durnt kirjoitti:Samaa mieltä Ceriffin kanssa , kyllä niillä laatikko ölpillä 2t.ssä sen 8-10h ajaa ihan mennen tullen naurattaa vaan joku 2h heitto, tai ei siinä vaihtakoon vaikka 0,5 h välein jos ylimäärästä rahaa on. eikä sitä pyörää ole yhtään huonommin huollettu vaikka niillä ölpillä ajaisi 8h kun 2h, männällä exc.llä harraste enskaa ajat 60h ainakin, tiellä jos rajotinta vastaan paukutat niin varmasti vähemmän, petareissa epätodennäköistä että 60 kohalla alkaisi väljää olemaan. Itse vaihdan SX.ään petarin laakerit ja kankisarja yms. tarvittavat, joka toinen männän vaihto kerta. (n.80-100h).
Ja hieman myös tuota tulppa asiaa, vaikuttaa vähän siltä että porukka pätee vakaalla kädellä ennenkuin miettii, 5-6e B9ES tulppa toimii täysin harraste sekalaisessa ajossa kuhan katsoo että se käy rossin virtavehkeille. ES:ät käyvät yleisesti ainakin hyvin , paikoin paremmin kuin +13e maksavat "reisinki" tulpat, kyllähän tuo totta on että ei tulpalla 100h ajella, se on sen verran halpa ostos että ottaa varman päälle ja muutamankymmenen tunninvälein vaihtelee.
Ite en lähtis ajelemaan laatikko öleillä max.5tuntia. Hiiltyy ja paskottuu aika reilusti. Tietenkin jos ajaa täysin tyhjäkäynnillä puhtaassa ilmassa ilman pölyä jne ni kyllähän sitten tuo 60 tuntia menee. Männänrenkaita kun on 1, menee se vaihto kuntoon omassa ajossa about 10tunnissa, eli siis kuolettuu jne.
Mutta juu, kukin ajelee ja huoltaa tyylillään. Ite tykkään että pyörä on tikis.