Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

KTM EXC 300

Liittynyt:
29.10.2011 15:19
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut mantsapoika » 28.1.2014 6:25

En ota tuntimääriin kantaa mutta toi kokinhattu putsarin päällä kyllä toimii hyvin,itse en ihan joka ajokerran jälkeen vaihda mutta se riippuu todellakin olosuhteista. Tälläinen keli kuin nyt niin voisi jopa ajatella että 3-4 ajokertaa voisi ajaa(enskaa),kesällä ja spoorinaukaisussa sitten useammin olen vaihtanut max.2 ajokertaa
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 12:49
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 3.2.2014 16:08

Sattusko jollakin lojumaan jossain 250/300exc sähkökaaviota? Varmaan 08-> samanlainen kaavio (?)
En ymmärrä miks tuossa owner manualissa ei sitä oo, entisen piikkisen manuaalissa kun oli..
Tarkotus olis vähä kattoa, että mitä johtoja ja sulakkeita tuohon starttiin liittyy, kun startti on otettu entisen omistajan toimesta pois ja on ilmeisesti ottanu pari siihen liittyvää johtookin samalla.. :roll: Tietäis vähän, että mitä kaikkee tarttee laitella.. :D

E: motokeitaalta kysyin, mutta en tiiä minkä kaavion ne sieltä laitto -.- joten jos joltain löytyis.. ?

Kiitos
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 19:57
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut CR250 » 3.2.2014 21:16

alpinestars^ kirjoitti:Sattusko jollakin lojumaan jossain 250/300exc sähkökaaviota? Varmaan 08-> samanlainen kaavio (?)
En ymmärrä miks tuossa owner manualissa ei sitä oo, entisen piikkisen manuaalissa kun oli..
Tarkotus olis vähä kattoa, että mitä johtoja ja sulakkeita tuohon starttiin liittyy, kun startti on otettu entisen omistajan toimesta pois ja on ilmeisesti ottanu pari siihen liittyvää johtookin samalla.. :roll: Tietäis vähän, että mitä kaikkee tarttee laitella.. :D

E: motokeitaalta kysyin, mutta en tiiä minkä kaavion ne sieltä laitto -.- joten jos joltain löytyis.. ?

Kiitos


http://www.ktm.com/dealer-service/servi ... ments.html
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 12:49
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 3.2.2014 21:32

CR250 kirjoitti:
alpinestars^ kirjoitti:Sattusko jollakin lojumaan jossain 250/300exc sähkökaaviota? Varmaan 08-> samanlainen kaavio (?)
En ymmärrä miks tuossa owner manualissa ei sitä oo, entisen piikkisen manuaalissa kun oli..
Tarkotus olis vähä kattoa, että mitä johtoja ja sulakkeita tuohon starttiin liittyy, kun startti on otettu entisen omistajan toimesta pois ja on ilmeisesti ottanu pari siihen liittyvää johtookin samalla.. :roll: Tietäis vähän, että mitä kaikkee tarttee laitella.. :D

E: motokeitaalta kysyin, mutta en tiiä minkä kaavion ne sieltä laitto -.- joten jos joltain löytyis.. ?

Kiitos


http://www.ktm.com/dealer-service/servi ... ments.html


Jep, manuaalit suomeks ja englanniks löytyy kyllä omasta takaa, mutta ei niissä sähkökaaviota ole niinkun edellisen piikin manuaalissa siellä loppupuolella oli sivut "wiring harness" , jotka oli pirun kätevät.. :roll:
No, pitää ettiä vielä..

E: motokeitaalta löyty erikseen kaaviot
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 19:57
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut CR250 » 4.2.2014 23:43

alpinestars^ kirjoitti:
CR250 kirjoitti:
alpinestars^ kirjoitti:Sattusko jollakin lojumaan jossain 250/300exc sähkökaaviota? Varmaan 08-> samanlainen kaavio (?)
En ymmärrä miks tuossa owner manualissa ei sitä oo, entisen piikkisen manuaalissa kun oli..
Tarkotus olis vähä kattoa, että mitä johtoja ja sulakkeita tuohon starttiin liittyy, kun startti on otettu entisen omistajan toimesta pois ja on ilmeisesti ottanu pari siihen liittyvää johtookin samalla.. :roll: Tietäis vähän, että mitä kaikkee tarttee laitella.. :D

E: motokeitaalta kysyin, mutta en tiiä minkä kaavion ne sieltä laitto -.- joten jos joltain löytyis.. ?

Kiitos


http://www.ktm.com/dealer-service/servi ... ments.html


Jep, manuaalit suomeks ja englanniks löytyy kyllä omasta takaa, mutta ei niissä sähkökaaviota ole niinkun edellisen piikin manuaalissa siellä loppupuolella oli sivut "wiring harness" , jotka oli pirun kätevät.. :roll:
No, pitää ettiä vielä..

