Suzuki RM

JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 30.12.2006 19:39

Koita ny ensin sitä kaasaria säätää ennenkuin korjaamolle viet. Sähköviat näis vehkeis on todella harvinaisia ja yleensä silloin ei tule minkäänlaista kipinää.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 30.12.2006 22:14

SMK;-) kirjoitti:Ensinnäkin, sulla on mittari kiinni alavesiletkussa, väärin.
Paas se ylävesiletkuun ja ihan kannen lähelle.

Ja tuommonen uijuin ilmottama lämpötilahaarukka ei käy sitten ainakaan enduroon ollenkaan, ihan suosista huolehdit sen sinne alle 80 asteen kieppeille (ajossa). Jäälle saattaa käydä, en tiedä, en ole kokeillut. Enskassa jos koittaa saada pysyyn jossain tuommosissa, niin lakaa totaalisesti toimimasta kun menet metsään. Vie niinkus tulpan per 500m.


Joo mittari on päin persettä kylä. Mutta tuo 45-55 antaa parhaat tehot, mutta vittujakos niillä tehoilla puunkierrossa tekee :D
Allekirjoitus poistettu. *****
Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 30.12.2006 23:21

^^teamahma^^ kirjoitti:
jumetsap kirjoitti:Alavesiletkussa vesi on tullut jäähdyttimestä jo läpi eli lämpötila on laskenut, ylävesiletkussa on se "oikeanlämpöinen" vesi.

Ite en oo koskaan sen kummemmin ilmannut, täyttänyt niin paljon kuin menee, sitten käyntiin ja antaa käydä hetken ja lisää loput.


aivan en tullu ajatelleeks tuommosta hommaa.. 30 astetta näyttää mittari sieltä alaletkusta.. pitää heittää se sinne toiseen letkuun..


30 astetta... eikö heti hälytyskellot soinu? Ton lämpösenä kone on hellepäivänä katoksessa... oli moottori osissa tai kiinni ;P No joo ei sitä ihminen aina kaikkee voi tietää. Sen sijaan oma rämä: avasin pytyn ja kappas kannesta 1/4 imukanavien puolella ihan normaali mutta loput kannen palamistilasta aivan täynnä paksusti karstaa. Johtuu säädöistä jotka heitää enemmän kun liikaa? Entä onko sytytys ajoitus metsässä koska toi ei ole tosiaan tasaisesti jakautunut? hieman liian myöhässä?
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
VrPm
Liittynyt:
5.2.2006 10:51

ViestiKirjoittanut VrPm » 1.1.2007 21:00

Mitäs muuta tuosta käynnistyspolkimen "sisältä" löytyy muuta kun se jousi, kun musta tuntuu että sieltä lens jotain ulos kun avasin sen, eikä se enää "lukkiudu" siihen sivulle? Kertokaa ken tietää :)
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 1.1.2007 21:16

Kuula puuttuu.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
VrPm
Liittynyt:
5.2.2006 10:51

ViestiKirjoittanut VrPm » 1.1.2007 21:59

wert kirjoitti:Kuula puuttuu.
Kiitos tiedosta :)
SSPOWER
Liittynyt:
27.3.2006 15:47

ViestiKirjoittanut SSPOWER » 5.1.2007 15:10

moro..

ois pikku kysymyksiä tosta mun "rm"
paljonko siinä on tehoa?
minkä kokonen vakiokaasari?

ja mikä mahtaa olla vikana kun kaasari kusee bensaa ilmanputsarin suuntaa vaikka koko vehje ei ole käynnissä edes?
siis ihan tulee sitä niinku suoraan letkusta.

ja sit vielä et jos jollain sattuu olemaan käynnistyspolkimen akseli ja käynnistyspoljin myynnis ni
yv:tä tulemaan..
rm on siis ilmajäähy ja 125cc..muuta tietoo ei ole.
OSTETAAN!:
1-valoinen maski ehjä,
pro-sport tehari sykköseen,
pitempi takajousi kuin alkuperäinen.
etupää mikä menee suoraan paikalleen ja on pitempi/kestävämpi kuin suzukin oma.
ja jos joku tarvitsee suzuki S:n ehjää etumaskia niin yv:llä kaikki.
Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 5.1.2007 17:04

SSPOWER kirjoitti:moro..

ois pikku kysymyksiä tosta mun "rm"
paljonko siinä on tehoa?
minkä kokonen vakiokaasari?

ja mikä mahtaa olla vikana kun kaasari kusee bensaa ilmanputsarin suuntaa vaikka koko vehje ei ole käynnissä edes?
siis ihan tulee sitä niinku suoraan letkusta.

ja sit vielä et jos jollain sattuu olemaan käynnistyspolkimen akseli ja käynnistyspoljin myynnis ni
yv:tä tulemaan..
rm on siis ilmajäähy ja 125cc..muuta tietoo ei ole.


Veikkaisin vakiokaasarin koon olevan 34mm ja vuoto johtuu lähes varmasti kohokammiossa olevasta viasta (koho puhki tai neulaventtiili muuten kusee...)
Tehoa on vuosimallista riippuen 22-27hp -tehtaan liioittelema määrä.
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
SSPOWER
Liittynyt:
27.3.2006 15:47

ViestiKirjoittanut SSPOWER » 5.1.2007 22:14

elikkä siinä on vähintään 20 hv?
OSTETAAN!:
1-valoinen maski ehjä,
pro-sport tehari sykköseen,
pitempi takajousi kuin alkuperäinen.
etupää mikä menee suoraan paikalleen ja on pitempi/kestävämpi kuin suzukin oma.
ja jos joku tarvitsee suzuki S:n ehjää etumaskia niin yv:llä kaikki.
Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 6.1.2007 18:26

Jotain semmosta :) mutta eihän se enää uus oo eli jos alkaa olla väljystyny nii tehot laskee ja kaikkee... jokainen moottori on yksilö ;) mut sanotaan että 21hp -+3
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
Dorqstain
Pyörä:
Pyörätön
Paikkakunta:
Piikkiö
Liittynyt:
8.12.2006 20:15

ViestiKirjoittanut Dorqstain » 6.1.2007 20:07

Ei ketään kiinnostais ostaa RM teharia ?? Olis yks mikä on ollu pv:s kiinni ja voisin myydä. paisaris on yks klommo mut pv:s ainkaan ei vieny tehoo pois. muuten täydellinen. Myyn jos tulee kunnon tarjouksia muuten pidän ittelläni. Kuvaa en valitettavasti saa koska kamera meni paskaks mut kuva tulee heti jos saan uude kamera!!!
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 6.1.2007 23:04

Ostan heti, jos se sopii mun suitsaan!
Juuei siisjoo.
Henkka90
Liittynyt:
1.6.2005 15:35

ViestiKirjoittanut Henkka90 » 7.1.2007 12:50

Oisko kellään tietoo löytyykö vuoden -90 RM:ästä Kayaban vaiko Showan etuhaarukka?
Polle ja ranteiden venyttäjä:
http://www.motot.net/galleria/26423
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 7.1.2007 13:04

Henkka90 kirjoitti:Oisko kellään tietoo löytyykö vuoden -90 RM:ästä Kayaban vaiko Showan etuhaarukka?


Kayaba näyttäisi leguidevertin tietojen perusteella olevan.
Henkka90
Liittynyt:
1.6.2005 15:35

ViestiKirjoittanut Henkka90 » 7.1.2007 13:51

SMRacing kirjoitti:
Henkka90 kirjoitti:Oisko kellään tietoo löytyykö vuoden -90 RM:ästä Kayaban vaiko Showan etuhaarukka?


Kayaba näyttäisi leguidevertin tietojen perusteella olevan.


Mistees semmosen löysit? Se vissiin on sitte -91 eteenpäin Showa...
Käypiköhän näihin samat stefat?

Hitto mahtaakohan tuossa pyörässä olla ees alkuperänen tuo haarukka ku katoin tuosta korjauskirjasta kuvia jossa näkkyy se ilmausruuvi niin siinä on kirjan mukkaan kaks ruuvia joista toinen on joku säätöruuvi ,vaan ku mulla ei oo ku se pelkkä ilmausruuvi siinä päällä :S
Lähinnä nuitten stefojen vaihtojen takia tässä pähkäilen että ossoon oikeet ostoo.

Runkonumeron mukkaan vuosmalli pitäs olla -90.
Polle ja ranteiden venyttäjä:
http://www.motot.net/galleria/26423