai nuo kierroksetko sen rajoittaa?
Edestakainen liike on perusedellytys elämän jatkumiselle.
Toma163
Pyörä:
Yamaha Aerox -04, Aprilia Mx 125 -05
Paikkakunta:
Pori/Noormarkku
Liittynyt:
1.10.2012 20:46
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut Toma163 » 6.8.2013 20:44

Gasket kirjoitti:Paljonko sitten nuo oikeasti tehokkaat (~20 hp) skootterit oikein kulkee jos puoletkin riittää jo yli sataseen? Hassua kun harva kuitenkaan taitaa yli 120 mennä, vai nuo kierroksetko sen rajoittaa?

Perävälit ja variaattori ja kierroksethan ne huiput rajottaa :s
Aprilia Mx 125 -05 154 Polini, 36 Keihin, Jollymoto, Vforce 3, Pipercross.
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut Palezu » 6.8.2013 21:27

No siinäpä onkin sellainen jännä homma että ilmanvastus lisääntyy neliöllisesti eli jos vaikkapa verrataan vauhteja 60km/h ja 120km/h, niin vaikka nopeus "vain" tuplaantuu, niin ilmanvastuspa nelinkertaistuu ja niin tekee myös tehon tarve. 10 hepalla pääsee satasen luokkaa ja 20 hepalla normi skootterin ajoasennolla ja katteilla pääsee mutuna 130kmh luokkaa.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Gasket
Liittynyt:
12.4.2012 20:42
Re: Virityspaketin spekulointi

ViestiKirjoittanut Gasket » 6.8.2013 22:07

Guugletellen löytyi laskuri jonka mukaan jos 10 heppaa rittää satkuun, niin 20 heppaa riittää pikkuista auki 126 km/h. Kovin nopeaan nousee seinä eteen :eek: Tuohon vielä kun ynnää tehojen hiipumisen kierrosten myötä, niin ei ihme, ettei mopot kulje.
Edestakainen liike on perusedellytys elämän jatkumiselle.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista