Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

KTM EXC 300

Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 18:28
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut JM82 » 24.11.2013 18:51

Punaisella jousella pitäisi olla agressiivisin tehokäyrä. http://www.nxtbook.com/nxtbooks/hi-torq ... startid=74
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 12:49
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 26.11.2013 16:05

Kysyn nyt, kun käytännössä melkein sama pyörä on..
Eli mikähän mahtas olla 250 excssä -11, kun tuntuu että tyhjäkäyntiä ei käy oikeen yhtään, tai no alussa kun lyö tulille niin ryypyn kanssa vähän aikaa suhkot normaalisti, mutta kun alkaa kohta lämmetä niin tuppaa heti sammumaan, ellei kaasua anna :roll:
Kaasari putsattu,läpät ok, eikä kyllä pitäs vuotaa mistään (kampuran stefa, imukaula tms..), säädöt nyt pakkaskeleillä ps. 175, 42 tk, ohjekirjan mukanen neula 5 lovessa, ilmaruuvi kierroksen auki, putsari uus. Tk- ruuvia kanssa pyöritelty; melkein kiinni ollessa tyhjäkäynti nousee, mutta on vaihteleva eli seilaa & kaasuu kun antaa niin kierrokset jää leijumaan.
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 13:27
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 26.11.2013 18:34

Laihallahan toi kuulostais käyvän. Kokeile nyt ainakin isompaa tk-suutinta.
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 12:49
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 5.12.2013 21:08

Noniin, alko joku järki tuohon käytökseenki löytyy sillä isommalla (45)tk suuttimella.. Nyt siis 175ps, 45tk, nozf 4 pykälässä ja seosruuvi kiekka & vartti auki.. Minkä lämpöarvon tulppaa ootte käyttäny? Vakio 7 arvonen toiminu ihan ok?

E: onko porukalla noista misukan ac10 piikeistä kokemusta? Hinta/laatusuhteeltaan hyvät ? 349 näköjään sais setin 24mxltä..
Pyörä:
kx250F -14
Paikkakunta:
Nilsiä
Liittynyt:
11.8.2012 14:18
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut Marsus89 » 6.12.2013 18:01

alpinestars^ kirjoitti:Noniin, alko joku järki tuohon käytökseenki löytyy sillä isommalla (45)tk suuttimella.. Nyt siis 175ps, 45tk, nozf 4 pykälässä ja seosruuvi kiekka & vartti auki.. Minkä lämpöarvon tulppaa ootte käyttäny? Vakio 7 arvonen toiminu ihan ok?

E: onko porukalla noista misukan ac10 piikeistä kokemusta? Hinta/laatusuhteeltaan hyvät ? 349 näköjään sais setin 24mxltä..


Ostin viimetalvena noi ac10 piikit. Erittäin hyvä pito molemmissa päissä mutta... Takarenkaasta lähti 40% piikkejä jo n 10-20h ajon aikana. Puol talvee niil ajelee.
E: ainii ja kaveril oli samat renkaat, menivät paskaks jo aikasemmin.
Liittynyt:
29.10.2011 15:19
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut mantsapoika » 6.12.2013 20:23

Marsus89 kirjoitti:
alpinestars^ kirjoitti:Noniin, alko joku järki tuohon käytökseenki löytyy sillä isommalla (45)tk suuttimella.. Nyt siis 175ps, 45tk, nozf 4 pykälässä ja seosruuvi kiekka & vartti auki.. Minkä lämpöarvon tulppaa ootte käyttäny? Vakio 7 arvonen toiminu ihan ok?

E: onko porukalla noista misukan ac10 piikeistä kokemusta? Hinta/laatusuhteeltaan hyvät ? 349 näköjään sais setin 24mxltä..


Ostin viimetalvena noi ac10 piikit. Erittäin hyvä pito molemmissa päissä mutta... Takarenkaasta lähti 40% piikkejä jo n 10-20h ajon aikana. Puol talvee niil ajelee.
E: ainii ja kaveril oli samat renkaat, menivät paskaks jo aikasemmin.
suosittelen vahvasti tota satapiikkiä nastarengas asioissa,ei tee huonoja renkaita ollenkaan http://www.satapiikki.fi/
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 12:49
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 8.12.2013 17:24

Muistaako joku paljon etupumppuihin öljyä/per pumppu ? Tai mikä öljyn taso cm ?
Pyörä:
Ktm 350 exc-f
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
25.3.2010 18:57
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut -MpN » 8.12.2013 18:05

110mm, 625 ml
Liittynyt:
3.12.2007 22:34
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut x_bomber_x » 31.12.2013 22:26

Mikähän mahtaa vaivata 2013 vm pyörää.Ongelma on,että mittariston valo sammuu kun kierroksia lisää.Alkaa häipymään kun kierroksia lisää koneeseen.Kaikki muut toimii täysin normaalisti sähköissä.Pyörässä ei ole vilkkuja, taikka starttia paikallaan, eikä akkua...Eli ns: kisa asetuksissa.

Jo tehdyt toimenpiteet, liittimet putsattu wd40 + paineilma + patteri vaihdettu uuteen,ilman vaikutusta.

saisiko täältä kenties neuvoja?
Liittynyt:
3.12.2007 22:34
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut x_bomber_x » 2.1.2014 18:13

Vika selvisi. Piirivika mittarissa. Kyseinen ongelma vaivaa monia pyöriä,ilmeisesti rynkytys tekee tehtävänsä ja kolvaukset pettää.... :roll:
Pyörä:
kTm
Liittynyt:
6.4.2008 12:49
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut alpinestars^ » 19.1.2014 13:25

Mitä säätöjä porukoilla on ollu nyt näillä -15 -> -20 keleillä?
Ps,tk,neula ja asento jne..? :)

E: ja edelleen jos jollain ylimääränen pohjapanssari nurkissa lojuu, niin ottaa yhteyttä ;)
Pyörä:
EXC 300
Paikkakunta:
padasjoki
Liittynyt:
22.10.2004 20:41
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut Jode » 20.1.2014 20:38

alpinestars^ kirjoitti:Mitä säätöjä porukoilla on ollu nyt näillä -15 -> -20 keleillä?
Ps,tk,neula ja asento jne..? :)

E: ja edelleen jos jollain ylimääränen pohjapanssari nurkissa lojuu, niin ottaa yhteyttä ;)



Itellä on 42 tyhjäkäyntisuutin, 175 pääsuutin ja N4D W neula, jossa sokka toisiks alimmassa lovessa.

Pakkasta on ollu täällä päin 10-20 asteen välillä ja ihan hyvin on tuntunu pyörä pelaavan.
Pyörä:
Ktm 250 EXC 2008 , Skyteam Monkey A1 160cc '12
Liittynyt:
18.12.2011 15:03
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut Kolmiovoileipä » 21.1.2014 18:49

Haluaisko joku valaista mua tän 300 exc huoltoväleistä? Mulla on jonkunlainen käsitys että mitä ne on, mutta kuinka usein koneremppaa, mäntä, ilmanputsari, öljyt, yms enska-harrasteajossa? :lol: Mietin vain että tuleeko tälläne vehje kuinka kalliiks.. Varmaan löytyis helpostikkin netistä ja täältä foorumeilta muuta laiska kun olen niin :)
"Se mikä ei näy, nii sitä ei oo"
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 19:57
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut CR250 » 27.1.2014 21:07

Kolmiovoileipä kirjoitti:Haluaisko joku valaista mua tän 300 exc huoltoväleistä? Mulla on jonkunlainen käsitys että mitä ne on, mutta kuinka usein koneremppaa, mäntä, ilmanputsari, öljyt, yms enska-harrasteajossa? :lol: Mietin vain että tuleeko tälläne vehje kuinka kalliiks.. Varmaan löytyis helpostikkin netistä ja täältä foorumeilta muuta laiska kun olen niin :)


Oma pyörä on aluperin 250cc, johon laitettu 110h kohdalla 300cc kit. Nyt mittarissa 205h. Koneen puolesta melkoisen huoleton peli päristellä. Kun hoitaa putsailut ja rasavailut välillä, nin kokonaisuudessaan pääsee aika vähillä huolloilla.

Itse olen tehnyt normihuollot
- Öljyt n. 5h välein
- Ilmanputsari n. 10h tarpeen mukaan (Hupulla säästää vaihdossa)
- Iskarit kerran vuoteen, aiemmin tuli huollettua kaksi kertaa vuodessa.

Isommat
- 130h kohdilla alakerta (kietari+kaikki laakerit) n. 600€. Kone oli ok, mutta kokeneempien valistuksesta tuli tehtyä. Parit laakerit takerteli.
- 170h läppärunko läppineen
- Seuraavaksi olisi männän vaihto, joka on edelleen hyvässä iskussa, mutta kesäksi uutta sisään arvio n. 230h kohdalla tällä ajotahdilla.
Moderaattori
Pyörä:
Husqvarna te300 2017
Paikkakunta:
Vihtijärvi
Liittynyt:
1.11.2001 2:00
Re: KTM EXC 300

ViestiKirjoittanut Palis » 27.1.2014 22:20

CR250 kirjoitti:
Kolmiovoileipä kirjoitti:Haluaisko joku valaista mua tän 300 exc huoltoväleistä? Mulla on jonkunlainen käsitys että mitä ne on, mutta kuinka usein koneremppaa, mäntä, ilmanputsari, öljyt, yms enska-harrasteajossa? :lol: Mietin vain että tuleeko tälläne vehje kuinka kalliiks.. Varmaan löytyis helpostikkin netistä ja täältä foorumeilta muuta laiska kun olen niin :)


Oma pyörä on aluperin 250cc, johon laitettu 110h kohdalla 300cc kit. Nyt mittarissa 205h. Koneen puolesta melkoisen huoleton peli päristellä. Kun hoitaa putsailut ja rasavailut välillä, nin kokonaisuudessaan pääsee aika vähillä huolloilla.

Itse olen tehnyt normihuollot
- Öljyt n. 5h välein
- Ilmanputsari n. 10h tarpeen mukaan (Hupulla säästää vaihdossa)
- Iskarit kerran vuoteen, aiemmin tuli huollettua kaksi kertaa vuodessa.

Isommat
- 130h kohdilla alakerta (kietari+kaikki laakerit) n. 600€. Kone oli ok, mutta kokeneempien valistuksesta tuli tehtyä. Parit laakerit takerteli.
- 170h läppärunko läppineen
- Seuraavaksi olisi männän vaihto, joka on edelleen hyvässä iskussa, mutta kesäksi uutta sisään arvio n. 230h kohdalla tällä ajotahdilla.


Ilmanputsari useammin, ehkä jotain 2h. Muuten aika järjellinen taulu.
Putsari on halpa ja nopea vaihtaa, miksi siis säästää siinä. Itellä gassissa 8kpl putsareita, ja kerralla pesen ja öljyyn ne valmiiksi. Joka ajokerralla uusi sisään. Uskomaton määrä skeidaa meinaan imeytyy tuohon jo tunnin ajolla.