Keskustelua sylintereistä

B-atte-R
Pyörä:
Derbi DRD pro 10
Paikkakunta:
kanta-häme
Liittynyt:
14.6.2011 12:08
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut B-atte-R » 10.9.2013 14:14

tietääkös kukaan onko 2006 vuoden peugeot tkr:ssä valurauta vai kovakromi pytty ? vaikuttaisi kovakromilta mutta pitää varmistaa kun mäntää tilailemassa.
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Palezu » 10.9.2013 15:54

Kovakromipyttyjä en oo tainnu nähdä ensimmäistäkään nykyajan mopoissa. Sen sijaan nicasil pinnoitettuja pyttyjä löytyy. Sellaisen erottaa valurautaisesta siitä että se on huomattavan kevyt(alle 500g?) ja alumiinin värinen (hopeanharmaa).
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
B-atte-R
Pyörä:
Derbi DRD pro 10
Paikkakunta:
kanta-häme
Liittynyt:
14.6.2011 12:08
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut B-atte-R » 10.9.2013 16:43

juuh kiitos vastauksesta :) taitaapi olla sitee semmone nikasil ku suht köykönen on. tiää vaa ku en löydä mäntää tolle... tai löyty mutta oli vaa valurautapytylle, eikä noissa halvemmissa männissä ilmoteta kummalle o... ja sitte ku hinta ois max 30e
B-atte-R
Pyörä:
Derbi DRD pro 10
Paikkakunta:
kanta-häme
Liittynyt:
14.6.2011 12:08
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut B-atte-R » 11.9.2013 22:29

oisko noi sopivat 06 vuotiseen tkr ? http://www.storm-motor.fi/osat/mopot/pe ... esarja-87/ http://www.storm-motor.fi/osat/mopot/pe ... ghtbuxy-9/

Saisko joltain nopeeta vastausta ku huomena tilaamassa ? eli on varmaa nikasil sylinteri... koko on oikea
Eerosah
Pyörä:
Pösö nopeustaistelija 2
Liittynyt:
23.7.2012 16:35
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Eerosah » 12.9.2013 10:40

Eiköhän se käy kyseiseen vehkeeseen. Ja peugeotin pytty on alumiininen. Ainakin itsellä speedfightissa oli alu pytty.
Köyhälle kaikki on kallista.
h31n0la
Pyörä:
Peugeot Vivacity vm. 2005
Liittynyt:
24.4.2013 18:33
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut h31n0la » 17.9.2013 17:32

Mitenkäs on tossa airsalin 50cc alypytyssä joka on pystypyttyseen ilmajäähy pösöön noitten männän renkaitten paikat toinen on musta ja toinen hopean värinen onko väliä miten päin tulee?
jesese
Liittynyt:
4.9.2013 9:23
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jesese » 20.9.2013 7:44

Mahtaako Suomen maalta jostakin puljusta löytyä halpaa 72cc sylkkäsarjaa? Virijavaralta kyselin mutta ei kuulema enää löydy, wandamotorilta bongasin hintaan 39.- mutta juur kerkes menee kaikki. Kohteena on siis kilvetön solifer xtr jota kavereitten kanssa pistellään (mopoiästä jo 10v) kulkemaan aina kun aikaa on, siksi mahd. halvalla kun ei mikään jokapäivänen kulkine ole tulossa ja niitä kilpiäkään ole.. Kiitos! :)
Solifer XTR-50
Lobel
Liittynyt:
23.5.2011 15:36
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Lobel » 27.9.2013 22:56

Kuka osais kertoa että mitä eroa noissa stage 6:sen sport pro mk2 ja mk1 pytissä on? ja mistä tunnistan onko pyttyni mk1 vai mk2?
R0X1
Pyörä:
Yamaha Aerox -12
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
17.6.2012 19:38
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut R0X1 » 28.9.2013 1:27

MkII ainakin uuempi versio pytystä :roll:
Lobel
Liittynyt:
23.5.2011 15:36
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Lobel » 28.9.2013 9:57

Kyllä sen tiedän mutta sopiiko esim tiivisteet Mk1:sesta mk2 tai toisinpäin?
Akilrl
Liittynyt:
1.10.2013 8:22
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Akilrl » 1.10.2013 17:39

Moro!

Työkulkineena keeway kakstahti perus vaakaminarelli kopiolla. Nyt sit avasin koneen laakerit vaihtaakseni ja päätin samalla hieman herkistellä kampikammion teräviä reunoja ja pytyn transfer kanavia sujuvampaan kuosiin. Tuohon tulee oikeen minarellin kansi ja otan tiivisteenki välistä ja korvaan kuparikakalla, mikäli siis squishbandi antaa myöten. Myös uuden männän tulen helmoista muotoilemaan niin, ettei peitä noita transfereita.

Ainut mitä jäin nyt miettimään on tuo pakoaukko. Pitäskö vaan alaväännön turvin leventää vai lisäiskö vähä asteita. Putki on technigas next r.

Eli siis kertaus: vakiopytty portattuna, kampikammion kanavien lähtöpaikkeilla kulmia pyöristetty, minarellin kansi ilman tiivistettä. Ja tuo techigassin tehari, minkäs laista pakoaukkoa laitettais? Korkeempi, leveempi, loivemmat reunat? Neliömäisempi?

Kiitos!
V_T_E_C
Pyörä:
honda vt 125 shadow Baotian speedy(ikuisuus projekti)
Paikkakunta:
RAISIO
Liittynyt:
9.10.2011 20:59
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut V_T_E_C » 1.10.2013 20:09

Kuinkas isoksi aattelit porauttaa tuon vaki pytyn? 42mm saa porattua ja on ihan siinä rajalla puhkeaako :s
Tyhmät ei opi ja viisaille ei tarvitse opettaa
Akilrl
Liittynyt:
1.10.2013 8:22
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Akilrl » 1.10.2013 21:16

V_T_E_C kirjoitti:Kuinkas isoksi aattelit porauttaa tuon vaki pytyn? 42mm saa porattua ja on ihan siinä rajalla puhkeaako :s


En porauta. Ei tarvetta. Hoonaus ja uus vakiomäntä
derbix
Pyörä:
derbi x-treme r
Liittynyt:
3.5.2012 21:47
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut derbix » 17.10.2013 17:56

Miten tapahtuu uuden valurautaisen pytyn sisäänajo?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 18.10.2013 0:28

Kysy yhdessä topikissa kerrallaan. Tietopankissa ohjeita aiheeseen liittyen.
http://www.motot.net/wiki/Sis%C3%A4%C3%A4najo

Laitetaanpa samalla uutta topikkia tulemaan.
viewtopic.php?f=33&t=85505
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista