Sivu 14, 17:sta

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 28.1.2014 7:25
Kirjoittanut mantsapoika
En ota tuntimääriin kantaa mutta toi kokinhattu putsarin päällä kyllä toimii hyvin,itse en ihan joka ajokerran jälkeen vaihda mutta se riippuu todellakin olosuhteista. Tälläinen keli kuin nyt niin voisi jopa ajatella että 3-4 ajokertaa voisi ajaa(enskaa),kesällä ja spoorinaukaisussa sitten useammin olen vaihtanut max.2 ajokertaa

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 3.2.2014 17:08
Kirjoittanut alpinestars^
Sattusko jollakin lojumaan jossain 250/300exc sähkökaaviota? Varmaan 08-> samanlainen kaavio (?)
En ymmärrä miks tuossa owner manualissa ei sitä oo, entisen piikkisen manuaalissa kun oli..
Tarkotus olis vähä kattoa, että mitä johtoja ja sulakkeita tuohon starttiin liittyy, kun startti on otettu entisen omistajan toimesta pois ja on ilmeisesti ottanu pari siihen liittyvää johtookin samalla.. :roll: Tietäis vähän, että mitä kaikkee tarttee laitella.. :D

E: motokeitaalta kysyin, mutta en tiiä minkä kaavion ne sieltä laitto -.- joten jos joltain löytyis.. ?

Kiitos

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 3.2.2014 22:16
Kirjoittanut CR250
alpinestars^ kirjoitti:Sattusko jollakin lojumaan jossain 250/300exc sähkökaaviota? Varmaan 08-> samanlainen kaavio (?)
En ymmärrä miks tuossa owner manualissa ei sitä oo, entisen piikkisen manuaalissa kun oli..
Tarkotus olis vähä kattoa, että mitä johtoja ja sulakkeita tuohon starttiin liittyy, kun startti on otettu entisen omistajan toimesta pois ja on ilmeisesti ottanu pari siihen liittyvää johtookin samalla.. :roll: Tietäis vähän, että mitä kaikkee tarttee laitella.. :D

E: motokeitaalta kysyin, mutta en tiiä minkä kaavion ne sieltä laitto -.- joten jos joltain löytyis.. ?

Kiitos


http://www.ktm.com/dealer-service/servi ... ments.html

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 3.2.2014 22:32
Kirjoittanut alpinestars^
CR250 kirjoitti:
alpinestars^ kirjoitti:Sattusko jollakin lojumaan jossain 250/300exc sähkökaaviota? Varmaan 08-> samanlainen kaavio (?)
En ymmärrä miks tuossa owner manualissa ei sitä oo, entisen piikkisen manuaalissa kun oli..
Tarkotus olis vähä kattoa, että mitä johtoja ja sulakkeita tuohon starttiin liittyy, kun startti on otettu entisen omistajan toimesta pois ja on ilmeisesti ottanu pari siihen liittyvää johtookin samalla.. :roll: Tietäis vähän, että mitä kaikkee tarttee laitella.. :D

E: motokeitaalta kysyin, mutta en tiiä minkä kaavion ne sieltä laitto -.- joten jos joltain löytyis.. ?

Kiitos


http://www.ktm.com/dealer-service/servi ... ments.html


Jep, manuaalit suomeks ja englanniks löytyy kyllä omasta takaa, mutta ei niissä sähkökaaviota ole niinkun edellisen piikin manuaalissa siellä loppupuolella oli sivut "wiring harness" , jotka oli pirun kätevät.. :roll:
No, pitää ettiä vielä..

E: motokeitaalta löyty erikseen kaaviot

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 5.2.2014 0:43
Kirjoittanut CR250
alpinestars^ kirjoitti:
CR250 kirjoitti:
alpinestars^ kirjoitti:Sattusko jollakin lojumaan jossain 250/300exc sähkökaaviota? Varmaan 08-> samanlainen kaavio (?)
En ymmärrä miks tuossa owner manualissa ei sitä oo, entisen piikkisen manuaalissa kun oli..
Tarkotus olis vähä kattoa, että mitä johtoja ja sulakkeita tuohon starttiin liittyy, kun startti on otettu entisen omistajan toimesta pois ja on ilmeisesti ottanu pari siihen liittyvää johtookin samalla.. :roll: Tietäis vähän, että mitä kaikkee tarttee laitella.. :D

E: motokeitaalta kysyin, mutta en tiiä minkä kaavion ne sieltä laitto -.- joten jos joltain löytyis.. ?

Kiitos


http://www.ktm.com/dealer-service/servi ... ments.html


Jep, manuaalit suomeks ja englanniks löytyy kyllä omasta takaa, mutta ei niissä sähkökaaviota ole niinkun edellisen piikin manuaalissa siellä loppupuolella oli sivut "wiring harness" , jotka oli pirun kätevät.. :roll:
No, pitää ettiä vielä..

E: motokeitaalta löyty erikseen kaaviot


Esim. 2009 malliin löytyy Wiring Diagram sivulta 60 lähtien... Kolmesatkun kaaviosta löytyy myös startin johdotukset.
http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmproduc ... _OM_EN.pdf

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 13.2.2014 22:40
Kirjoittanut atn74
Moi

Pitäisi vaihtaa 2011 vuosimallin kolmesatkuun takaiskarin yläpään puslat, miten saisin vanhan pois, etten vain rikkoisi mitään?? Alakerta lähti ihan lyömällä......

-Antti-

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 14.2.2014 23:13
Kirjoittanut SimplemÄÄn
Siellä on stefan alla tuollaiset C-renkaat, jotka pitää poistaa ensin. Sitten prässillä tai viilapenkissä painaa laakerin ulos.

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 15.2.2014 11:20
Kirjoittanut atn74
Kiitos kuvasta.... :) samanlaiset kikkareet löytyy tallilta. Yritin löytää noita c renkaita...näytti olevan hyvin piilossa, no kunnon valo kehiin ja tutustumaan tarkemmin.
Viilapenkki helpottaisi hommia kummasti!!! -Antti-

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 10.3.2014 17:39
Kirjoittanut CRhonkkeli
päläpälä :lol:

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 10.3.2014 20:13
Kirjoittanut CRhonkkeli
Ja halvalla meinaan, että puoleenhintaan!

Ostakaa nyt joku pois. Käy käsittääkseni -08 exc:stä eteenpäin ja kumpaankin puolikkaaseen ja kolmisatkuun.

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 13.3.2014 23:42
Kirjoittanut CRhonkkeli
Oisko kellään nyt heittää mitään faktaa mikä SX syttyboksi tohon mun pyörään passaa..



Käykö tämä syttyboksi? :roll:
http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 0-SXS-2006

Pyörä siis 2012 300 exc....

Kaasarin säädöistä kysytty useammalta suomalaiselta kotarin jälleenmyyjältä eikä mitään selkeää tietoa. "Joo kyllä toimii 300 exc kaasarinsäädöillä":roll:
Soppii eppäillä.. :roll:

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 14.3.2014 17:25
Kirjoittanut OA243
Jos nyt hait lisätehoa niin ei kai siihen mitään vakioboksia kannata lyödä? Eikö tohonkin löytyis joku säädettävä sytytysboksi jonka joku moottorinrakentaja säätäis?

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 14.3.2014 17:50
Kirjoittanut JM82
OA243 kirjoitti:Jos nyt hait lisätehoa niin ei kai siihen mitään vakioboksia kannata lyödä? Eikö tohonkin löytyis joku säädettävä sytytysboksi jonka joku moottorinrakentaja säätäis?

SXS boxi ei oo vakio...

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 14.3.2014 19:39
Kirjoittanut CRhonkkeli
Tilasin ton em. linkin boksin pyörään.
Eli siis alunperin oli tarkotus hommata Crossin boksi, joka agressiivisempi kuin enduron. Noh sitten löytyi tuo Sxs, joka vielä hieman eri tuosta vakio crossista. Ja sain vahvistuksen, että tuo pitäis mennä suoraan liittämällä tohon 300 exc:n sähköihin.

Hommasin ton 300 sx kitin ihan vain sen vuoksi, jos tulee innostuttua vaikkapa cross country hommaan, jossa saa päästellä urku auki. Ja sain hyvän tarjouksen paketista ja kotarissa niin nätti yhteensopivuus enskan ja crossin osissa. Vaikkakin nykyään mun ajelu kääntynyt enempi ja enempi tohon suomienskan suuntaan. Eli ykkönen silmässä yritetään pysyä pystyssä juurakko/kivikossa.

OA243, uusimmissa 2t kotareissa juuri syttyboksi ja kansi tekevät eron endurokoneessa ja crossikoneessa, ja se ero tehon tunnossa on huomattava. Sylinteri on tismalleen sama kummassakin pelissä. Putkeja olen hommannut, turhia....

Re: KTM EXC 300

ViestiLähetetty: 15.3.2014 0:48
Kirjoittanut OA243
JM82 kirjoitti:
OA243 kirjoitti:Jos nyt hait lisätehoa niin ei kai siihen mitään vakioboksia kannata lyödä? Eikö tohonkin löytyis joku säädettävä sytytysboksi jonka joku moottorinrakentaja säätäis?

SXS boxi ei oo vakio...


En mä kattonut koko linkkiä. Ei se SXS:än boksikaan varmaan säädettävä ole? Ois kai se siisti kun sais pari eri karttaa. En tiedä saatavuuksista eikä itellä oo missään vehkeessä ollut mutta kuvittelisin.