Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

z0rb
Liittynyt:
9.7.2006 22:57
asd

ViestiKirjoittanut z0rb » 3.7.2007 13:05

villee90 kirjoitti:se on sytytyspuola ku sille tulee virta muttei tuu kipinää

Ootko tarkastanut ettei kuse tulpan johto, revit sen tulpan johdon irti, mittari käteen ja koitat johdon päästä että tuleeko sinne virtaa.
juise
Liittynyt:
5.3.2007 15:49

ViestiKirjoittanut juise » 4.7.2007 18:10

Mikä mahtais olla vikana, käynnistyy hyvin ryypyllä ja voi ottaa samantien ryypyn pois. kulkee välillä hyvin tosin ei kierrä ihan täysiä kierroksia ja alkaa pätkimään n 90 km/h (voi olla moottorin turvarajoitin), mutta välillä ei kulje mihinkään vaan toimii vaan 1/4 kaasulla. vika ilmenee usein ja moottorin läpötila ei vaikuta siihen mielestäni mitenkään. vika ilmaantui yhtäkkiä ja ei ole muuttunut mistään korjaus yrityksistä huolimatta mitenkään. kaasutin putsattu 2 kertaa, alipainehana toimii, 2 ilmanputsaria kokeiltu, 3 tulppaa kokeiltu, mut aina sama vika..... per..le!!! viilattu 68cc malossi sport, metrakit ecologic josta prikka pois, läpistä kurit poistettu, dellorto 21 phbg tms. 90 pääsuutin, vakio putsari josta ilmansaantia avarrettu. jos on jotain ideoita niin kertokaa!! voisko olla vaikka cdi tai magneetto vika???
Rox89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
15.6.2004 14:06

ViestiKirjoittanut Rox89 » 4.7.2007 20:26

juise kirjoitti:Mikä mahtais olla vikana, käynnistyy hyvin ryypyllä ja voi ottaa samantien ryypyn pois. kulkee välillä hyvin tosin ei kierrä ihan täysiä kierroksia ja alkaa pätkimään n 90 km/h (voi olla moottorin turvarajoitin), mutta välillä ei kulje mihinkään vaan toimii vaan 1/4 kaasulla. vika ilmenee usein ja moottorin läpötila ei vaikuta siihen mielestäni mitenkään. vika ilmaantui yhtäkkiä ja ei ole muuttunut mistään korjaus yrityksistä huolimatta mitenkään. kaasutin putsattu 2 kertaa, alipainehana toimii, 2 ilmanputsaria kokeiltu, 3 tulppaa kokeiltu, mut aina sama vika..... per..le!!! viilattu 68cc malossi sport, metrakit ecologic josta prikka pois, läpistä kurit poistettu, dellorto 21 phbg tms. 90 pääsuutin, vakio putsari josta ilmansaantia avarrettu. jos on jotain ideoita niin kertokaa!! voisko olla vaikka cdi tai magneetto vika???
Mahdollisesti cdi tai puola paskana.. Jos tiedät ne puolan vastusarvot nii voit ite sen tarkistaa onko paskana
Proyo
Liittynyt:
16.10.2006 18:41

ViestiKirjoittanut Proyo » 6.7.2007 0:05

SYTYTYSJÄRJESTELMÄ malossi toimiiko tossa valot?(aerox)
Niin ja onko järkevää laittaa tuota malossin 50cc sportti pytyn , 12mm kampuran , kundan teharin , sekä muilla variaattorin osilla + säädöillä? -kiitos jo nyt vastauksista-
Q-werty
Liittynyt:
3.9.2005 12:24

ViestiKirjoittanut Q-werty » 6.7.2007 1:43

Proyo kirjoitti:SYTYTYSJÄRJESTELMÄ malossi toimiiko tossa valot?(aerox)
Niin ja onko järkevää laittaa tuota malossin 50cc sportti pytyn , 12mm kampuran , kundan teharin , sekä muilla variaattorin osilla + säädöillä? -kiitos jo nyt vastauksista-

Voi jessus mitä hommaa.
No et todellakaan tarvitse malossin sähköjä 50cc pytyn kanssa.
nosliw_
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
23.8.2005 19:40

ViestiKirjoittanut nosliw_ » 6.7.2007 9:26

nyt olis tällänen kysymys, pitäisikö tulpan lämpöarvoa vaihtaa jos laittaa teharin tai virittää muulla tavalla?
en ole ehtinyt lukea koko topikkia
Laman ja energiansäästysyiden takia valo tunnelin päässä on nyt sammutettu. -Jumala
nosliw_
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
23.8.2005 19:40

ViestiKirjoittanut nosliw_ » 6.7.2007 9:29

Rox89 kirjoitti:
juise kirjoitti:Mikä mahtais olla vikana, käynnistyy hyvin ryypyllä ja voi ottaa samantien ryypyn pois. kulkee välillä hyvin tosin ei kierrä ihan täysiä kierroksia ja alkaa pätkimään n 90 km/h (voi olla moottorin turvarajoitin), mutta välillä ei kulje mihinkään vaan toimii vaan 1/4 kaasulla. vika ilmenee usein ja moottorin läpötila ei vaikuta siihen mielestäni mitenkään. vika ilmaantui yhtäkkiä ja ei ole muuttunut mistään korjaus yrityksistä huolimatta mitenkään. kaasutin putsattu 2 kertaa, alipainehana toimii, 2 ilmanputsaria kokeiltu, 3 tulppaa kokeiltu, mut aina sama vika..... per..le!!! viilattu 68cc malossi sport, metrakit ecologic josta prikka pois, läpistä kurit poistettu, dellorto 21 phbg tms. 90 pääsuutin, vakio putsari josta ilmansaantia avarrettu. jos on jotain ideoita niin kertokaa!! voisko olla vaikka cdi tai magneetto vika???
Mahdollisesti cdi tai puola paskana.. Jos tiedät ne puolan vastusarvot nii voit ite sen tarkistaa onko paskana


suutin kuullostaa hyvin pineneltä tollasille vireille...
Laman ja energiansäästysyiden takia valo tunnelin päässä on nyt sammutettu. -Jumala
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 6.7.2007 18:56

nosliw_ kirjoitti:nyt olis tällänen kysymys, pitäisikö tulpan lämpöarvoa vaihtaa jos laittaa teharin tai virittää muulla tavalla?
en ole ehtinyt lukea koko topikkia


Teharilla ei vielä tarvitse, sillä moottori ei kovin paljoa vielä sillä pienpuristeisella männällä lämpiä. Kovemmilla puristuksilla, tai muilla osilla sit kannattaa vaihtaa yhen tai kaks kylmempään.
z0rb
Liittynyt:
9.7.2006 22:57
asd

ViestiKirjoittanut z0rb » 6.7.2007 19:57

Miten saa tehtyä tai ostettua kisasähköt derbi predatoriin ?
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00
Re: asd

ViestiKirjoittanut jusutus » 6.7.2007 20:21

z0rb kirjoitti:Miten saa tehtyä tai ostettua kisasähköt derbi predatoriin ?

Millehän sylkälle moisia olet kaavaillut?
z0rb
Liittynyt:
9.7.2006 22:57
Re: asd

ViestiKirjoittanut z0rb » 6.7.2007 21:41

jusutus kirjoitti:
z0rb kirjoitti:Miten saa tehtyä tai ostettua kisasähköt derbi predatoriin ?

Millehän sylkälle moisia olet kaavaillut?

Viilatulle 65cc malossin vesijäähylle. Ku mittari menee 100 ni alkaa nykimään. Varmaankin moottorin joku esto.
tma90
Paikkakunta:
Ii
Liittynyt:
24.11.2005 19:38
Re: asd

ViestiKirjoittanut tma90 » 6.7.2007 22:01

z0rb kirjoitti:
jusutus kirjoitti:
z0rb kirjoitti:Miten saa tehtyä tai ostettua kisasähköt derbi predatoriin ?

Millehän sylkälle moisia olet kaavaillut?

Viilatulle 65cc malossin vesijäähylle. Ku mittari menee 100 ni alkaa nykimään. Varmaankin moottorin joku esto.

Tai sitte ei.
-Raz
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
5.4.2005 22:13

ViestiKirjoittanut -Raz » 8.7.2007 22:31

Osaisko joku kertoo et miks mul irtoo tulpanhattu?ei tarvii mitää tärähdyst et se irtoo vaa ku ajaa tarpeeks pitkään 80km/h ni hattu irtoo..tuntuu iha normaalisti olevan kii ku sitä käsin koittaa irti ottaa.
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 9.7.2007 7:26

Tulpanhattu rikki.
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 9.7.2007 17:44

sasu` kirjoitti:Tulpanhattu rikki.

Tuskinpa, luultavasti vaan tulpasta menny (yläpään) kierteet eikä hattu pysy enää kiinni.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista