o d e kirjoitti:EDIT: Kävin vielt kerran läpi noin venat ja tuli sellasii arvoja exhaust 0,25-0,20mm ja 0,20-0,15mm intake 0,15-0,10 ja 0,15-0,10.
Noi numerot tarkottaa sillei, että eka numero koko ei mahtunut ja toinen tarkottaa, että mahtui, jos ymmärrätte
Kyllä tuli ymmärrettyä ja tuo oli hyvin selitetty, kun vielä kerroit, juuri noin kun laittaa yläkuolo kohtaa, niin on aina varma..Kaikki muut on arvossa, noin minkäkin mittaan, mutta tuo yksi on siinä maks rajassa. Mä en sano mitään tässä kohtaa, kun tää on vielä mullekkin uusi asia ja kun omassa on vielä sallituissa rajoissa..
Abelzini kirjoitti:Mitähän tässä osaisi vielä lähteä tutkimaan, vai onko jollain muulla ollut samaa ongelmaa ja sitten ratkennut?
Mitä on tullut luettua ja tuolla ulkomaisissa foorumeilla..Tietysti jos joku täällä tietää paremmin, niin se parempi tietysti.
Tuo stumppaaminen johtuu siitä ruiskusta, että se vakio kartta on vähän huono,
aika useassa vakio hussessa on pieniä käynnistys ongelmia vakiona.
Sillä vakio ibeat järjestelmällä jos siinä on, niin pääsi muuttamaan karttoja, siellä on ainakin 3 eri vaihtoehtoa, mutta voisi auttaa jos on laihalla tai rikkaalla tuossa tilanteessa kun ei käynnisty. Myös se suutin voi olla kulunut, onhan tuo 2008 malli jo paljon käytetty.
Tietysti yksi vaihtoehto on että powercommander kiinni ja dynoon säädättää, niin loppuu tuo "ongelma" ja kokeile jos nostat sen tyhjäkäynnin siihen 1800 kierrosta..
Sulle ei ole mitään powercommanderia??