Poppi-laitteet skootteriin

Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Poppi-laitteet skootteriin

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 28.4.2015 22:48

Siinähän se vika sit on.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
LeJo199
Liittynyt:
16.3.2014 17:17
Re: Poppi-laitteet skootteriin

ViestiKirjoittanut LeJo199 » 22.5.2015 0:03

Dodiin, tuli sit tätäkin kokeiltua. Eli kävin ostamas Edgen 6x9 sarjan ja leikkelin niille semmosen sopivan levyn boksiin. Sit hain biltemasta 5Ah geeliakun, kaverilta JVC soittimen ja sille kiinnikkeet, muutama metri johtoa ja parit abikot ja kyllä muuten jytää. Nupit kaakossa kuuluu koko biitsin ympäri eikä särje tipan vertaa. Ovettoon nämä tein ja ai että tuli hyvä. Millään tavalla koko tsydeemi ei hieno ollu mut oon aina ollu sitä mieltä että jos se toimii, se on hyvä. Tästä mallia muille ja saa tulla kyseleen multakin nyt kun oon asiaa testannu :D. (Ainoo miinus että onnistuin hajottamaan mankan noin 10h soiton jälkeen tärinään XD)
Tein itse ja säästin !
ylihessu
Pyörä:
70cc Yamaha dt -08, Derbi x-treme 09, Yamha bw's -98
Liittynyt:
14.9.2014 11:00
Re: Poppi-laitteet skootteriin

ViestiKirjoittanut ylihessu » 7.7.2015 22:24

Entiiä onko tää lanka enää ollenkaa elossa mutta laitetaa kuitenki.
Jos hommaan esim tuon edgen tai muun 6x9 sarjan nii riittääkö että saan ne liitettyä puhelimeen, että en tarvi mitään soittimia tai vahvistimia? Ja toimiiko jos ostan biltemasta tämän geeliakun ja kytken sarjaan vakio akun kanssa, onko mitään järkeä että kestäisi pidempään?
dattiis
Liittynyt:
29.6.2012 18:39
Re: Poppi-laitteet skootteriin

ViestiKirjoittanut dattiis » 27.7.2015 18:58

Tietenkin tarviit soittimen tai vahvarin, luuletko että ne kaiuttimet soi pyhällä hengellä? :lol: :lol: Ja miksiköhän ihmeessä pitäisi kytkeä kaksi akkua sarjaan? 24v jännitteelläkö meinasit niitä käyttää :roll:
Jakkinakki
Pyörä:
Monta rikkinäistä
Paikkakunta:
Satakunta
Liittynyt:
28.10.2015 0:18
Re: Poppi-laitteet skootteriin

ViestiKirjoittanut Jakkinakki » 13.7.2016 4:11

Täällä taitaa olla enemmän näitä sähköasentajia niin
Mitenkä kauan riittää 12v akussa virta jos siitä vetäisi navoista kiinni jatkojohdon pistokkeen niin siihen saisi vaikka mitä kiinni. Kaiuttimet ja ledinauhat kävi mielessä. Olisi nopea enkä jaksais alkaa säätämään niin että laitan itse mopediin kiinni vaan kulkispahan siellä penkin alla :D Olisiko edes mahdollista? :D
Tehdään eka ja korjataan virheet myöhemmin...
-rame-
Pyörä:
Yamaha DT 125, Honda NSR 125,BSE MadCow 125,Baotian skobo,Tyscon minicross 50
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
26.9.2010 20:11
Re: Poppi-laitteet skootteriin

ViestiKirjoittanut -rame- » 13.7.2016 17:30

Jos meinaat semmosta jatkojohtoo ku taloissa nii ei toimi.

Lähetetty minun Lenovo K50-T5 laitteesta Tapatalkilla
Jakkinakki
Pyörä:
Monta rikkinäistä
Paikkakunta:
Satakunta
Liittynyt:
28.10.2015 0:18
Re: Poppi-laitteet skootteriin

ViestiKirjoittanut Jakkinakki » 28.10.2016 1:48

Kauankohan tälläisellä imvertterillä sitten soittaa humppaa? Vaikuttaakohan asiaan mitenkään millaisella volyymilla soittaa ja mitä kytkee kiinni? Jos toisessa päässä on 12voltin mopon akku (erillinen siis) ja toiseen päähän laittaa jotkut creativen kauittimet näissä on jonkulainen subwooferi kii ja sillee. Ja tuon voi varmaan niin kytkeä akkuun että katkaisee tupakinsytytin pään ja sieltä paljastuu plussa ja miinus ja napoihin kiinni.
Tälläisellä siis http://www.motonet.fi/fi/tuote/455553/I ... W-12V-230V
Tehdään eka ja korjataan virheet myöhemmin...

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista