Sivu 38, 39:sta

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 28.7.2015 22:57
Kirjoittanut Paaatu
Miten on mahdollista että jetissä ei ole pinnapultit vaan kaksi kierteiset ruuvit joilla sylkkä tulee kiinni? Hankaloittaa kasaamista...!

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 13.8.2015 17:28
Kirjoittanut _MIGI_
Moro! Mk2 raicingin kaveriks oon aatellu että laittaa motoforcen racingin,evolutionin tai stage6 hpc. Onko tuon motoforcen racingin kans muka kierrosherkempi tai jotaki ko luin?

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 18.9.2015 14:53
Kirjoittanut hannu-2
_MIGI_ kirjoitti:Moro! Mk2 raicingin kaveriks oon aatellu että laittaa motoforcen racingin,evolutionin tai stage6 hpc. Onko tuon motoforcen racingin kans muka kierrosherkempi tai jotaki ko luin?


voi olla että on vähän kierros herkempi ainakin lisää kampi kammion puristuksia kun on muovia lisätty jos tosta valitsisin niin kyl ehkä ottaisin ton s6 hpc kampuran.

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 10.10.2015 22:29
Kirjoittanut Tikkku
onko kukaan enempää tutkinu onko noissa yamahan vaaka/cpi:n vaaka koneiden kampiakseleissa minkälaiset erot?

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 12.10.2015 18:00
Kirjoittanut jonik1
Kaikki on isompaa CPI:ssä mutta lohkoihin menee kyllä päittäin, mulla oli Aeroxin kampura Oliverissa.

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 18.7.2016 23:12
Kirjoittanut HenriP344
.

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 11.11.2019 16:47
Kirjoittanut Ruohonleikkuri
Joo vähä uutta aihetta tänne elikkäs itellä pitäis ottaa ensiöratas irti kampurasta mutta ei lähe millään ulosvetäjällä enkä haluais rälläköidä 90€ ratasta millää eli oisko vinkkejä?

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 23.3.2020 22:10
Kirjoittanut ap1n4
Ruohonleikkuri kirjoitti:Joo vähä uutta aihetta tänne elikkäs itellä pitäis ottaa ensiöratas irti kampurasta mutta ei lähe millään ulosvetäjällä enkä haluais rälläköidä 90€ ratasta millää eli oisko vinkkejä?

Saiks sen irti koskaa ?

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 31.3.2020 12:10
Kirjoittanut Tumppipoika
ap1n4 kirjoitti:
Ruohonleikkuri kirjoitti:Joo vähä uutta aihetta tänne elikkäs itellä pitäis ottaa ensiöratas irti kampurasta mutta ei lähe millään ulosvetäjällä enkä haluais rälläköidä 90€ ratasta millää eli oisko vinkkejä?

Saiks sen irti koskaa ?

Lähtee kun antaa lämpöä sit 2tai3 haarainen ulosvetäjä

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 9.6.2020 15:26
Kirjoittanut Beta22
Mikä on ku laittaa sylinteriin sormet siihe ulkopuolella ja antaa käydä nii ns nakuttaa aina kun kierrokset laskee tai antaa olla tyhjäkäynnil

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 2.8.2020 2:54
Kirjoittanut EipäOllu:D
Haittaako jos kampuran kierteitten päästä leikkaa muutaman millin irti ku päätin vasaralla paskoa ne :s

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 2.8.2020 13:12
Kirjoittanut Reetuhai2
Ei haittaa, jos jää tarpeeks kierrettä mutterille.

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 10.8.2020 13:54
Kirjoittanut Make238
Itellä kans variaattorin puolelta kampiakselista kierteet paskana en saa etuvarin laippaa kiristettyä tarpeeks jonka takia hajoo vähän väliä,eli voiko kierteitä korjata ilman että täytyis uutta kampiakselia vaihtaa.

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 13.8.2020 23:39
Kirjoittanut Reetuhai2
Kierrepakalla tai kierreviilalla voi koittaa korjata.

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

ViestiLähetetty: 29.9.2020 12:11
Kirjoittanut Leipuri derbi
Asensin eilen derbiin c3 laakerit ja motoforcen kampuran, no kampura ja petarit meni hienosti kii toiseen lohkoon mutta ku laitoin toisen lohkon kii nii ei menny millään kiinni asti, sitte ku hetken sitä olin kumivasaralla hakannu tuloksetta niin aloin vaa kiristämään lohkon pultteja kii ja sillee se naksahtieli paikalleen. Mutta sitte kampura ei enää pyöriny hyvin ja liukkaasti, oli tosi tiukka ja vaikea pyörittää, näyttäis siltä että ei menny tarpeeks syvälle laakerit kii kampuraa. Mutta ku kone kasattii nii lähti käyntii vaikka oli tosi kireä alakerta, mutta vauhtipyörä näyttäis heiluvan ihan vähän (0.5mm - 1.0mm) ja ei ole löysällä. Onko mulls siis kampura jotenki paskana vai eikö osat oo asettunu oikein kohillee?? Kertokaa nyt joku onko paha ja että onko kampura paskana!