E: motokeitaalta löyty erikseen kaaviot


Esim. 2009 malliin löytyy Wiring Diagram sivulta 60 lähtien... Kolmesatkun kaaviosta löytyy myös startin johdotukset.
http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmproduc ... _OM_EN.pdf
Pyörä:
KTM 300 EXC 2011 & KTM 250 SX 2013
Paikkakunta:
Naantali
Liittynyt:
10.6.2008 8:19
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut atn74 » 13.2.2014 21:40

Moi

Pitäisi vaihtaa 2011 vuosimallin kolmesatkuun takaiskarin yläpään puslat, miten saisin vanhan pois, etten vain rikkoisi mitään?? Alakerta lähti ihan lyömällä......

-Antti-
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300 , CR 250
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 20:27
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 14.2.2014 22:13

Siellä on stefan alla tuollaiset C-renkaat, jotka pitää poistaa ensin. Sitten prässillä tai viilapenkissä painaa laakerin ulos.
Liitteet
r12012_1310_8d8.jpg
Galleria: http://www.motot.net/galleria/kayttaja83302
Pyörä:
KTM 300 EXC 2011 & KTM 250 SX 2013
Paikkakunta:
Naantali
Liittynyt:
10.6.2008 8:19
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut atn74 » 15.2.2014 10:20

Kiitos kuvasta.... :) samanlaiset kikkareet löytyy tallilta. Yritin löytää noita c renkaita...näytti olevan hyvin piilossa, no kunnon valo kehiin ja tutustumaan tarkemmin.
Viilapenkki helpottaisi hommia kummasti!!! -Antti-
Liittynyt:
21.6.2011 12:34
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut CRhonkkeli » 10.3.2014 16:39

päläpälä :lol:
Viimeksi muokannut CRhonkkeli päivämäärä 3.4.2014 21:54, muokattu yhteensä 3 kertaa
Liittynyt:
21.6.2011 12:34
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut CRhonkkeli » 10.3.2014 19:13

Ja halvalla meinaan, että puoleenhintaan!

Ostakaa nyt joku pois. Käy käsittääkseni -08 exc:stä eteenpäin ja kumpaankin puolikkaaseen ja kolmisatkuun.
Liittynyt:
21.6.2011 12:34
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut CRhonkkeli » 13.3.2014 22:42

Oisko kellään nyt heittää mitään faktaa mikä SX syttyboksi tohon mun pyörään passaa..



Käykö tämä syttyboksi? :roll:
http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 0-SXS-2006

Pyörä siis 2012 300 exc....

Kaasarin säädöistä kysytty useammalta suomalaiselta kotarin jälleenmyyjältä eikä mitään selkeää tietoa. "Joo kyllä toimii 300 exc kaasarinsäädöillä":roll:
Soppii eppäillä.. :roll:
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 21:32
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut OA243 » 14.3.2014 16:25

Jos nyt hait lisätehoa niin ei kai siihen mitään vakioboksia kannata lyödä? Eikö tohonkin löytyis joku säädettävä sytytysboksi jonka joku moottorinrakentaja säätäis?
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 18:28
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut JM82 » 14.3.2014 16:50

OA243 kirjoitti:Jos nyt hait lisätehoa niin ei kai siihen mitään vakioboksia kannata lyödä? Eikö tohonkin löytyis joku säädettävä sytytysboksi jonka joku moottorinrakentaja säätäis?

SXS boxi ei oo vakio...
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
Liittynyt:
21.6.2011 12:34
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut CRhonkkeli » 14.3.2014 18:39

Tilasin ton em. linkin boksin pyörään.
Eli siis alunperin oli tarkotus hommata Crossin boksi, joka agressiivisempi kuin enduron. Noh sitten löytyi tuo Sxs, joka vielä hieman eri tuosta vakio crossista. Ja sain vahvistuksen, että tuo pitäis mennä suoraan liittämällä tohon 300 exc:n sähköihin.

Hommasin ton 300 sx kitin ihan vain sen vuoksi, jos tulee innostuttua vaikkapa cross country hommaan, jossa saa päästellä urku auki. Ja sain hyvän tarjouksen paketista ja kotarissa niin nätti yhteensopivuus enskan ja crossin osissa. Vaikkakin nykyään mun ajelu kääntynyt enempi ja enempi tohon suomienskan suuntaan. Eli ykkönen silmässä yritetään pysyä pystyssä juurakko/kivikossa.

OA243, uusimmissa 2t kotareissa juuri syttyboksi ja kansi tekevät eron endurokoneessa ja crossikoneessa, ja se ero tehon tunnossa on huomattava. Sylinteri on tismalleen sama kummassakin pelissä. Putkeja olen hommannut, turhia....
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 21:32
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut OA243 » 14.3.2014 23:48

JM82 kirjoitti:
OA243 kirjoitti:Jos nyt hait lisätehoa niin ei kai siihen mitään vakioboksia kannata lyödä? Eikö tohonkin löytyis joku säädettävä sytytysboksi jonka joku moottorinrakentaja säätäis?

SXS boxi ei oo vakio...


En mä kattonut koko linkkiä. Ei se SXS:än boksikaan varmaan säädettävä ole? Ois kai se siisti kun sais pari eri karttaa. En tiedä saatavuuksista eikä itellä oo missään vehkeessä ollut mutta kuvittelisin.